2016-12-11, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Hon ljuger om små likväl stora ting!
9.30 började ensamma mammors föeställning och såklart har Catrin föranmält via mail som alla andra! Länken stämmer bra.
Kolla själv tiderna p bilderna samt på nån av bilderna där ngr människor syns, knappas Länsförsäkringar.
Inte heller tror jag de e intresserade att bjuda Catrin, som försökte blåsa dom på pengar för påhittad våldtäkt i Turkiet heller?
Om det nu va dom hon hade då vill säga.

Fast Länsförsäkringar hade förhandsvisning idag på filmen Sing på Heron City!
Citera
2016-12-11, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Hon sänder live nu

Hon sa att det var länsförsäkringar som hade förhandsvisningen, och att tanken var att K*lian skulle stanna hemma med mormor. Men det stämmer väl inte? Man var väl tvungen att anmäla samtliga besökare innan förhandsvisningen eller har jag tolkat länken från Hjarnsubstans helt fel?

Det kan säkert ha vart Länsförsäkringar som hon gått på, men det är inte "spons" för det, förhandsvisningar sker ofta via alla möjliga företag. Bara man anmäler sig så är det gratis, inget man behöver vara bloggare för, jag har också gått på sånt.

Det var säkert bara CH och ena ungen som var anmälda men så fanns det plats över till två till, inget konstigt i mina öron.
Citera
2016-12-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Det kan säkert ha vart Länsförsäkringar som hon gått på, men det är inte "spons" för det, förhandsvisningar sker ofta via alla möjliga företag. Bara man anmäler sig så är det gratis, inget man behöver vara bloggare för, jag har också gått på sånt.

Det var säkert bara CH och ena ungen som var anmälda men så fanns det plats över till två till, inget konstigt i mina öron.

Ja, så kan det va!
Dock har min polare sagt att hon hade anmält sig på ensamma mammors event, och att Catrin såg ut som en skrämd råtta!
OBS! Ingen röd matta fanns, ds
Men han kanske har fel.

Nåt bloggevent tror jag knappast hon längre blir inbjuden på, speciellt då de stora bloggsidorna avbrutit/slängt ut henne, trots upprepade försök att komma tillbaka.
Någon skrev att det var förhandling i veckan gällande vårdnad om stora grabben, stämmer detta?
Om det nu gör det, hoppas jag att han får vårdnaden alt. delad vårdnad så att han äntligen får till en bra kontakt med sin pappa.
Oavsett vem han är så kan han knappast vara värre än vad Catrin är?
Senast redigerad av denisa 2016-12-11 kl. 19:39.
Citera
2016-12-11, 20:19
Medlem
Nu jävlar är Catten på krigs stigen. Nu svänger hon höger och vänster nävarna inne på Bloggbevakningen. Fruktansvärt komiskt och så briljerar hon med sin under bara känsla i skrift och påpekanden.

asså det är nått som var för 5-6 månader sedan, det gäller ju inte nu. Ja med den tesen så kan ingen bli dömd i någon rätt. bara säga att det var ju längesen och jag har ändrat mig, är inte sån längre.
Citera
2016-12-11, 21:21
Medlem
Imonlysixteens avatar
Har följt detta länge nu, i tystnad. Kan inte hålla mig längre.. HON ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVET HELVETE VILKEN VIDRIG MÄNNISKA PÅ ALLA PLAN HERREJESUS

hon menar alltså att barn födda i vecka 32-36 klarar sig bättre i livet än andra barn? Hahaha hur jävla korkad kan man vara?? Antagligen har läkarna menat att de klarar sig bäst av PREMATURA barn, som räknas till vecka 37. Dumma fula äckliga jävla horunge

Edit: JA jag vet att detta e otroligt omoget och icke det minsta konstruktivt men nu rann det över även för mig
Citera
2016-12-11, 21:36
Medlem
Halloween2s avatar
För en som inte orkat läsa igenom tråden, vad är det som gjort denna tråd så stor, hon har sålt falska biljetter? Men har mer läsare och svar än ''värre'' saker som gjorts trådar om här.

Någon som kan svara kortfattat vad som gör Catrin så ''känd''?
Citera
2016-12-11, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Nu jävlar är Catten på krigs stigen. Nu svänger hon höger och vänster nävarna inne på Bloggbevakningen. Fruktansvärt komiskt och så briljerar hon med sin under bara känsla i skrift och påpekanden.

asså det är nått som var för 5-6 månader sedan, det gäller ju inte nu. Ja med den tesen så kan ingen bli dömd i någon rätt. bara säga att det var ju längesen och jag har ändrat mig, är inte sån längre.

Tack för info!
Fan va tvungen att genast gå in och kolla bloggbevakning och allt jag kan säga är:
Hon är ju helt jävla galen!
Citera
2016-12-11, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Två saker:

1) Varför har Catrin en så kallad "julkalender" där hon vaskar fram generella erbjudanden på olika sajter och sedan kallar det för en deal från henne? Att Sportamore har 30% har ju inget med henne att göra. Och är det inte olagligt att säga att en reklam är betald fast den inte är det? Finns inte en chans i världen att Asos skulle samarbeta med henne. Faktum är att Asos inte samarbetar med några bloggare överhuvudtaget, i varje fall inte vad jag har sett. Jag är rätt övertygad om att det är olagligt och att det finns flera paragrafer i marknadsföringslagen som styrker det.

Hon samarbetar inte direkt med något av varumärkena hon gör betald reklam för. Allt går via stylewish.me. Vilken bloggare som helst kan registrera sig där och sedan plocka länkar därifrån till sin blogg och tjäna pengar per klick. Utgår från att Stylewish i sin tur samarbetar med företagen, eller så finns det ytterligare mellanhänder med i kedjan. Poängen är i vilket fall att inga av företagen Catrin gör betald reklam för har valt ut henne som samarbetspartner.
Citera
2016-12-11, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Ja, så kan det va!
Dock har min polare sagt att hon hade anmält sig på ensamma mammors event, och att Catrin såg ut som en skrämd råtta!
OBS! Ingen röd matta fanns, ds
Men han kanske har fel.

Nåt bloggevent tror jag knappast hon längre blir inbjuden på, speciellt då de stora bloggsidorna avbrutit/slängt ut henne, trots upprepade försök att komma tillbaka.
Någon skrev att det var förhandling i veckan gällande vårdnad om stora grabben, stämmer detta?
Om det nu gör det, hoppas jag att han får vårdnaden alt. delad vårdnad så att han äntligen får till en bra kontakt med sin pappa.
Oavsett vem han är så kan han knappast vara värre än vad Catrin är?

Ja. Huvudförhandling nu på onsdag.
Citera
2016-12-11, 21:45
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat

Hur ska det gå när hon är sjukskriven en vecka till
Citera
2016-12-11, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Hur ska det gå när hon är sjukskriven en vecka till

Enligt henne själv kommer hon inte sjukanmäla sig på onsdag.

http://a68.tinypic.com/16igxtt.jpg
Citera
2016-12-11, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat

Den stora grabbens Pappa har i första hands yrkandet, yrkat på ensam vårdnad om sonen, hoppas det blir så att tingsrätten dömer till Pappans fördel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in