2017-08-01, 13:35
Medlem
Klart hon är utomlands. ser man långväg. Blogg och soc media är nere för att försöka sopa igen spår så hon inte får problem med F-kassan mm. Helt sjukt att man kan lura staten så enkelt att få betald semester
Citera
2017-08-01, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Klart hon är utomlands. ser man långväg. Blogg och soc media är nere för att försöka sopa igen spår så hon inte får problem med F-kassan mm. Helt sjukt att man kan lura staten så enkelt att få betald semester

Finns det någon som inte förtjänar en resa så är det CATRIN!

Utan att ha betald en krona till brottsoffren borde hon skämmas att ens fundera på en semester, speciellt då hon även har hur mycket skulder som helst som hon borde prioritera?

När vi ändå spekulerar, ja hon kan vara utomlands om man ser till de senaste bilderna, dock inget fancy ställe, tomt och öde, inget kristallblått hav, solstolar och för barnen: inga tjusiga pooler, inget lekland/vattenparken som hon skrytit om, inte heller andra barn så långt ögat kan nå....

Att hon kan blåsa sjukvården och försäkringskassan på detta sätt är även det märkligt, tvivlar på att hon inte ens klarar jobba 50% pga illamående eller vad nu hon jiddrat om till läkaren?
Senast redigerad av denisa 2017-08-01 kl. 14:58.
Citera
2017-08-01, 15:05
Medlem
Ingen syn av Catten på Rhodos men vi har 32 grader och sol så går ingen nöd på mig.

Hotellets wi-fi är svajigt och familjen tycker jag ska stänga av laptopen.

Jag har fått några tipsmail men kan inte gå igenom dom nu, skriver därför här att ni kan pma vonDunajewskan istället.
Citera
2017-08-01, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Ingen syn av Catten på Rhodos men vi har 32 grader och sol så går ingen nöd på mig.

Hotellets wi-fi är svajigt och familjen tycker jag ska stänga av laptopen.

Jag har fått några tipsmail men kan inte gå igenom dom nu, skriver därför här att ni kan pma vonDunajewskan istället.

Låter som du bör lyssna på familjen och njuta av Rhodos!😊

Är nyfiken på tips mailen, @VonDunajewskan kanske kan delge oss så vi för tråden framåt?
Om du inte kan det
Citera
2017-08-01, 17:15
Medlem
vonDunajewskans avatar
Kul för Hjarnsubstans med värme och sol, trist för mig som redan haft min semester. Självklart kan ni som skickat eller tänkt skicka till Hjarnsubstans skicka till mig istället! Går igenom allteftersom det kommer in.

Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Är nyfiken på tips mailen, @VonDunajewskan kanske kan delge oss så vi för tråden framåt?
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
VonDunajewskan har full inkorg så hen går det inte att skicka pm till

Hehe, vonDunajewskan har raderat en massa pm och hoppas att hon kommer kunna ta emot nya nu.

Men för att stilla er nyfikenhet har ingen av dem hört av sig än, de har kanske inte läst i tråden att Hjarnsubstans stuckit på semester.

Det enda jag kan säga annars är väl att fler är inne på samma spår som i tråden vad det gäller CH:s semester, exempelvis Skåne, Åminne på Gotland. Norra Öland verkar vara en het kandidat. Ingen som kan säga något exakt, men troligtvis finns det väl någon i tråden som känner igen platsen som förr eller senare kan berätta vilken.
Citera
2017-08-01, 17:26
Medlem
Catrin Hedlund befinner sig inte utomlands. Hon befinner sig på Böda sands camping. Detta är saxat från gruppen på Facebook, de som blivit lurade av henne (jag b.la). En medlem såg henne nämligen.
Hoppas bild funkar.

https://minfil.org/p1vcd5c7b1/uuuuuuuuu.jpg
Citera
2017-08-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TusseTiger
Catrin Hedlund befinner sig inte utomlands. Hon befinner sig på Böda sands camping. Detta är saxat från gruppen på Facebook, de som blivit lurade av henne (jag b.la). En medlem såg henne nämligen.
Hoppas bild funkar.

https://minfil.org/p1vcd5c7b1/uuuuuuuuu.jpg

Där ser man!
Böda Camping var ju en het kandidat i tråden!
Googlar man Böda så kommer ju strand upp och det ser faktiskt ut som det, med andra ord inget turkost varmt hav för Hedlunds eller sol utan moln!

Tvivlade dock först själv, främst då Catrin sagt att de skulle utomlands och väldigt långt bort!
Borde fattat att hon ljög, ingen utlandssemester för henne inte.

De senaste bilderna på magen har det ju spekulerats om huruvida hon är gravid, tycker nog den såg större ut i juni månad än nu?
Om hon ljuger om även detta är oklart men bra sjukt, det betyder då att hon även ljuger för sjukvården?
Är den osynlige med på campingen?

OT
Komiskt, Penetoz uppträdde där nyligen, undrar om Catten stod längst fram med skylt?
"pappa kom hem"

Sorry kunde inte låta bli!
Senast redigerad av denisa 2017-08-01 kl. 18:14.
Citera
2017-08-01, 18:16
Medlem
Minsta stugan för 4 personer kostar 6600 kr/vecka och sen kan man välja till barnstol (150 kr) och lakan+städning (1600 kr) på ett av ställena. Frågan är hur en person son onekligen går minus varje månad har råd med detta. 20 håkan-biljetter??
Citera
2017-08-01, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Minsta stugan för 4 personer kostar 6600 kr/vecka och sen kan man välja till barnstol (150 kr) och lakan+städning (1600 kr) på ett av ställena. Frågan är hur en person son onekligen går minus varje månad har råd med detta. 20 håkan-biljetter??

Hon har ju vad hon själv skrivit, blivit bjuden på denna resan av en "okänd välgörare", för att hon haft ett sånt jobbigt år och året innan. Allt enligt henne själv. Vem som betalat för kalaset lär nog förbli en hemlighet men det kan ju vara mamman eller pappan, kanske båda. Eller lite bedrägeri för att finansiera det, grabbarna måste ju få en sommar med lite upplevelser, kosta vad det kosta vill.
Citera
2017-08-01, 18:37
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso

Husvagn? Tält? Finns många alternativ.
Citera
2017-08-01, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Där ser man!
Böda Camping var ju en het kandidat i tråden!
Googlar man Böda så kommer ju strand upp och det ser faktiskt ut som det, med andra ord inget turkost varmt hav för Hedlunds eller sol utan moln!

Tvivlade dock först själv, främst då Catrin sagt att de skulle utomlands och väldigt långt bort!
Borde fattat att hon ljög, ingen utlandssemester för henne inte.

De senaste bilderna på magen har det ju spekulerats om huruvida hon är gravid, tycker nog den såg större ut i juni månad än nu?
Om hon ljuger om även detta är oklart men bra sjukt, det betyder då att hon även ljuger för sjukvården?
Är den osynlige med på campingen?

OT
Komiskt, Penetoz uppträdde där nyligen, undrar om Catten stod längst fram med skylt?
"pappa kom hem"

Sorry kunde inte låta bli!

Tack gode gud för tipset...Kommer ta min båt över till norra Öland i morgon bitti...O gissa vem som kommer vara Paparazzi-fotograf

Taaaaaddddaaaaa...Jag!!!

Hej Catrin, kommer filma o fota varenda snesteg du gör...Ses ditt kriminella avskum!
Citera
2017-08-01, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Husvagn? Tält? Finns många alternativ.

Lägg ner...Sen när skulle en övre medelklasskvinna högt stående i karriären nöja sig med Husvagn, Tält?

Ser hennes foto ut att vara från en husvagnsbädd eller ett tält?

Lägg ner dina försvarstal tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in