2019-02-17, 05:28
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Sjukt fascinerande måste jag säga. Det har varit dött i denna tråd i ca 3v...ändå inom ett dygn efter någon skrev här igen har hon återigen anpassat sina sociala medier efter vad som skrivits. Seriöst är det inte dags att ta tag i sig själv???

Precis som ni nämner, terapin...går hon ens dit? Tycker dom ligger sjuka konstant, det enda som pågår där. Eller hon kanske har så mycket skift att ta i sitt påhittade jobb😎

Tror du verkligen att Catrin är förmögen att ta tag i sig själv? Hon kommer leva i självförnekelse tills hon dör.
Citera
2019-02-17, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Tror du verkligen att Catrin är förmögen att ta tag i sig själv? Hon kommer leva i självförnekelse tills hon dör.

Nej tror 0% på henne. Totalt ignorant och sjukare människa får man leta efter. Funderar över hur det kommer gå för de stackars barnen....
Citera
2019-02-17, 12:52
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Nej tror 0% på henne. Totalt ignorant och sjukare människa får man leta efter. Funderar över hur det kommer gå för de stackars barnen....

Inte så bra...
Citera
2019-02-17, 13:47
Medlem
Pojkvännen verkar vara skadad och inte kunna gå samt är inne på OP.

Kanske var han inblandad i detta?

16 februari 11:24, Trafikolycka, Södertälje
En personbil och en motorcykel har kolliderat i korsningen Jovisgatan/Nygatan i centrala Södertälje. Skadeläget är just nu oklart.

Uppdatering:
Korsningen är nu öppen för trafik igen och föraren av motorcykeln fick föras till sjukhus med ambulans för vård.
Citera
2019-02-17, 14:47
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKitty

En personbil och en motorcykel har kolliderat i korsningen Jovisgatan/Nygatan i centrala Södertälje. Skadeläget är just nu oklart.

Uppdatering:
Korsningen är nu öppen för trafik igen och föraren av motorcykeln fick föras till sjukhus med ambulans för vård.

Det låter väldigt långsökt, eller vad tycker du själv?
Citera
2019-02-17, 14:52
Kikade in på hennes insta, och tada, låst. Maken till ambivalent person får man nog leta efter. Nya bud varje dag. Bipolär?
Citera
2019-02-17, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det låter väldigt långsökt, eller vad tycker du själv?

Varför långsökt? När skadat mig i en olycka så har jag fått vård på sjukhus.
Citera
2019-02-17, 15:06
Citat:
Varför långsökt? När skadat mig i en olycka så har jag fått vård på sjukhus.

Jaha, och?
Citera
2019-02-17, 15:09
Medlem
Kan va sant att hennes ”pojkvän” blivit skadad i olyckan. Hon skrev igår att hon vill att han kämpar och ska kunna gå snart, yada yada (ej citerat).

Men å andra sidan är det Catrin vi pratar om. Folk på fb tar upp att det är slut m pojkvän, Catrin ljuger ihop någon story om att han ligger på sjukhus osv. Allt för att det inte ska verka konstigt att han inte är med på bilder längre.

*väntar på en selfie från sjukhuset*
Citera
2019-02-17, 15:23
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Kan va sant att hennes ”pojkvän” blivit skadad i olyckan. Hon skrev igår att hon vill att han kämpar och ska kunna gå snart, yada yada (ej citerat).

Men å andra sidan är det Catrin vi pratar om. Folk på fb tar upp att det är slut m pojkvän, Catrin ljuger ihop någon story om att han ligger på sjukhus osv. Allt för att det inte ska verka konstigt att han inte är med på bilder längre.

*väntar på en selfie från sjukhuset*

Om det är så ska jag ät upp min mössa, om Catrin lägger upp en bild kommer den ryka lika fort som den lades upp.
Citera
2019-02-17, 16:14
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Uppdatering:

Enligt merinfo.se äger "pojkvännen" en motorcykel.
Citera
2019-02-17, 16:21
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Uppdatering:

Gårdagens lt.se:
MC-förare och bilist i krock i centrala Södertälje - polisen utreder brott
Någon som har tillgång till den låsta artikeln?

https://www.lt.se/logga-in/larm-om-p...ala-sodertalje
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in