2017-08-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Tack gode gud för tipset...Kommer ta min båt över till norra Öland i morgon bitti...O gissa vem som kommer vara Paparazzi-fotograf

Taaaaaddddaaaaa...Jag!!!

Hej Catrin, kommer filma o fota varenda snesteg du gör...Ses ditt kriminella avskum!

Strålande!
Rapportera om hon står och säljer biljetter i nåt hörn!
CH har tjatat om utlandssemester sedan i höstas, sedan fick hon väl resa i julklapp av ex killen med det fancy köket men även resan sket sig, sedan i våras bokade hon å packade och skulle till Kanarieholmarna eller Kapverde båda hade hon ju bokat skrev hon, men tyvärr missa hon bussen så resan bokades av, K1 fyllde år och de skulle till Disney men se även det uteblev.
Till slut hamnade hon på Blda Camping!!!
😂
OBS inget fel på Böda Camping men att kalla det för utlandssemester klingar fel....

Vore intressant att veta vem som pröjsat detta? Kanske farsan Hedlund har spelning på deras afterbeach och då tagit med sig CH, för hon vet vi, har inte råd att åka ens till Öland?
Citera
2017-08-01, 21:24
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Strålande!
CH har tjatat om utlandssemester sedan i höstas, sedan fick hon väl resa i julklapp av ex killen med det fancy köket men även resan sket sig, sedan i våras bokade hon å packade och skulle till Kanarieholmarna eller Kapverde båda hade hon ju bokat skrev hon, men tyvärr missa hon bussen så resan bokades av, K1 fyllde år och de skulle till Disney men se även det uteblev.
😂
OBS inget fel på Böda Camping men att kalla det för utlandssemester klingar fel....

Vore intressant att veta vem som pröjsat detta? Kanske farsan Hedlund har spelning på deras afterbeach och då tagit med sig CH, för hon vet vi, har inte råd att åka ens till Öland?

Hon kanske tror att Öland inte hör till Sverige? 🤣🙄
Citera
2017-08-01, 21:50
Medlem
Bolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TusseTiger
Catrin Hedlund befinner sig inte utomlands. Hon befinner sig på Böda sands camping. Detta är saxat från gruppen på Facebook, de som blivit lurade av henne (jag b.la). En medlem såg henne nämligen.
Hoppas bild funkar.

https://minfil.org/p1vcd5c7b1/uuuuuuuuu.jpg

Någon som kan se om hon har med sig sin kille?
Citera
2017-08-01, 21:52
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Strålande!

😂

Hon skulle antagligen behöva ro i hamn ett bedrägeri på 40.000 kr (som i kerstin-fallet) för att
dra iväg utomlands med två barn.Och jag tror det blivit svårt på bedrägerifronten efter det att hon exponerades för ett par år sedan. Blir nog inga större summor nu, och de bränns direkt.

Och där har nog den här tråden haft en tydlig brottspreventiv funktion
Citera
2017-08-01, 22:42
Medlem
bigmackos avatar
Jag har först nu börjat läsa denna tråd, har tidigare endast sett den poppa upp då och då utan att läsa i den. Den där Catrin Hedlund verkar ju helt galen, ett riktigt bottenskrap. Lite kul att läsa om hennes bravader, dock..
Citera
2017-08-01, 22:56
Medlem
cecs avatar
Att magen är mindre behöver inte bero på att hon hittat på graviditeten. Ofta blir man gasig så satans i början på graviditeten så att magen blir svullen. Men då är det ju liksom inte en bebismage som putar utan snarare har Catrin fotograferat sin flatulens.
Citera
2017-08-01, 23:05
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TusseTiger
Catrin Hedlund befinner sig inte utomlands. Hon befinner sig på Böda sands camping. Detta är saxat från gruppen på Facebook, de som blivit lurade av henne (jag b.la). En medlem såg henne nämligen.
Hoppas bild funkar.

https://minfil.org/p1vcd5c7b1/uuuuuuuuu.jpg

Haha precis som vi redan redogjort för alltså
Det syntes ju väldigt tydligt på den bild hon lagt upp, att det INTE var en sandstrand utanför Sverige eller Norden.
Och som jag tidigare nämnt så var den fula orangea Stadium-påsen också typisk för en sol- och badbild från en svensk strand. Inte direkt "classy" men hon är ju inte det heller den stackaren.

Mysigt för barnen att få komma iväg och bada någonstans dock och de bryr sig såklart inte om det är Böda eller Mauritsius så små som de är.
Fattar fan inte varför hon ska ljuga om allt jämt? Det blir ju bara så pinsamt för henne.
Citera
2017-08-01, 23:32
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Haha precis som vi redan redogjort för alltså
Det syntes ju väldigt tydligt på den bild hon lagt upp, att det INTE var en sandstrand utanför Sverige eller Norden.
Och som jag tidigare nämnt så var den fula orangea Stadium-påsen också typisk för en sol- och badbild från en svensk strand. Inte direkt "classy" men hon är ju inte det heller den stackaren.

Mysigt för barnen att få komma iväg och bada någonstans dock och de bryr sig såklart inte om det är Böda eller Mauritsius så små som de är.
Fattar fan inte varför hon ska ljuga om allt jämt? Det blir ju bara så pinsamt för henne.

Hon borde ju förstå att hon vid det här laget har blivit mer eller mindre rikskändis, och sannolikheten att någon känner igen henne på en så pass välbesökt strand som Böda är väldigt stor
Citera
2017-08-01, 23:39
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Hon borde ju förstå att hon vid det här laget har blivit mer eller mindre rikskändis, och sannolikheten att någon känner igen henne på en så pass välbesökt strand som Böda är väldigt stor

Ja exakt, med tanke på den (dåliga) publicitet hon fått och hur många som önskar sätta dit henne så är det MER än märkligt att hon blåljuger om helt onödiga saker.
Finns ingen anledning att ljuga om att man ska utomlands när man kan skriva att man ska njuta i ett svenskt sommarparadis (Öland får väl räknas dit i det här fallet).
Hon är fan märklig asså..
Citera
2017-08-02, 00:04
Medlem
vonDunajewskans avatar
Som många andra i tråden är jag förbluffad över varför hon ljuger om något så här onödigt. Det blir ju pinsamt. Som i Kvarteret Skatan när de har parmiddag och Ulf ljuger om att han och Kristina varit på High Chaparral. Öland är absolut inte ett dåligt resmål på sommaren i Sverige, men det är helt klart inte "utomlands", precis som att en gammal Mazda inte är en "ny sportbil", som tidigare flashbackare redan påpekat.

Däremot kan vi fundera på semesterpriset. 6600, som någon föreslog, är inte jättedyrt, mat och eventuella upplevelser tillkommer såklart... Men det är inte gratis. Säg i alla fall 8000 allt som allt? Själv skriver hon uppenbart kryptiska saker om hur resan finansierats. Tanken från hennes sida är väl nu att det skall spekuleras om varifrån pengarna kommer, men varför vill hon det? Slutsatserna i tråden lär ändå bli a) stulna pengar b) någon pojkväns eller c) mjölkat päronen. Inget av alternativen är särskilt meriterande för hennes del. Att hon har kunnat spara ihop lön eller bidrag tror jag inte på.

A), b), c) eller d) Eget förslag? Jag tror på a), eventuellt b), även om jag hoppas att föräldrarna kommit på att det är otacksamt att ge henne pengar.
Citera
2017-08-02, 00:27
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Som många andra i tråden är jag förbluffad över varför hon ljuger om något så här onödigt. Det blir ju pinsamt. Som i Kvarteret Skatan när de har parmiddag och Ulf ljuger om att han och Kristina varit på High Chaparral. Öland är absolut inte ett dåligt resmål på sommaren i Sverige, men det är helt klart inte "utomlands", precis som att en gammal Mazda inte är en "ny sportbil", som tidigare flashbackare redan påpekat.

Däremot kan vi fundera på semesterpriset. 6600, som någon föreslog, är inte jättedyrt, mat och eventuella upplevelser tillkommer såklart... Men det är inte gratis. Säg i alla fall 8000 allt som allt? Själv skriver hon uppenbart kryptiska saker om hur resan finansierats. Tanken från hennes sida är väl nu att det skall spekuleras om varifrån pengarna kommer, men varför vill hon det? Slutsatserna i tråden lär ändå bli a) stulna pengar b) någon pojkväns eller c) mjölkat päronen. Inget av alternativen är särskilt meriterande för hennes del. Att hon har kunnat spara ihop lön eller bidrag tror jag inte på.

A), b), c) eller d) Eget förslag? Jag tror på a), eventuellt b), även om jag hoppas att föräldrarna kommit på att det är otacksamt att ge henne pengar.

Jag tänker att det är ungefär vad hon har råd med nu mera med två barn, och en bedrägeriverksamhet som inte går jättebra? Det räcker till Öland.?
Citera
2017-08-02, 00:33
Medlem
Hon och sonen sitter i solstolar som är rätt typiskt svenska, kan inte tänka mig att de finns på ngn exotisk badort långt bort? Ngn som känner igen mönstret på påslakanen? Bilder på FB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in