2017-02-04, 20:05
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Tyvärr är det nog så, hon har tidigare sagt att "systemet"får sköta det här, vilket i praktiken innebär att hennes framtida inkomster kommer gå till p-böter och dylikt :/ jag känner med dig.

Ingen fara, jag glömmer henne aldrig så en dag kanske man stöter på henne.
Hon ligger inte på plus sidan s.a.s
Citera
2017-02-04, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det är exceptionellt svårt att få ett vårdintyg utfärdat mot någons vilja, anhörig eller inte.

Bortsett från det undrar jag, till trådens mer minnesstarka, om misstankarna om bedrägeri mot AH lett till något?

Jag har inte sett eller hört någonting om att misstankarna mot AH skulle ha förändrats. Det borde framgå av det kommande åtalet mot Catrin om AH fortfarande är misstänkt eller inte och om AH är misstänkt borde åtal väckas mot henne samtidigt då det enda rimliga är att bådas eventuella skuld prövas inom samma rättegång.
Citera
2017-02-05, 15:17
Medlem
Tycker lite synd om Catrin, inte mycket uppmärksamhet just nu. Catrin var inte orolig,det ordnar säkert upp sig när det blir rättegång, och du får vara i centrum igen.
Citera
2017-02-05, 16:48
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuggubben
Tycker lite synd om Catrin, inte mycket uppmärksamhet just nu. Catrin var inte orolig,det ordnar säkert upp sig när det blir rättegång, och du får vara i centrum igen.

Om man läser kommentarerna på senaste blogginlägget så verkar Catrin gått berseker gång och blockat många av hennes följare på Instagram. Hon verkar hålla korten nära kroppen just nu.
Citera
2017-02-05, 19:04
Medlem
Hon har säkert fått förhållningsregler från advokaten. Tror nog att hon inte vågar bryta dessa regler för då riskerar hon nog värre straff än vad som väntar.
Citera
2017-02-05, 19:06
Medlem
Vilken blogg skriver hon på nu om hon har någon?
Citera
2017-02-05, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
https://catrinhedlund.com/
Citera
2017-02-05, 19:17
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin

Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
https://catrinhedlund.com/
Hon har själv angett att hon inte bloggar just nu pga problem med sin telefon.
Hon hänvisar till sitt IG-konto och Snapchat.

Från hennes blogg:
Citat:
[...]
Så ni får följa mig på min ig där jag ofta uppdaterar via tex live, eller på min snap!

Snap; catdelux86

Ig; Cathedlund
/ Catrin
Senast redigerad av SvartaBjorn 2017-02-05 kl. 19:21.
Citera
2017-02-05, 19:25
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Hon har säkert fått förhållningsregler från advokaten. Tror nog att hon inte vågar bryta dessa regler för då riskerar hon nog värre straff än vad som väntar.

Om hon fått några tips från advokaten handlar det nog mest om att den stora detektiven allmänheten ska få så lite som möjligt att dra fram i ljuset och dissekera. Personer i den här tråden har ju exempelvis varit rätt duktiga på det. Och det slutar ju alltid minst sagt farsartat pinsamt för trådens huvudrollsinnehavare :D
Citera
2017-02-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Hon har själv angett att hon inte bloggar just nu pga problem med sin telefon.
Hon hänvisar till sitt IG-konto och Snapchat.

Från hennes blogg:

Komiskt!
Så hennes nya (host-host) IPhone 7s som hon beställde, funkar ej att blogga med längre?
Den hon köpte i samband med att polis beslagtog förra när hon satt frihetsberövad?
Den som vi misstänkte var bluff inköp från hennes sida alternativ köpta för stulna pengar från de hon blåste Sept 2016?
Citera
2017-02-05, 19:37
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Komiskt!
Så hennes nya (host-host) IPhone 7s som hon beställde, funkar ej att blogga med längre?
Den hon köpte i samband med att polis beslagtog förra när hon satt frihetsberövad?
Den som vi misstänkte var bluff inköp från hennes sida alternativ köpta för stulna pengar från de hon blåste Sept 2016?

När jag ändå är på gång får jag rekommendera följande länk om ni är intresserade av aktiviteten på IG:
http://www.imgrum.net/user/cathedlund/4158743880

Inga "klick" är bra "klick"...

Obs! Hon brukar (brukade?) låsa sitt IG-konto nattetid så inga "olämpliga" kommentarer lämnas.
Citera
2017-02-05, 20:19
Medlem
Hon stänger fortfarande IG kontot på nätterna. (Även om det händer att hon glömmer det)

Hon sa i livesändningen häromdagen att hennes telefon var vattenskadad och tryckte lite som den själv ville på skärmen, därav "råkade hon anmäla en del kommentarer under sändningen"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in