Citat:
Ursprungligen postat av
Babbelbabb
Asså herregud vad ni bara spånar och skapar massa egna teorier och skvallrar. Hälften av allt som skriva här är ju helt off topic.
Hur hon är som mamma eller att hon ska bli av med sina barn?! Vad har det med saken och göra? Varför skulle hon inte få ha sina barn kvar? Har hon någonsin gjort dom illa?
Den här tråden har verkligen spårat helt!
Stöttar absolut inte det hon har gjort, men folk beter sig nästan som hon hade begått värre brott. Å andra sidan är ju skattebrott osv värre än mord här i Sverige 😱😱😱
Håller med. Är det nu du kommer få frågor om även du är Catrin? Det verkar vara standard här inne.
Catrin har aldrig skadat sina barn, hon ser alltid till att de har det bästa på alla plan. Att hon gjort dumma val som bedrägerier, det är väldigt
Dumt men tror aldrig hon skulle uppmuntra hennes barn till att göra brott.
Catrin är väldigt hård som mamma men rättvis. För att förtydliga, hon slår aldrig sina barn men hon har tydliga regler som tex; K1 får inte vara ute sent även fast många andra barn i området får det. Han är alltid den som går hem först, har fasta mattider som han måste hem på. Det vet jag då jag varit hos vår gemensamma vän vars barn leker med K1, och ibland har de lekt hos min vän men Catrin har då ringt hem Kevin och bett honom komma hem och äta. Hon ser alltid till att barnen har hela och rena kläder. Min väns barn, får alltid äta hos dem om det är matdags och min väns barn är där.
Att Catrin alltid äter ute stämmer inte. Hon kanske gör det då och då men hon lagar mat till sina barn. Hon har alltid fredag/lördagsmys med barnen, även de gånger hon ska iväg, då hon kör barnen till mormor efter deras kvalitetstid i soffan. Detta vet jag då min väns barn ofta är där, och jag är ofta hos min vän på helgerna.
Jag har sagt till vår gemensamma vän att om Catrin skulle skada sina barn, så måste hon även fast de är vänner, ta till drastiska åtgärder. Och det skulle hon då göra.
Så även om Catrin är en genomrutten person som sysslat med bedrägerier, så är hon en toppenmamma. Hon varken ljuger för sina barn eller slår sina barn. Hon finns där för dem alltid.