Citat:
Ursprungligen postat av
Neonight
På Instagram kan man läsa att hon slutat blogg pga det är mer kärlek via Instagram och hennes livesändningar.
Märk väl att när du tittar på en livesändning så granskar Catrin alla som tittar live. Hon kan på ett effektivt sätt blockera alla konton som bara är där och tittar osv. På hennes blogg i kommentatorsfältet frågar flera "kan inte se din livesändning" och "varför är jag blockad" ...Och Catrin frågar efter folks användarnamn. Troligtvis så blockar hon konton högt och lågt och tillsynes utan egentlig anledning för att inte riskera att någon "hater" ska få ta del av hennes live-material osv.
Jag tror du har en poäng, att hon vill ha koll på vilka som tittar. Jag tror också det är anledningen till varför hon inte använder Facebooks livesändning (där syns inte vilka som tittar då hon gör det officiellt) och för att på Facebook ligger sändningen kvar i efterhand, det gör den inte på instagram.
Jag tror hon har ett visst kontrollbehov. Att hon av samma anledning låser sitt instagramkonto på nätterna.
Undrar hur många som ens ser hennes livesändningar på instagram. Då gäller det att personen ser att en sändning är igång och har tid/möjlighet/lust att kolla just då.