2017-04-22, 22:04
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 426Hemi
Nu går Latrin nuts på bloggen det är slut med vad då ? alkohol,pojkvän,hustle,bebismage eller något annat,hon ska ta ett livsviktigt beslut inom en vecka. (abort ?) tycker det ser ut som en riktig bebismage och inte spritfet mage.kan vara ett smart drag från hon till den väntade rättegången ?

https://catrinhedlund.com/2017/04/22/det-ar-slut/

upplever det som att hon pratar om alkoholen (men alltid dessa dramatiska rubriker) och att hon ska bli fit igen. Men man vet aldrig med Catrin, alltid dessa veckor man måste vänta i true såpopera-style

Men om hon nu utvecklat panikångest kanske hon bara fått ibs? så där ser min mage med
ut efter en dålig måltid trots definierade magmuskler.
Citera
2017-04-22, 22:04
Medlem
426Hemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Va f.n är hon naken på bloggen? Blir galnare o galnare.

Vete tusan om hon är naken,kan skymta lite vita trosor ? eller så är hon naken.
Citera
2017-04-22, 22:11
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Nu går Latrin nuts på bloggen det är slut med vad då ? alkohol,pojkvän,hustle,bebismage eller något annat,hon ska ta ett livsviktigt beslut inom en vecka. (abort ?) tycker det ser ut som en riktig bebismage och inte spritfet mage.kan vara ett smart drag från hon till den väntade rättegången ?

Det där livsviktiga beslutet kommer vi inte att få se röken av. Hon älskar att slå på stora trumman för ingenting.
Men jag tänker som du, hon är stressad inför rättegången om bara en månad och behöver bli på smällen innan dess. Kanske därför det varit täta turer till killen i Kungsträdgården senaste tiden. Jag är övertygad om att hon ser en graviditet som en biljett ut ur fängelset. Hon är ju duktig på att använda barnen för sin egen vinnings skull. Varit mycket fokus kring magar och graviditet på sistone, tänker främst på när hon låtsades vänta barn den 1 april och sedan tog tillbaka det och hävdade att det var ett aprilskämt. Jävligt sjukt "skämt". Hoppas pojkvännen begåvats med minst en fungerande hjärncell och ser till att skydda sig.
Senast redigerad av Lalande 2017-04-22 kl. 22:14.
Citera
2017-04-22, 22:26
Medlem
426Hemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Det där livsviktiga beslutet kommer vi inte att få se röken av. Hon älskar att slå på stora trumman för ingenting.
Men jag tänker som du, hon är stressad inför rättegången om bara en månad och behöver bli på smällen innan dess. Kanske därför det varit täta turer till killen i Kungsträdgården senaste tiden. Jag är övertygad om att hon ser en graviditet som en biljett ut ur fängelset. Hon är ju duktig på att använda barnen för sin egen vinnings skull. Varit mycket fokus kring magar och graviditet på sistone, tänker främst på när hon låtsades vänta barn den 1 april och sedan tog tillbaka det och hävdade att det var ett aprilskämt. Jävligt sjukt "skämt". Hoppas pojkvännen begåvats med minst en fungerande hjärncell och ser till att skydda sig.

Dom andra pojkvännen "behövde" inte skydda sig,så varför ska den nya behöva göra det,jag tror att skydda sig mot barn finns inte Catrins intresse.Så länge hon kan producera barn så klarar hon sig ?
Citera
2017-04-22, 22:35
Citat:

Skulle inte förvåna mig om det kommer ytterligare en negerhybrid inom kort.

Bara det faktum att hon fortplantat sig med två olika negrer tidigare gör ju att man undrar hur det står till.

Att människan sedan hävdar att hon tillhör övre medelklass och bor i en sunkig lägenhet säger precis allt. Hon är och kommer dö som ett socialfall. Hon är utom all räddning.
Citera
2017-04-22, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
För er som gissade på att graviditeten var ett aprilskämt så gissar jag på att ni har fel. Catrin lever i en egen verklighet och har ingen aning om att det är 1 april. Det enda som betyder något är dagar som är viktiga för henne som tex hennes födelsedag. Hon upplever säkert en svacka nu då hon för en gångs skull gått ut med något som är en sanning. När hon nu inte har "kontroll" på sanningen känns det jobbigt och den raderas överallt. Hade det varit en lögn hade det inte raderats. Hon är som en teflonpanna med lögner, men är inte van med respons på sanningar. Något har säkert hänt med responsen från killen. Kanske visste han inte om det eller var han inte beredd på att det skulle komma ut idag. Impulsivt handlande utan att tänka på konsekvenserna? Känns igen. Kanske har killen äntligen fattat vad det handlar om och flytt. Kan det vara det som CH beskriver som "en svacka"? Då var allt med "mannen i mitt liv" bara en lögn.

Tror fortfarande hon är gravid. Någon som sätter emot?
Citera
2017-04-22, 23:28
Medlem
"Det är slut".

Tror inte det är alkohol hon talar om.
Hon har raderat sitt ILY innlegg om turken från 19 april från bloggen. Kanske hon försöker skrämma honom med sin bebismage?

Good for you, barnvaktsturken, good for you!

https://webcache.googleusercontent.c...ndroid-samsung
Citera
2017-04-22, 23:30
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Tror fortfarande hon är gravid. Någon som sätter emot?

är det inte jävligt dumt, omoraliskt, klandervärt, ondska, ignorans att dricka en massa alkohol då? men jag sätter inte emot
Citera
2017-04-22, 23:33
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
är det inte jävligt dumt, omoraliskt, klandervärt, ondska, ignorans att dricka en massa alkohol då? men jag sätter inte emot

Catrins konsekvenstänka är noll. Och moral kan hyndan inte ens stava till
Citera
2017-04-22, 23:40
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Catrins konsekvenstänka är noll. Och moral kan hyndan inte ens stava till

i know iknow, var mest ironisk. läs mitt inlägg 6260
Citera
2017-04-22, 23:47
Vad menar Latrinen egentligen med:

På första bilden ser ni min bebisbula som är idag ca 1v old, och på den andra bilden så ser ni en mer ”fit” kropp. (2mån old)

Hon skriver som en kratta, och allt hon skriver går att tolka på olika sätt. Det kanske är så man gör som öfre medelklass i Järna, men jag begriper inte riktigt vad hon vill ha sagt.
Citera
2017-04-22, 23:47
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
i know iknow, var mest ironisk. läs mitt inlägg 6260

Hehe; förstod det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem