2017-03-13, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Ja Catrin verkar inte bry sig vem hon blåser på pengar, vänner, ex, familj samt alla andra hon fått tag på olika Köp/sälj sidor.

Catrin gör samma misstag om och om igen!
Påstår att hon ångrar allt för att nästa dag blåsa någon.

Hon visar att hon totalt skiter i alla brottsoffer (genom att läsa FUP och senaste häkteprotokollet) får man fram rätt mycket om denna ljugande bedragerska!

På hennes sätt att svara i förhör och hennes totala förnekelse till alla nya brott visar på ren nonchalans.
Hon har de facto blivit dömd för bedrägerier förut, nu är hon misstänkt för samma slags brott men plötsligt har hon svar på allt eller så tiger hon som muren, som om någon skulle köpa ett enda ord som kommer ur hennes mun.
Hon tjänar tillräckligt nu för att kunna börja betala tillbaka på alla kraven, men hon vägrar och kommer alltid vägra det.
Här är en som ser kommande rättegång som årets jävla händelse och är den öppen kommer jag campa utanför för att få en bra plats i salen.
Citera
2017-03-13, 14:13
Medlem
Tråden ger upphov till många intressanta frågor. En är - hur och varför blir man kriminell? En annan - hur kan man skada andra människor utan att känna ånger? En del av svaret kan vara att man har en grandios självbild. CH har nu taggat "rise and grind" på instagram. Gå gärna igenom den. Har aldrig sett så många "grandiosa" människor på ett och samma ställe. En tjej från Surrey som visar upp en yogaövning på en stol i trädgården som hon vill att alla skall förmedla vidare. Sjuka människor! CH verkar nu ha lagt ner både träning och studier. Vad blir nästa "fluga"?
Citera
2017-03-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bepost
På hennes sätt att svara i förhör och hennes totala förnekelse till alla nya brott visar på ren nonchalans.
Hon har de facto blivit dömd för bedrägerier förut, nu är hon misstänkt för samma slags brott men plötsligt har hon svar på allt eller så tiger hon som muren, som om någon skulle köpa ett enda ord som kommer ur hennes mun.
Hon tjänar tillräckligt nu för att kunna börja betala tillbaka på alla kraven, men hon vägrar och kommer alltid vägra det.
Här är en som ser kommande rättegång som årets jävla händelse och är den öppen kommer jag campa utanför för att få en bra plats i salen.

Finns ingen som helst anledning att ha stängda dörrar. Ser fram emot att få referat från rättegången. Catrin blir säkert glad, om det blir stor publik, hon gillar ju att vara i rampljuset. Hon kanske kan sälja biljetter.
Citera
2017-03-13, 20:23
Medlem
Lazermannens avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...ocketbedragare

Catrin i farten igen ?
Citera
2017-03-13, 20:26
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...ocketbedragare

Catrin i farten igen ?

I så fall har hon tagit lärdom och säljer under falskt namn "Sandra", påstår att hon är från Norrlands inland och fejkar en skånsk dialekt i telefon.
Citera
2017-03-14, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
I så fall har hon tagit lärdom och säljer under falskt namn "Sandra", påstår att hon är från Norrlands inland och fejkar en skånsk dialekt i telefon.

Inte omöjligt. Många kan härma dialekter.
Däremot är Catrin inte fullt så företagsam att hon planerar så pass mycket för de småsummorna.
Sen tror jag att hon håller sig i skinnet inför kommande rättegång, frikänns hon så kan det mycket väl hända att hon får ett till återfall.

Jag läste en del av sms-konversationen och vissa delar låter som Catrin, men hon har å andra sidan inget avvikande språk. Tror inte detta är Catrin.
Citera
2017-03-14, 12:08
Medlem
Citat:

Vet du vart hon jobbar? Jag vet bara att det är på någon kundtjänst men inte mer. Det kan ju vara precis vart som helst. Men jo, visst tjänar hon tillräckligt nu för att kunna börja betala tillbaka men om det kommer hon aldrig yttra sig.
Citera
2017-03-14, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Vet du vart hon jobbar? Jag vet bara att det är på någon kundtjänst men inte mer. Det kan ju vara precis vart som helst. Men jo, visst tjänar hon tillräckligt nu för att kunna börja betala tillbaka men om det kommer hon aldrig yttra sig.

Nej ingen aning.
Men det spelar inte så stor roll, hon kan gott få jobba ostört så kanske hon ledsnar på att försöka hålla sig kvar i rampljuset. Förresten, varför tror hon det är så speciellt att hon fått ett jobb att hon måste lägga ut dagliga bilder från samma toalett i princip samma utstyrsel?
Jag jobbar varje dag, inte en jävel är intresserad av den infon.
Citera
2017-03-14, 18:04
Bannlyst
Citat:
Nej ingen aning.
Men det spelar inte så stor roll, hon kan gott få jobba ostört så kanske hon ledsnar på att försöka hålla sig kvar i rampljuset. Förresten, varför tror hon det är så speciellt att hon fått ett jobb att hon måste lägga ut dagliga bilder från samma toalett i princip samma utstyrsel?
Jag jobbar varje dag, inte en jävel är intresserad av den infon.

Jobbar hon inte på den där tattuerar studion ?
Citera
2017-03-14, 18:06
Medlem
Hitta nu inte på att forska fram var hon arbetar, för att sedan kontakta arbetsgivaren angående hennes olämplighet. Om hon nu har ett vitt jobb, så minskar ju kostnaden för hennes försörjningsstöd (tidigare kallat socialbidrag). Försörjningsstöd belastar kommunen, dvs skattebetalarna.

Ja ja, jag vet att hon hävdar att hon inte har försörjningsstöd. Det är en av hennes lögner som ingen köper.

Hur som helst kommer hon att avsluta sin anställning när rättegången är över. Skötsam hårt arbetande ensamstående mor har då fyllt sin funktion.
Citera
2017-03-14, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuggubben
Hitta nu inte på att forska fram var hon arbetar, för att sedan kontakta arbetsgivaren angående hennes olämplighet. Om hon nu har ett vitt jobb, så minskar ju kostnaden för hennes försörjningsstöd (tidigare kallat socialbidrag). Försörjningsstöd belastar kommunen, dvs skattebetalarna.

Ja ja, jag vet att hon hävdar att hon inte har försörjningsstöd. Det är en av hennes lögner som ingen köper.

Hur som helst kommer hon att avsluta sin anställning när rättegången är över. Skötsam hårt arbetande ensamstående mor har då fyllt sin funktion.

Jag är inte ute efter att förstöra hennes anställning. Jag tycker det är bra att hon jobbar, kanske tar sig i kragen och skaffar normala intressen istf att köra live på instagram om absolut ingenting.
Däremot vet jag att hon jobbar på kundtjänst och det kan vara på tusen olika ställen.
Citera
2017-03-14, 19:02
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Nej ingen aning.
varför tror hon det är så speciellt att hon fått ett jobb att hon måste lägga ut dagliga bilder från samma toalett i princip samma utstyrsel?
.

Det finns nog fog för att hävda att hon har en narcissistisk personlighetsstörning. Man kan ju peka på en grandios självbild där hon ständigt överdriver och grovt överskattar de upplevda framgångarna - i hennes värld är väl det här kundtjänstjobbet likställt med en VD-position. Vi har även sett prov på arrogans och hotfullhet, och sist men inte minst är hon ju manipulativ som få och använder andra (alla) som medel för att uppnå sina mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in