Citat:
Ursprungligen postat av
Sanoxy
På Cattens insta idag: Bild med henne körandes en bil, och med texten typ "nu ska det bli skönt med en solsemester, och på måndag börjar jag mitt nya heltidsjobb"
Sedan kommer en ny bild med ett par fula skor och texten typ "från och med i morgon måste jag ha fina skor och kläder varje dag på nya jobbet" Avd, nu har löngnerna nog gjort henne en otjänst. Hur och när kommer åtal väckas, borde väl vara dags rätt snart eller?
Känns definitivt som bländverk med jobbet - jag har aldrig sett någon annan som bygger upp en story kring ett jobb på instagram, var det 3-4 veckor sedan hon släppte den bomben? Allt är också hemligt precis som när advokaten ringer med "goda nyheter", allt är "goda nyheter" men inget redovisas någonsin och alla lögner flyter ihop på ett sådant sätt att till och med den mest inbitna ch-kännaren förlorar sig själv.
Ibland måste man läsa sammanfattningen på sida 1 för att förstå hur skruvad den här historien är, och det mest förvånande är att hon fortfarande vill vara en offentlig figur.