2016-09-23, 01:08
Medlem
TröttSvensks avatar
En dag blåser hon fel person...
Citera
2016-09-23, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femmen
Tycks mig ha läst varje sida i tråden, men har ändå lyckats missa cykelbedrägeri.. Vad handlar det om?

Hennes före detta pojkvän har anmält henne för att ha bedragit honom på 60 tusen kronor. Det ska bland annat ha handlat om att Catrin påstått sig ha en kontakt på El-giganten som skulle sälja billiga cyklar till dem som de sedan skulle sälja vidare med vinst.

Det är nog bara jag som kallar det cykelbedrägerierna (därav förvirringen gissar jag, sorry). De flesta har skrivit om det som hennes bedrägerier mot sitt ex men med tanke på hur många ex hon verkar ha bedragit tyckte jag cykelbedrägerierna var ett bättre namn. Mer urskiljbart.

Det är uppgifterna i den här artikeln jag syftar på:

http://nyheter24.se/nyheter/brott-st...catrin-hedlund
Senast redigerad av UnicornMeat 2016-09-23 kl. 02:44.
Citera
2016-09-23, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulda på Höjda
Är det denna video du menar?

https://kit.se/2016/03/21/40325/varf...rn-for-rasism/

Fy för i helvete så snygg hon är och sexig som satan dessutom!
Citera
2016-09-23, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Fy för i helvete så snygg hon är och sexig som satan dessutom!

Älskar hur platt det här försöket till provokation/pseudodebatt föll.
Citera
2016-09-23, 14:15
Medlem
Och nu är hon sin egen kung... Hennes försök till något som jag inte har någon aning om vad det är blir ju bara fel hela tiden.

Catrin: Queen är den feminina av det kungliga paret som sitter på tronen. Men du är helt klart en kung i din värld som sakta faller isär.
Citera
2016-09-23, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Älskar hur platt det här försöket till provokation/pseudodebatt föll.

Lika platt som Catrins rumpa
Citera
2016-09-23, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeLegerat
Och nu är hon sin egen kung... Hennes försök till något som jag inte har någon aning om vad det är blir ju bara fel hela tiden.

Catrin: Queen är den feminina av det kungliga paret som sitter på tronen. Men du är helt klart en kung i din värld som sakta faller isär.

Kungen/Drottningen av misslyckade bedrägerier.

Visst hon lyckas ju så tillvida att hon får in lite pengar, men hon misslyckas ju med att komma undan med det.

Hade hon bara tagit ett lån och skitit i att betala hade hon ju kommit lindrigare undan, visst skulden hade hamnat hos kronofogden då också, men då hade hon i alla fall sluppit fängelse
Citera
2016-09-23, 15:59
Medlem
Harambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Kungen/Drottningen av misslyckade bedrägerier.

Visst hon lyckas ju så tillvida att hon får in lite pengar, men hon misslyckas ju med att komma undan med det.

Hade hon bara tagit ett lån och skitit i att betala hade hon ju kommit lindrigare undan, visst skulden hade hamnat hos kronofogden då också, men då hade hon i alla fall sluppit fängelse

Hon får ju skylla sig själv när hon använder sitt egna namn att begå bedrägerierna i. Finns ju andra sätt att få in bedrägeri pengarna på men då kanske hon inte hade lyckats i lika stor utsträckning.

Rätt tyst från hennes sida sedan hennes senaste retarderade inlägg om KIT videon, och henne IG konto har varit privat hela dagen
Citera
2016-09-23, 19:30
Medlem
Hej igen alla, min avstängning togs bort 💪🏻

(Visserligen efter veckan jag blev avstängd redan hade gått, men jag skulle iallafall slippa stå till svars för den i framtiden)

Tack alla som stått upp för mig och gett mig fina ord, men nu önskar jag kontakt med de här inne som står mig nära, alla ni andra, ha en bra kväll!
Citera
2016-09-23, 19:45
Medlem
Anaiss avatar
Ny blogguppdatering... finns det något annat att säga än suck? Inte ett ord om dåligt samvete eller ångest inför vad hon gjort.
Citera
2016-09-23, 19:52
Medlem
Jag är ny medlem på flashback men följt Catrin-såpan sen tiden då hon var såkallat basketproffs. Såg nyss en bild på instas snapfunktion att Catrin satt i sin bil, på förarsidan....men hon kanske bara tog en paus där när hennes chaufför uträttade ett ärende?
Citera
2016-09-23, 19:57
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anais
Ny blogguppdatering... finns det något annat att säga än suck? Inte ett ord om dåligt samvete eller ångest inför vad hon gjort.

Nej hon klagade mest på att hon blev förhörd och frihetsberövad, samt att hon inte fick duscha på 2 dygn. Hon verkar inte alls reflektera över hur hon hamnade där. Låtsas som om det regnar i stort sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in