2017-08-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Men ge dig. Ska du har det till att hon aldrig påstått att hon ska resa utomlands? Är det så Catrin har tänkt slingra sig ur den här jättepinsamma lögnen? Och du tänker hjälpa henne med det

Här ett annat citat från en frågestund i hennes blogg

"Får du resa utomlands när du är sjukskriven?
Efter att jag både ringde FK samt googlade så fick jag till svar att yes det får jag. Sålänge det inte påverkar mig negativt, och sålänge det är inom EU. Så nu kan ni som sitter och planerar att kontakta FK ta och backa ett eller två steg. Ni kan läsa mer om deras ”regler” här ."

https://catrinhedlund.wordpress.com/...ch-samma-gang/

Jag kan hitta fler citat till dig. Om du menar att detta inte räcker.

Ingen ide att mata trollen

Catrin har vid flera tillfällen skrivit om utlandsresor som inte existerar, detta på sin gamla blogg och det raderade instagramkontot, ända sedan förra året vill jag mig minnas?

Även sommarens resa beskrevs utomlands, långt bort på CH instagram.

Tror CH tycker det e pinsamt att de bara hamnade på en Camping på Öland istället för turkost hav och 30 grader sol.

Men det är inte resan i sig som är grejen utan att det bevisar tydligt att Catrin fortsätter sitt notoriska ljugande?
Det finns liksom inget stopp?
Citera
2017-08-05, 18:33
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det stämmer, hon kommer inte få skulsanering, hon kommer inte heller försöka på annat sätt att försöka bli skuldfri.

När det gäller skuldsanering är det inte speciellt svårt att få det, man måste uppfylla en rad krititerier, varav ett är att man med alla medel försökt göra sig skuldfri, Catrin har aldrig det, och kommer aldrig ens försöka.

Sedan när det gäller skulder som kommer från skadestånd/brott, så är per automatik inte ett ämne för skuldsanering.

Skuldsanering är till för människor som av olika anledningar hamnat i rävsax rent ekonomisk, och det tycker jag är bra, att den möjligheten finns.

Skuldsanering är inte till för kriminella bidragsparasiter.

Visst är det så att man även ska ha ett jobb (som man går till, inte sjukskriver sig ifrån) för att det ska finnas motiv till skuldsanering? Den punkten lyckas hon inte pricka in heller...
Citera
2017-08-05, 18:33
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Så är det ja. Skrev lite mer om det längre fram i tråden. Och om någon är intresserad så kan förklara lite mer konkret vad skuldsanering innebär, men också vad som krävs för att få det.

Ja, jag såg precis det! Ja, berätta gärna. Jag tror att det är fler än jag som skulle uppskatta en längre utläggning om skuldsanering, så det fanns samlat i ett enda inlägg (det dyker trots allt upp frågor om det då och då i tråden). Och även om man så klart själv kan läsa på underlättar det att ha någon i tråden som kan uttrycka sig på annat än byråkratisvenska, samt svara på frågor.
Citera
2017-08-05, 18:37
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa

Catrin har vid flera tillfällen skrivit om utlandsresor som inte existerar, detta på sin gamla blogg och det raderade instagramkontot, ända sedan förra året vill jag mig minnas?

Tror CH tycker det e pinsamt att de bara hamnade på en Camping på Öland istället för turkost hav och 30 grader sol.

Men det är inte resan i sig som är grejen utan att det bevisar tydligt att Catrin fortsätter sitt notoriska ljugande?

Håller med dig Denisa.
Det är skrämmande hur mycket hon ljuger. Och farligt, i slutändan så är det brottsoffer som får betala för hennes lögner.
Citera
2017-08-05, 18:37
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Visst är det så att man även ska ha ett jobb (som man går till, inte sjukskriver sig ifrån) för att det ska finnas motiv till skuldsanering? Den punkten lyckas hon inte pricka in heller...

Det finns fall där arbetslösa kan få skuldsanering, men det är ovanligt.

Det är precis som du säger, ett jobb är mer eller mindre ett krav, samt att man sköter det, 5 år som en skuldsanering normalt löper över, gör att det måste finnas en vilja och kontinuitet hos den sökande.
Citera
2017-08-05, 18:38
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Ja, jag såg precis det! Ja, berätta gärna. Jag tror att det är fler än jag som skulle uppskatta en längre utläggning om skuldsanering, så det fanns samlat i ett enda inlägg (det dyker trots allt upp frågor om det då och då i tråden). Och även om man så klart själv kan läsa på underlättar det att ha någon i tråden som kan uttrycka sig på annat än byråkratisvenska, samt svara på frågor.

Återkommer senare ikväll vad som krävs och vad det innebär att skuldsanering.
Citera
2017-08-05, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Från mig?
Det är inte mig du citerar.

Jag tycker bara det är konstigt att många här utgår ifrån att det är just denna vecka som hon varit iväg, som hon skulle varit utomlands?

Hen menade citat ÅT dig, för dig att läsa, som motargument.
Citera
2017-08-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa

En stuga på Böda är väl rätt dyr med? Så tror inte att hon skulle tycka det var pinsamt att säga att hon bodde där 1v?
Citera
2017-08-05, 18:41
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Men det står ju inte där att hon ska resa utomlands?

Citat:
Återigen, det står inte att hon ska utomlands?

Just med tanke på att resan genomfördes i Sverige är det väldigt imponerande att CH gjorde sig besväret att kolla upp med FK:

4 juli, 2017 kl.20:02:
"Caroli*a: Får inte intryck av att du ansökt skriftligt och fått godkänt från fk att behålla sjukpenning för din utlandsvistelse..?"

4 juli, 2017 kl. 20:04:
catri*hedlu*d: Självklart har jag gjort det. Det var så jag fick infon efter mkt om och men, att jag ej behövde göra det eftersom vi reser inom EU".

https://catrinhedlund.wordpress.com/...gang/#comments
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-08-05 kl. 18:48.
Citera
2017-08-05, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Just med tanke på att resan genomfördes i Sverige är det väldigt imponerande att CH gjorde sig besväret att kolla upp med FK:

4 juli, 2017 kl.20:02:
"Caroli*a Får inte intryck av att du ansökt skriftligt och fått godkänt från fk att behålla sjukpenning för din utlandsvistelse..?"

4 juli, 2017 kl. 20:04:
catri*hedlu*d: Självklart har jag gjort det. Det var så jag fick infon efter mkt om och men, att jag ej behövde göra det eftersom vi reser inom EU".

Hon kanske ska iväg? Vad vet jag/vi?

Förstår inte hur folk orkar sitta och spekulera så mkt i hennes liv? Orkar knappt läsa kommentarerna här! 😂
Citera
2017-08-05, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

"Caroli*a Får inte intryck av att du ansökt skriftligt och fått godkänt från fk att behålla sjukpenning för din utlandsvistelse..?"

Ja de flesta förstår att fam Hedlund inte har råd med någon utlandsresa!

Det som är svårare att begripa är Catrins eviga ljugande sedan förra året om olika slags utlandsresor hon bokat och packat för, men ännu ej inte kommit iväg på.

Likt de icke existerande resor hon bokat åt alla de hon bedragit pengar på!

Att Catrin Hedlund är extremt fattig det förstår de flesta?
Senast redigerad av denisa 2017-08-05 kl. 19:12.
Citera
2017-08-05, 18:49
Medlem
Citat:
Men det står ju inte där att hon ska resa utomlands?

Men en sådan globetrotter som Catrin får väl inte resfeber deluxe av att åka till Öland? Se hjarnsubstans länk för bild!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in