2017-04-22, 23:56
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Skulle inte förvåna mig om det kommer ytterligare en negerhybrid inom kort.

Bara det faktum att hon fortplantat sig med två olika negrer tidigare gör ju att man undrar hur det står till.

Att människan sedan hävdar att hon tillhör övre medelklass och bor i en sunkig lägenhet säger precis allt. Hon är och kommer dö som ett socialfall. Hon är utom all räddning.

Skippa rasismen tack!
Citera
2017-04-23, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SollentunaMicke
Nu har hon svimmat under KBT behandlingen och fått åka in på sjukan.

Rätt fascinerande att kunna följa en uppenbart psykiskt sjuk mytoman i realtid.

Hahaha! Svimmat!
Citera
2017-04-23, 00:37
Medlem
Jag har fått tips om att pojkvännen inte är så laglig och duktig själv, sant eller inte vet jag inte än men jag slutar iallafall oroa mig för hans skull och hans kreditkortskoder.

Jag tror inte hon är gravid. Men tror hon gillar att folk spekulerar i det. Och hon däremot kanske gärna hade VELAT vara gravid just nu för det hade kanske löst lite ev framtida fängelsestraff och extra cash i form av barn- och underhållsbidrag.

Assault12, flera flashbackare i tråden inkl mig själv och UnicornMeat har redan flertal gånger bett om att folk ska skippa såna vidriga ord, kan du snälla respektera det så vi kan fokusera på bedragerskan istället.
Senast redigerad av Hjarnsubstans 2017-04-23 kl. 00:40.
Citera
2017-04-23, 08:59
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Är det inte så att hon inte kan dömas för något annat än det hon är åtalad för? Alltså grovt bedrägeri. Döms hon blir det fängelse, vilket i och för sig kan omvandlas till något annat. Men eftersom hon begått brotten under skyddstillsyn kan hon inte få mer av det, alltså blir det fängelse. Frågan är väl bara då hur länge.

Precis, det går bara att dömas för det en är åtalad för, jag ska ta en noggrannare titt på spektaklets fup och åtal. Hon kommer inte komma undan fängelse om (när) hon blir dömd just pga det du skriver, återfallsbrottslighet och brott begågna under skyddstillsyn. Det finns bara två val här, frikänd eller fängelse. Och frikänd kan hon fetglömma!
Citera
2017-04-23, 09:38
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Jag har fått tips om att pojkvännen inte är så laglig och duktig själv,
Lika barn leka bäst!

Citat:
Assault12, flera flashbackare i tråden inkl mig själv och UnicornMeat har redan flertal gånger bett om att folk ska skippa såna vidriga ord, kan du snälla respektera det så vi kan fokusera på bedragerskan istället.
Vi är på Flashback och inte familjeliv och därför så har Assaul12 all rätt att skriva vad fan h*n vill utan att folk ska diktera vad som gäller!
Att ni tycker att det neger är ett vidrigt ord får stå för er och ingen tvingar ju er att läsa assault12:s inlägg!

Jag har inte kollat så noga i FUP:en men är det inte så att Catrin är åtalad för Grovt bedrägeri i första hand och bedrägeri av normalgraden i andra?
Senast redigerad av perineum 2017-04-23 kl. 09:59.
Citera
2017-04-23, 09:38
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Jag har fått tips om att pojkvännen inte är så laglig och duktig själv, sant eller inte vet jag inte än men jag slutar iallafall oroa mig för hans skull och hans kreditkortskoder.

Vad mer kan du berätta?
Citera
2017-04-23, 10:57
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Vad menar Latrinen egentligen med:

På första bilden ser ni min bebisbula som är idag ca 1v old, och på den andra bilden så ser ni en mer ”fit” kropp. (2mån old)

T.o.m. CH borde väl inse att man inför en kommande rättegång inte lägger ut bilder på sin tilltagande mage och skriver att "bulan" beror på alltför mycket intag av alkoholhaltiga drycker

Jag tänker, hur ska hon ta sig ur den kommentaren?
1. Om hon inte är gravid så uppfattas det som att hon festar och "dricker upp" pengar som borde gå till brottsofferjouren etc.
2. Om hon verkligen är gravid kommer hon anses utsätta sitt ofödda foster för alkoholrelaterade risker (eftersom hon själv uttryckligen skriver att det varit "för mycket av det goda" i sitt inlägg om alkoholhaltiga drycker).

Så oavsett vilket av de två alternativen som är sanning, riskerar hon nu att inte omfattas av några förmildrande omständigheter. Här har hon allt satt sig i en riktig rävsax.

(Ska bli intressant att se hur länge inläggen och bilden med "bebisbulan"/"alkoholmagen" kommer att ligga kvar på blogg & IG nu...).
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-04-23 kl. 11:28.
Citera
2017-04-23, 12:17
Medlem
Neonights avatar
Klokt beslut att lägga bloggen på is. Hon verkar inse att det inte är så bra att ljuga inför omvärlden genom att blogga om dansen på roserna.
Citera
2017-04-23, 12:34
Medlem
Då blir det förmodligen ingen youtube-kanal heller? Tvivlar dock starkt på att hon orkar hålla sig borta från "stjärnglansen" allt för länge. Blir nog både ny blogg och youtube-kanal inom kort.

Den som lever får se! :-)
Citera
2017-04-23, 12:40
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Då blir det förmodligen ingen youtube-kanal heller? Tvivlar dock starkt på att hon orkar hålla sig borta från "stjärnglansen" allt för länge. Blir nog både ny blogg och youtube-kanal inom kort.

Den som lever får se! :-)

Get det ett par dagar så är Cattis tillbaka. Hon är ju trots allt en av sveriges största bloggare. Hennes youtubekanal kommer få pewdiepie att framstå som blek.
Citera
2017-04-23, 12:43
Medlem
Citat:
Get det ett par dagar så är Cattis tillbaka. Hon är ju trots allt en av sveriges största bloggare. Hennes youtubekanal kommer få pewdiepie att framstå som blek.

Ja, det har du rätt i. Tänkte inte på det!
Citera
2017-04-23, 12:57
Enl. Bloggen blir det ingen youtubekanal innan Catrin är hel. Mao kommer det aldrig bli någon youtubekanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in