2016-10-04, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Ja inte vet jag, men är det bra att släpa ut trötta och sjuka barn i skogen och leka? Visst kan frisk luft vara bra men ansträngning är väl ändå inte att rekommendera. Dock ser ju ungen inte ett dugg förkyld ut... inte en endaste liten snorsträng under näsan, febersvullna eller röda ögon och på "morgon"-bilden där han skulle ha feberfrossa är han inte ens lite feberrosig på kinderna.

Nej, det är nog inte så bra att släppa ut sjuka barn och leka.
Det kanske är fejk med sonen, så hon fick va hemma med honom idag.
Han kanske inte var sjuk.
Citera
2016-10-04, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harambe
Så länge hon har köpt jackan för hederliga pengar så gör det ju inget, men nu är den antagligen köpt för biljett pengar

Ja hennes "bullar" ser ut som inavlade gifflar...
Trodde hon kunde baka nu när hon har revolutionerat rulltårtan

Ja, hon är en riktig bluff, denna människa.

Rulltårtan med grädde och godis på var ett riktigt skämt, har aldrig sett en människa
som lagt grädde och lösgodis på en rulltårta förut.
Citera
2016-10-04, 17:40
Medlem
Klart som fan att hon läser inne den lilla *******!!!

Men det är bara att fortsätta ställa lite frågor härinne så dyker det inom en snar framtid upp på hennes flitigt besökta toppblogg #ironi

Du Catrin (när du av en händelse läser detta )
Du bekymrar dig för att ¨ingen¨kan kommentera i tidigare nämnd toppblogg!
Men ärligt, gå igenom din Facebook o Insta...det är inte många comments där heller, o skulle det vara någon/några därinne så är det du själv som kommenterat med nån smiley...Så sätt dig ner, rannsaka dig, inse att du är inte poppis längre (förutom oss härinne som älskar att hata ditt förljugna leverne)

Vi väntar ivrigt på info om ditt ¨nya jobb¨ När berättar du sanningen om det?
Och vad säger dom få släktingar o ännu färre riktiga vänner du har när du delar på fejjan att du fått nytt jobb? Asså, tror dom på dina lögner o vad säger dom när dina lögner inte är annat än lögner???

Just det Catrin: Kan du inte dela receptet på din smarriga rulltårta o asså dina mumsiga bullar vore nåt att skriva in i min lilla bakbok...Är det konditor du fått jobb som...(?) #ocksåironiomduintefattardetcatrindelux
Senast redigerad av GlennStefan 2016-10-04 kl. 17:44.
Citera
2016-10-04, 17:43
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomipommi
Va synd, då missade hon mötet med sin handläggare
Kul hur allt tycks lösa sig för henne alltid.
Människor med bra utbilding lyckas inte få jobb men Catrin med sin grundskoleutbildning verkar ha en hel hög på lager att plocka fram när hon behöver för syns skull.
Och som vi sett i hennes deklarationer tjänar hon storkovan på alla sina jobb också.
(ja, jag är ironisk)
Citera
2016-10-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latmasksamtal
Det som intresserar mig mest med det hon skriver i bloggen, är att hon på något sätt "rättfärdigar" att köpa en dyr jacka till sig själv, genom att utnyttja hennes barn i sammanhanget. På sättet hon listar alla kläder dom har, och skriva ut priset likaså. Köp vilken jävla jacka du vill Catrin, men gör det för dina egna pengar. Fy fan till människa alltså.

Åh.. nån som verkar bli lika upprörd som jag över Catrins j-vla beteende. Hur f-n kan hon köpa en jacka när hon redan har en?! En dyr dessutom.

"Jag älskar annars H&M, Gina tricot, bikbok, carlings, zara osv, men just vinterjackor vill jag gärna lägga lite mer pengar på.. " Catrin, du ska inte lägga en spänn på en ny vinterjacka!! Du ska använda de pengar du har för att betala tillbaka dina skulder! När ska du fatta det?!

Kan inte Kronofogden ta en ny, dyr jacka om någon tipsar dem? Jag menar hon har ju redan en väl fungerande jacka.

Alltså hur får hon pengarna?! Har inte halva Flashback tipsat KF om hennes konton? Och polisen gjorde husrannsakan så hade hon haft kontanter borde de hittat dem??

Ursäkta för min upprörda ton men den här människans beteende som bara får fortgå görmig så upprörd.
Senast redigerad av Linie 2016-10-04 kl. 17:51.
Citera
2016-10-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Och som vi sett i hennes deklarationer tjänar hon storkovan på alla sina jobb också.
(ja, jag är ironisk)

Haha, jag blev nästan mörkrädd när jag såg hennes gigantiska inkomster de senaste åren...

Men enligt henne så har ju bara hennes toppblogg en inkomst på 10 000 i månaden...är den helt enkelt påhittad (som så mkt annat) eller behöver den inte taxeras?
Jag vet Catrin, taxeras e lite för svårt ord för dig att förstå, men när du nu ska plugga Företagsekonomi på distans under 9 veckor så har du tur så dyker det ordet upp under nån lektion
Citera
2016-10-04, 17:56
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Haha, jag blev nästan mörkrädd när jag såg hennes gigantiska inkomster de senaste åren...

Men enligt henne så har ju bara hennes toppblogg en inkomst på 10 000 i månaden...är den helt enkelt påhittad (som så mkt annat) eller behöver den inte taxeras?
Jag vet Catrin, taxeras e lite för svårt ord för dig att förstå, men när du nu ska plugga Företagsekonomi på distans under 9 veckor så har du tur så dyker det ordet upp under nån lektion
Jag kan bara göra en WAG om den saken så... vem skulle ens betala henne en krona för att skriva sin blogg?
Men även om hon nu, mot alla odds, har inkomster från sin blogg ska de naturligtvis deklareras:
http://www.skatteverket.se/privat/sk...800017239.html

Hon kanske också får lära sig ordet skönstaxering i sina studier.
Citera
2016-10-04, 18:03
Medlem
Citat:
Jag kan bara göra en WAG om den saken så... vem skulle ens betala henne en krona för att skriva sin blogg?
Men även om hon nu, mot alla odds, har inkomster från sin blogg ska de naturligtvis deklareras:
http://www.skatteverket.se/privat/sk...800017239.html

Hon kanske också får lära sig ordet skönstaxering i sina studier.

Haha...Ärligt talat, jag skulle vilja ta tjänstledigt från mitt jobb under dessa 9 veckor som hennes gigantiska pluggande ska pågå...även om det är på distans så har hon väl nån föreläsning som hon ska gå på...(?) Om inte hennes barn e sjuka så det krockar med just den föreläsningen

Observanta jag ser en sak: Hon har slutat att toktagga #la #nyc #poland #sopot #ochenannanmassastäderoxå

Kan hon snappat upp det härinne eller på bedragarbloggen måntro att vi stör ihjäl oss...Eller har hon bara ¨mognat¨...(?)
Citera
2016-10-04, 18:05
Medlem
Det var väl när Catrin var toppbloggare för finest hon sa att hon tjänade 10tusen i månaden på bloggen?
Om det stämmer är en annan sak, finest betalar några öre per klick och även på sin topp i bloggkarriären kan väl inte Catrin skryta med många läsare så som kissie och Kenza tex 😂
Citera
2016-10-04, 18:11
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Haha...Ärligt talat, jag skulle vilja ta tjänstledigt från mitt jobb under dessa 9 veckor som hennes gigantiska pluggande ska pågå...även om det är på distans så har hon väl nån föreläsning som hon ska gå på...(?) Om inte hennes barn e sjuka så det krockar med just den föreläsningen

Observanta jag ser en sak: Hon har slutat att toktagga #la #nyc #poland #sopot #ochenannanmassastäderoxå

Kan hon snappat upp det härinne eller på bedragarbloggen måntro att vi stör ihjäl oss...Eller har hon bara ¨mognat¨...(?)
Har det stått om pluggandet nånstans på bloggen, jag har missat det. Skulle hon alltså både jobba och plugga samtidigt?

(jag bidrar med förslag på nya taggar hon kan använda: #faringso, #hinseberg, #sagsjon, #ljustadalen, #ystad, #ringsjon)
Citera
2016-10-04, 18:16
Medlem
Citat:
Har det stått om pluggandet nånstans på bloggen, jag har missat det. Skulle hon alltså både jobba och plugga samtidigt?

(jag bidrar med förslag på nya taggar hon kan använda: #faringso, #hinseberg, #sagsjon, #ljustadalen, #ystad, #ringsjon)
Haha...vi får väl vänta tills hon har läst dina taggförslag o vipps av en händelse så taggar hon nån av dessa, alltså fatta, vad nya följare hon skulle få...det är väl därför hon toktaggar???

Jupp, på stående fot så här på höstkvisten så började hon redan innan sommaren att hon skulle börja plugga Företagsekonomi o hade träffat en studievägledare o skulle till biblioteket för att låna böcker o det skulle bli såååå kul (även om hon då var lite orolig att det skulle bli en massa ekvationsräknande, men hennes studievägledare lugnade henne)
Sen dök det upp på hennes blogg 1 okt att hon ville komma igång med jobb (deltid) o studier på (deltid)...O hon hade delat på snapchat att hon var antagen...Komvux here geniet comes
Senast redigerad av GlennStefan 2016-10-04 kl. 18:18.
Citera
2016-10-04, 19:56
Medlem
ztellas avatar
Citat:

Sanningen är osanning, som vi alla vet..
Hon bygger risiga luftslott för att imponera på "fienden" rättens bedömning: fotboja, samhällstjänst, villkorligt osv. Allt för att slippa bli frihetsberövad givetvis, skräcken att kanske inte ha internet och all glamour deluxe kommer sakta krypande.

Kom nog lite kiss där när jag läste dina taggar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in