Citat:
Har en teori kring hennes UL-bild. Både här och på andra ställen verkar man vara överens om att fostret ser ut att vara flera veckor yngre än vad Latrin påstår att det ska vara. Jag har tvivlat på om denna graviditet är äkta men skulle den nu vara det så tror jag att det gick till såhär:
1. Latrin missar rättegången och går ut med att hon är gravid, vilket hon inte är men försöker att bli (eftersom hon varit med barn tidigare kanske hon vet med sig att hon kan bli på smällen väldigt enkelt)
2. Latrin börjar ligga i (pun intended) att bli gravid
3. Latrin skriver på instagram eller om det var bloggen att hon vägrar dela med sig av UL-bild (för att det såklart inte finns någon)
4. Latrin blir runt här någon gång gravid
5. Latrin går på sitt första UL när hon går in i vecka 12 vilket var förra veckan
6. Latrin lägger ut UL-bilden så fort hon får den och skriver #jagsompredikadeomattinteläggautenultraljudsbild
Anledningen till att hon #predikade var ju för att hon inte hade något att visa upp, men nu när hon har det så lägger hon självklart ut den. Om det är något Latrin inte klarar av, så är det att låta bli att ge svar på tal. Har förmodligen inte räknat rätt nu för jag har inte räknat alls så här är en annan version om denna inte håller:
Hon var gravid redan den dagen hon gick ut med det. Men kanske i vecka 1 typ.
Förbehåller mig rätten att framstå som korkad och tar 100% ansvar för dumheten.
1. Latrin missar rättegången och går ut med att hon är gravid, vilket hon inte är men försöker att bli (eftersom hon varit med barn tidigare kanske hon vet med sig att hon kan bli på smällen väldigt enkelt)
2. Latrin börjar ligga i (pun intended) att bli gravid
3. Latrin skriver på instagram eller om det var bloggen att hon vägrar dela med sig av UL-bild (för att det såklart inte finns någon)
4. Latrin blir runt här någon gång gravid
5. Latrin går på sitt första UL när hon går in i vecka 12 vilket var förra veckan
6. Latrin lägger ut UL-bilden så fort hon får den och skriver #jagsompredikadeomattinteläggautenultraljudsbild
Anledningen till att hon #predikade var ju för att hon inte hade något att visa upp, men nu när hon har det så lägger hon självklart ut den. Om det är något Latrin inte klarar av, så är det att låta bli att ge svar på tal. Har förmodligen inte räknat rätt nu för jag har inte räknat alls så här är en annan version om denna inte håller:
Hon var gravid redan den dagen hon gick ut med det. Men kanske i vecka 1 typ.
Förbehåller mig rätten att framstå som korkad och tar 100% ansvar för dumheten.
EXAKT vad jag har funderat på, tror du är spot on här!