2017-05-21, 17:31
Medlem
GalenRyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Sist jag presenterade hypotesen om antisocial personlighetsstörning
fick jag epitetet amatörpsykolog. Det ska givetvis framhållas att jag inte har någon
examina inom det psykologiska fältet, dock under/inom angränsande fält.
Man kan förövrigt debattera huruvida det ska krävas en högskoleexamen för att
delta i en offentlig debatt? Jag tycker svaret på den frågan är; Nej.
Det krävs ingen högskoleexamen för att delta i en debatt, men nog är det bra obildat att slänga sig med psykologiska utvärderingar, baserat på information från nätet.
Citera
2017-05-22, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Har hört men inte bekräftat att hon köpt egen bil.

Om hon har skulder så kan hon väl inte äga bil, den skulle väl fogden plocka vid ev utmätning av hennes tillgångar o lever hon på soc lär hon inte få ha egen bil.
Om hon köper bil o låter den stå skriven på mamman så är det inte tillåtet men det är väl inget hon bryr sig om, trist bara att det är mamman som får ta smällen isf om det blir problem.

Verkar inte hållbart att hon kan äga en bil.
Citera
2017-05-22, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Om hon har skulder så kan hon väl inte äga bil, den skulle väl fogden plocka vid ev utmätning av hennes tillgångar o lever hon på soc lär hon inte få ha egen bil.
Om hon köper bil o låter den stå skriven på mamman så är det inte tillåtet men det är väl inget hon bryr sig om, trist bara att det är mamman som får ta smällen isf om det blir problem.

Verkar inte hållbart att hon kan äga en bil.

Skrev innan jag läste ordentligt. Sorry!
Citera
2017-05-22, 08:32
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenRygg
Det krävs ingen högskoleexamen för att delta i en debatt, men nog är det bra obildat att slänga sig med psykologiska utvärderingar, baserat på information från nätet.

Det finns, förvisso på "nätet", två rigida förundersökningar och ett dussintals artiklar. Jag ska säga dig att man kan bli tämligen informerad av dessa. Det är fullgoda källor.
Citera
2017-05-22, 10:52
Medlem
CH har ju en konstig verklighetsuppfattning och det vet vi redan. Har undrat varför hon återkommer till Quennin. Men det slog mig nu att hon lever med uppfattningen att hon är en kändis. Hon skrev i något ställe som svar på egna frågor att två vänninor bara hängde med henne för att få stjärnglans. Har sett fler saker hon skriver, men kommer inte på det nu. Och nu skall "dumma människor" låsa in prinsessan och kändisen som lever ett Hollywoodliv i paradiset Järna. Då är det bara att "neka in i döden". Dumma människor förstår inte att kändisar och politiker får göra som dom vill. Jag tror det är därför hon ofta relaterar till andra supermänniskor och andra brott. En paragraf-7 utredningen vore på sin plats. Hon är farlig både för sig själv och andra. Hon som inte ens kan skriva 10 meningar på bra svenska skall nu skriva en bok. Man häpnar! Sen gillar jag "amatörpsykologer" i tråden. Ju mer man försöker förstå hur denna människa tänker ju mer insikt får man.
Citera
2017-05-22, 14:44
Medlem
https://postimg.org/image/6o1ucsli1/

Ja, nog är hon fullt övertygad om att hon går fri iallafall...
Citera
2017-05-22, 15:26
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:

Nja, det kan ju ta tid innan domen hinner vinna laga kraft och då kan hon ju spendera sommaren
utomlands såvida inte rätten belägger henne med reseförbud. Alternativt att hon överklagar, vilket
som så blir hon ju stjärna i sin egen dokusåpa.. Snart inspelningsstart
Citera
2017-05-22, 15:26
Medlem
Citat:

I hennes fantasier går hon fri.
Citera
2017-05-22, 17:42
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Hon vet att fängelse väntar därför kommer hon att fly utomlands rätt snart.
Citera
2017-05-22, 18:02
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Hon vet att fängelse väntar därför kommer hon att fly utomlands rätt snart.

Man kan alltid hoppas. Hennes dåliga omdöme kommer att hålla igång dramat och den här tråden under en lång tid framöver.

Att hon skulle ta sitt straff, sluta blogga och börja betala tillbaka alla brottsoffer känns inte som ett realistiskt alternativ.
Citera
2017-05-22, 18:09
Medlem
http://i.imgur.com/LsAs15i.png

Ja,du Catrin. Då bör domaren även få veta hur du beter dig. Att du hånar dina offer genom att stolt tala om att du aldrig ska betala tillbaka vad du är skyldig, hur du lyxar med resor och restauranger...

Men nu funkar det ju inte så "Lilla du".
Citera
2017-05-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 426Hemi
Tycker hon ser väldigt sliten ut på andra bilden,ögonen ser blanka och trötta ut
men hon kanske vet vad som snart väntar.

En vecka kvar, det närmar sig nu Catten!
Oavsett vad utfallet blir, vet vi att hon är skyldig även denna gång.
Frågan är hur domare med fler dömer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in