2017-07-20, 09:10
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
Verkar som Latrin ska närvara hos Dr Phil idag

http://imgur.com/a/MfipH

Haha
Citera
2017-07-20, 09:51
Medlem
Fleschs avatar
Så du läser alltså här nu Latrin?
Istället för att njuta av "rykten" kan du väl läsa igenom 8000+ inlägg som handlar om hur sjuk i huvudet du är och ta till dig lite
Helt jävla otroligt att du inte fattar hur extremt skadad du är.
Citera
2017-07-20, 10:08
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
Så du läser alltså här nu Latrin?
Istället för att njuta av "rykten" kan du väl läsa igenom 8000+ inlägg som handlar om hur sjuk i huvudet du är och ta till dig lite
Helt jävla otroligt att du inte fattar hur extremt skadad du är.

Hehe, jag tror det är svårt att nå fram till människor genom att kalla dem "sjuk i huvudet" och "extremt skadad"

CH är varken sjuk i huvudet eller skadad, i så fall borde väl hennes kriminella handlingar betraktas med blidare ögon?
Nej, hon är lika klar i huvudet som oss andra och hon borde börja stå upp för vad hon gjort och betala tillbaka alla stulna pengar. Hon kan börja med att dyka upp på rättegången.
Senast redigerad av Lalande 2017-07-20 kl. 10:12.
Citera
2017-07-20, 12:46
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Hehe, jag tror det är svårt att nå fram till människor genom att kalla dem "sjuk i huvudet" och "extremt skadad"

CH är varken sjuk i huvudet eller skadad, i så fall borde väl hennes kriminella handlingar betraktas med blidare ögon?
Nej, hon är lika klar i huvudet som oss andra och hon borde börja stå upp för vad hon gjort och betala tillbaka alla stulna pengar. Hon kan börja med att dyka upp på rättegången.
Nigga please.

Skämtar du nu eller?
Citera
2017-07-20, 14:03
Medlem
Citat:

HAHA såg ett inlägg om psykopater https://www.youtube.com/watch?v=hPNOBDidFTc

det beskriver Latrin hur bra som helst. Hon där urblåst och en "dum psykopat". sen ska vi kanske inte klassa henne som som sjuk i huvudet för att hon ska komma undan. Men rättspsyk med skärskild utskrivningsprövning hade var det bästa. sitta och "rehaba" i ett decennier eller två
Citera
2017-07-20, 18:22
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Nigga please.

Skämtar du nu eller?

Nej jag skämtar inte. Jag tror hon är rätt frisk i huvudet och därmed högst medveten om vad hon ställt till med. Däremot saknar hon empati och hon verkar inte bry sig om konsekvenserna av hennes handlande. Hon är riktigt elak som lurar och stjäl från sina medmänniskor och dessutom verkar det som att hon utnyttjar samhällsskydden i rent egoistiska syften, för att kunna hänga på beachen med kidsen. Men nä, hon har ingen extrem skada som hon kan skylla på, hon har inget sjukt huvud att skylla på heller. Hon är bara korkad och elak och snart har nog tjänstemännen inom berörda myndigheter som handlägger henne, tappat tålamodet. Tror att de goda dagarna är över för Cattan.
Citera
2017-07-20, 18:43
Medlem
jackflashs avatar
Två dagar utan uppdatering på bloggen. Sitter Catten i kurran tro?
Citera
2017-07-20, 20:27
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Nej jag skämtar inte. Jag tror hon är rätt frisk i huvudet och därmed högst medveten om vad hon ställt till med. Däremot saknar hon empati och hon verkar inte bry sig om konsekvenserna av hennes handlande. Hon är riktigt elak som lurar och stjäl från sina medmänniskor och dessutom verkar det som att hon utnyttjar samhällsskydden i rent egoistiska syften, för att kunna hänga på beachen med kidsen. Men nä, hon har ingen extrem skada som hon kan skylla på, hon har inget sjukt huvud att skylla på heller. Hon är bara korkad och elak och snart har nog tjänstemännen inom berörda myndigheter som handlägger henne, tappat tålamodet. Tror att de goda dagarna är över för Cattan.
Narcissister är inte friska. Speciellt inte de som begår grova brott, och sen återfaller i brott. Finns inget friskt med det beteendet. Hade hon varit som du och jag, så hade hon visat ånger för det hon gjort. Inte poserat med en "ny sportbil", bokat resor och hånat sina offer på nätet. Hon tar inte ansvar för någonting hon gör, säger eller skriver. Hon är manipulativ och hennes återfallsrisk för nya bedrägerier skulle jag vilja bedöma som extremt hög.
Citera
2017-07-20, 22:07
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Narcissister är inte friska. Speciellt inte de som begår grova brott, och sen återfaller i brott. Finns inget friskt med det beteendet. Hade hon varit som du och jag, så hade hon visat ånger för det hon gjort. Inte poserat med en "ny sportbil", bokat resor och hånat sina offer på nätet. Hon tar inte ansvar för någonting hon gör, säger eller skriver. Hon är manipulativ och hennes återfallsrisk för nya bedrägerier skulle jag vilja bedöma som extremt hög.

Instämmer, återfallsrisken är mycket hög. Att hon påstår att hon köpt en sportbil visar tydligt på att hon inte kan ta in verkligheten. en skrothög för 10k är ingen sportbil, inte ens när den var ny. En ny RS3 för 600k är inte heller en sportbil. Catrin=vindsbrand. Helt bortom kontroll.
Citera
2017-07-20, 22:37
Medlem
Det är nu hon tystnar på sociala medier i åtta dagar för att sen kunna påstå att hon varit på semester men valt att inte lägga upp bilder under tiden för att slippa snokande personer. Så bilderna kommer sen. Precis som bevisen hon skulle skicka till åklagaren för att påvisa sin oskuld. Och precis som ul-bilden på bebis hon plötsligt inte ville lägga upp.
Citera
2017-07-21, 00:03
Medlem
Jarnabos avatar
Blev lite avis på er som hamnade med på Latrins instastory...

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/20...-katt#comments
Citera
2017-07-21, 00:29
Medlem
Uups uups, blir nästa hög att se mig print screenad av CH och nu ligga på BB.,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in