2017-08-22, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
Har en teori kring hennes UL-bild. Både här och på andra ställen verkar man vara överens om att fostret ser ut att vara flera veckor yngre än vad Latrin påstår att det ska vara. Jag har tvivlat på om denna graviditet är äkta men skulle den nu vara det så tror jag att det gick till såhär:
1. Latrin missar rättegången och går ut med att hon är gravid, vilket hon inte är men försöker att bli (eftersom hon varit med barn tidigare kanske hon vet med sig att hon kan bli på smällen väldigt enkelt)
2. Latrin börjar ligga i (pun intended) att bli gravid
3. Latrin skriver på instagram eller om det var bloggen att hon vägrar dela med sig av UL-bild (för att det såklart inte finns någon)
4. Latrin blir runt här någon gång gravid
5. Latrin går på sitt första UL när hon går in i vecka 12 vilket var förra veckan
6. Latrin lägger ut UL-bilden så fort hon får den och skriver #jagsompredikadeomattinteläggautenultraljudsbild

Anledningen till att hon #predikade var ju för att hon inte hade något att visa upp, men nu när hon har det så lägger hon självklart ut den. Om det är något Latrin inte klarar av, så är det att låta bli att ge svar på tal. Har förmodligen inte räknat rätt nu för jag har inte räknat alls så här är en annan version om denna inte håller:
Hon var gravid redan den dagen hon gick ut med det. Men kanske i vecka 1 typ.

Förbehåller mig rätten att framstå som korkad och tar 100% ansvar för dumheten.

EXAKT vad jag har funderat på, tror du är spot on här!
Citera
2017-08-22, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsbistert
EXAKT vad jag har funderat på, tror du är spot on här!

Jag tror mer på att hon var väldigt få veckor gången när hon gick ut med graviditeten 29 maj.

Men hon försöker ge sken av att hon är längre gången, mer än en månad längre gången gissar jag. Men varför då?

Såpoperaversionen av detta skulle ju vara att hon har två olika faderskandidater igen och att hon verkligen vill att det ska luta mer åt den ena än den andra.

Och hur ska hon lösa det när det närmar sig hennes påstådda BF datum och ungen ligger kvar i magen?
Citera
2017-08-22, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basworld
I en vanlig värld, ja. Men inget av det som händer runt henne är vanligt. Finns han gör han nog bäst i att hålla sig undan från hennes socialamedier. Precis som hon borde göra.

Är rätt säker på att den sk killen inte finns med i bilden längre. Eller så får du bevisa det Catrin? Kan inte pojkvännen få gästblogga (nej, just ja - du har ju stängt bloggen) eller göra ett inlägg på ditt IG, där han skriver en rad. Om inte annat för att stå upp för dig.
Citera
2017-08-22, 13:55
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Om det nu finns en pojkvän (och den tilltänkta pappan) borde inte han el hans familj se/följa CH på sociala medier och dryfta det med killen?

Har träffat en person nyligen som påstod sig vara hennes pojkvän.
Han sa han bodde på Södermalm men kom från Göteborg och var vid tillfället när jag träffade honom arbetslös. Har även för mig att han hette Sam eller Samuel.
Citera
2017-08-22, 14:20
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Har träffat en person nyligen som påstod sig vara hennes pojkvän.
Han sa han bodde på Södermalm men kom från Göteborg och var vid tillfället när jag träffade honom arbetslös. Har även för mig att han hette Sam eller Samuel.

Intressant! Han sa alltså själv att dom va ihop? Vet han om vad hon är kapabel till och vad hon håller på med?

Arbetslös alltså.. hur ska dom försörja sitt nya barn och hennes två redan existerande?
Citera
2017-08-22, 14:37
Medlem
Vad jobbar hon med? Eller jag menar, vad säger hon att hon jobbar med?
Citera
2017-08-22, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F
Vad jobbar hon med? Eller jag menar, vad säger hon att hon jobbar med?

Nån slags kundtjänst.
Citera
2017-08-22, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Jag tror mer på att hon var väldigt få veckor gången när hon gick ut med graviditeten 29 maj.

Men hon försöker ge sken av att hon är längre gången, mer än en månad längre gången gissar jag. Men varför då?

Såpoperaversionen av detta skulle ju vara att hon har två olika faderskandidater igen och att hon verkligen vill att det ska luta mer åt den ena än den andra.

Och hur ska hon lösa det när det närmar sig hennes påstådda BF datum och ungen ligger kvar i magen?

Så kan det rimligtvis också vara. Jag antar att det är för att stjäla fokus från missad rättegång? Dock borde hon inte vilja ge sken av att det har gått längre tid i grav än vad det faktiskt har, ju längre gången desto svårare blir det att göra abort eller få missfall. Om hon nu inte skulle vara gravid och blir det väldigt knivigt...

Det vore ju onekligen saftigt att följa en sådan såpopera.. men jag hoppas inte det, mest för hennes barns skull.
Citera
2017-08-22, 15:31
Medlem
Enligt hennes instagram så har hon skrivit på ett kontrakt för ett "jättekul" och "bra" tv-program och lagt till hashtaggen #snarttvaktuell
Citera
2017-08-22, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Enligt hennes instagram så har hon skrivit på ett kontrakt för ett "jättekul" och "bra" tv-program och lagt till hashtaggen #snarttvaktuell

Kvinnofängelset?

Eller kanske en mash-up på Efterlyst, lyxfällan och Ensam mamma söker!
Senast redigerad av TheDeputyyy 2017-08-22 kl. 15:42. Anledning: Fel
Citera
2017-08-22, 15:42
Medlem
GeorgeJungmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv

Troligtvis hela Sverige bakar, alternativt Halv 8 hos mig.

Så hon får bjuda på och lära ut receptet till den rediga bajsmackan som hon tillagat sig själv här i livet.
Citera
2017-08-22, 16:09
Medlem
jackflashs avatar
Har Catten varit i farten igen? Eller det kanske är för avancerat för henne?

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sod...kolans-datorer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in