Citat:
Ursprungligen postat av
milajk
Tusen tack för bra svar!
Då hoppas jag för K1s skull att ML ansöker om verkställighet och vite av senaste domen. Det är helt uppåt väggarna galet att CH kan hålla på som hon gör. Och samtidigt menar hon på att det är ML som har samarbetssvårigheter?! Och att "förskolechefen" Anne Hedlund backar detta beteende är minst lika galet. (Ja, jag skiter fullständigt i att sökmotorerna kan snappa upp detta. Om någon nu skulle opponera mot att hela namnet skrivs ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
111bombastic
Där har du svaret på varför Det har varit svårt för ML att få till ett umgänge eller gemensamt vårdnad..han har två mytomaner som kastar skit på honom..AH du har hindrat K1 träffa eller lära känna sin pappa punkt slut..många här har skrivit att det är synd om mormor att hon ställer upp..ja nu vet ni att hon är kapabel att ljuga i rätten om bedrägeri och K1 bara för att skydda CH..låt inte er bli manipulerad av AH hon är plast
Kan bara instämma i det du skriver, Anne Hedlund har bidragit till att Catrin kunnat fortsätta med sina bedrägerier samt att hon även bidragit till att ML inte fått träffa sin son!
Det är skrämmande att Anne Hedlund, som är förskolechef för flera skolor i området medvetet ljuger i rätten samt även är misstänkt för bedrägeri själv....
Eller har jag missuppfattat det?
Hoppas nu att grabben får bättre kontakt med sin pappa och inte bara ser på hur K2 får träffa sin farsa?