2017-05-10, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Att Catrin påstår att hon slutat kröka innebär defacto inte att verkligheten har gjort det. Rätten kommer inte bry sig om att hon har slutat dricka eller blogga. Det finns så mycket bevis mot henne. Hon kommer dömas till minst 6 mån. i finkan.

Jag hoppas på ett års fängelse för denna narcissist med tomt innehåll i sin skalle som kommer fortsätta sitt liv med sina bedrägerier tills hon lämnar detta jordeliv.
Citera
2017-05-10, 07:50
Bannlyst
Det som gör det svårast för Catten denna gång är ju det att hon redan blivit dömd en gång tidigare och att hon under skyddstillsyn fortsatt begå brott.
Citera
2017-05-10, 08:47
Medlem
Neonights avatar
Jag tror hon kmr undan med en sk slap on wrist:

Hon är en relativt ung kvinna
Hon är mamma
Hon har ett jobb
Hon går i terapi av olika slag

Hon kmr känna sig lättad efter rättegången oavsett utgång. Hon kommer skriva massa saker i stil med "Ny människa" osv. Hennes mamma kmr curla henne så det här straffet kmr knappast förändra hennes liv på det stora hela. Hon kommer fortfarande få hjälp med hyran och massa fyndade grejer. När hon kmr ut så är livet som vanligt.
Citera
2017-05-10, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Jag tror hon kmr undan med en sk slap on wrist:

Hon är en relativt ung kvinna
Hon är mamma
Hon har ett jobb
Hon går i terapi av olika slag

Hon kmr känna sig lättad efter rättegången oavsett utgång. Hon kommer skriva massa saker i stil med "Ny människa" osv. Hennes mamma kmr curla henne så det här straffet kmr knappast förändra hennes liv på det stora hela. Hon kommer fortfarande få hjälp med hyran och massa fyndade grejer. När hon kmr ut så är livet som vanligt.

Ja morsan lär väl hjälpa henne med hyran tills hon går bort en vacker dag.
Lär aldrig bli någon stil på denna tjej inte.
Hoppas brottsoffret Kerstin stämmer mamma Anne på de 10.000kr hon tog av de 40.000kr.
Citera
2017-05-10, 10:28
Medlem
GalenRyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dildopullan
Nu är iofs en öppen anstalt av vad många beskriver trevligt och semester liknande. Särskilt om man sitter vår, sommar eller höst. Mellan 8- 20 kan man strosa runt i trädgården och slicka på en glass osv.
Det är väl hennes nonchalanta och högfärdiga beteende de syftar på. Det är inte direkt ett plus i kanten vad det gäller hur hon uppfattas av andra människor. Speciellt inte i ett läge som nu.
Citera
2017-05-10, 11:26
Medlem
Otroligt underhållande hur hon försöker försköna sin vardag hela tiden. Idag ska hon på sitt "välförtjänta spa" men sanningen är så långt ifrån vad hon får det att låta som. Jag gissar på att hennes "spa" är en nyinköpt ansiktsmask från HM. Precis som hennes spännande kontorsjobb, där hon egentligen är försäljare med en halvtaskig lön.
Citera
2017-05-10, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamakaosi
Otroligt underhållande hur hon försöker försköna sin vardag hela tiden. Idag ska hon på sitt "välförtjänta spa" men sanningen är så långt ifrån vad hon får det att låta som. Jag gissar på att hennes "spa" är en nyinköpt ansiktsmask från HM. Precis som hennes spännande kontorsjobb, där hon egentligen är försäljare med en halvtaskig lön.

Det stod i FUPen att hon jobbar i en kundtjänst. Borde rimligtvis inte innebära försäljning. Å andra sidan är det inte mycket sanning i dom där förhören heller.
Citera
2017-05-10, 12:07
Medlem
Lalandes avatar
Enligt hennes senaste instagram story och snap har hon varit på möte hos frivården idag. Jag vet inte hur sånt fungerar men tydligen har hennes övervakare och frivården kommit fram till att hon ska gå VINN-programmet, få KBT samt "någon annan jäkla vård" istället för fängelse om hon döms (källa instagram story)
Låter detta rimligt? VINN funkade ju inte så bra på henne senast?

Sen ska också morsan köpa en ny bil till henne idag. Så det finns definitivt medel för att betala tillbaka till hennes brottsoffer.
Konstigt att morsan prioroterar ny bil framför att betala av skulden hos kronofogden. Det är ju bäst för hennes dotter på längre sikt att få hjälp med avbetalningen. Så länge hon har skulder hos kronoogden kan hon inte leva ett självständigt liv utan morsans hjälp med inköp, lägenhetskontrakt, abonnemang och så vidare. Vem vill inte hjälpa sitt vuxna barn ur den situationen? Tycker detta är skrämmande.
Senast redigerad av Lalande 2017-05-10 kl. 12:11.
Citera
2017-05-10, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Enligt hennes senaste instagram story och snap har hon varit på möte hos frivården idag. Jag vet inte hur sånt fungerar men tydligen har hennes övervakare och frivården kommit fram till att hon ska gå VINN-programmet, få KBT samt "någon annan jäkla vård" istället för fängelse om hon döms (källa instagram story)

Sen ska också morsan köpa en ny bil till henne idag. Så det finns definitivt medel för att betala tillbaka till hennes brottsoffer.
Konstigt att morsan prioroterar ny bil framför att betala av skulden hos kronofogden. Det är ju bäst för hennes dotter på längre sikt att få hjälp med avbetalningen. Så länge hon har skulder hos kronoogden kan hon inte leva ett självständigt liv utan morsans hjälp med inköp, lägenhetskontrakt, abonnemang och så vidare. Vem vill inte hjälpa sitt vuxna barn ur den situationen? Tycker detta är skrämmande.

VINN programmet finns på Anstalten Färingsö
När ska morsan släppa henne, bortskämd till tusen.
Citera
2017-05-10, 12:57
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:

Det är domstolen som dömer, inte övervakaren eller frivården, dom kan på sin höjd komma med rekommendation men i slutändan så är det domstolen som bestämmer.
Citera
2017-05-10, 14:29
Medlem
Citat:

Varför går man och gör en deal med frivården om man är så oskyldig så man bloggar att man ska neka till döden?
Citera
2017-05-10, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Nu har hon lagt ut en film på sina fötter när hon är ute och går. Varför? Vill hon bevisa att hon kan gå? Att hon är på väg någonstans?
Jag fattar inte...

Står ju dessutom på filmen (på snap) att "möte med frivården/advokat, sen vankas det SPA"
Hon fortsätter att prioritera helt rätt med andra ord..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in