2018-04-04, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
En liten undran:
Hur får ni en resa till Böda Camping(?) till utlandssemester?
Eller vet ni om ytterligare en resa förutom de till Grekland och Gran Canaria som hon nämnt på bloggen?

Hon har ju redan i år varit i väg en vända till Grekland och en till Finland.
Ska snart iväg igen till Grekland och i Augusti blir det till GC.
Förstår att det svider hos hennes brottsoffer.
Här även för mig att hon förra sommaren presenterade sin Böda-tripp som utlandssemester.
Citera
2018-04-04, 16:39
Medlem
Hon och minsta ungen var på Mallorca för ca 1 månad sedan ( hon har raderat dom bilderna på IG).
Citera
2018-04-04, 17:07
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Här även för mig att hon förra sommaren presenterade sin Böda-tripp som utlandssemester.
Citat:
Ursprungligen postat av loppet
Hon och minsta ungen var på Mallorca för ca 1 månad sedan ( hon har raderat dom bilderna på IG).
på mig!
Trodde faktiskt att hon lärt sig att hennes haters inte uppskattar att hon flänger runt men ack så fel jag hade.

Det har inte dykt upp någon ny familjesportbil?
Citera
2018-04-04, 19:39
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger

Det kan ju faktiskt vara så att mamman verkligen betalar för CH's resor, på riktigt, precis som hon skriver på blogg/IG.

Den enda anledningen skulle då vara att mamman är livrädd för att CH, som verkar vara oerhört sol- och reseberoende, återigen riskerar att ägna sig åt bedrägerier och därmed nya polisanmälningar och åtal. (Mamman drogs väl själv medvetet/omedvetet med i sin dotters bedrägerier iom att hon vid något tillfälle agerade mellanhand för CH's banktransaktioner för en påhittad konsert- eller flygbiljett, och det kan ju inte ha varit särskild roligt när man har en ansvarsfull position som förskolechef).

Risken är dock att mammans välvilja är väldigt missriktad, här kan man tala om en rejäl björntjänst. CH, som under rättegången själv erkände att hon lider av en missbrukarpersonlighet när det kommer till lyxkonsumtion, kommer därför aldrig lära sig hantera sin egen ekonomi och sitt konsumtionsbegär. Konstigt att inte detta diskuteras på de kbt-sessioner som CH så varmt lovordar
Citera
2018-04-04, 21:09
Medlem
Kungabloggens avatar
Kåt och psykosexuellt upphetsad av att se andra titta på henne och ge henne uppmärksamhet. För det är inte bara pengar det handlar om, då hade hon inte varit så nogsam med att då och då sprida sina upphetsnings-grace'r i sociala media liksom att starta någon ny blogg och tycka den är rolig för en tid. Nya kontakter och nya människor.

Men Kåt på pengar kan nog inte alls vara den enda förklaringen, hon tycker nog snarare att hon bor i en skev värld och känner sig glad och upphetsad när hon blir uppmärksammad: Positivt eller negativt det verkar spela mindre roll. Annars blir beteendet svårförklarat.

S.k. haters är nog mer trogna läsare än s.k lovers och uttrycker sig oftare på ett sätt som gör henne upphetsad på ett positivt sätt. Tihi era dumma jälvlar typ

Annars är det svårt att förklara det nästan uppsökande beteendet gentemot sk haters och andra som reagerat känslomässigt på henne. Hon blir kåt av det, eller något mycket liknande. Det är nog vad som driver brotten men mest av allt det sociala utlevandets Pinocchio belöningar som dildomässiga skuggbilder ger djupa och långa avtryck i beteendets fitness. ÅÅÅÅsikten om Ön.

Mamma eller dum vän & pojkvän som betalar är perfekta sköldar, då kan hon fortsätta hur länge som helst, vara pank och ändå spendera fullt ut. och därmed också hålla sina haters och egna kåthet igång som ett Pinocciodrivet morgonstånd. INGET annat fastnar i sinnet än hennes känsla för sig själv & just denna upphetsande kåthet på haters i det bedrägliga livet. Hon känner sig därmed upphetsad och smart. Och ser ned på alla som lyfter hennes frodiga sköte
Citera
2018-04-04, 21:38
Medlem
Den vidriga människan lurade mina vänner på MÅNGA tusen, deras polisanmälan togs inte ens upp för utredning.
Citera
2018-04-05, 00:34
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Inte ens ett vanligt liv skulle jag säga, snarare ganska glassigt. Jag kan inte åka på tre utlandssemestrar och då tjänar jag ändå 30.000 i månaden.

Hon är ju känd för att ljuga om det mesta- det mest rimliga är väl att det blir Järna-beach de närmsta åren. Kanske kan hon damma av ett par gamla bilder om fantasierna om lyx och flärd blir för starka.

Jag förväntar mig också att hon dokumenterar sin samhällstjänst framöver- jag menar om hon kan med att visa en tallrik med två snabburgare och ett grönsaksblad, förväntar jag mig full transparens,
Citera
2018-04-05, 00:39
Medlem
henki420s avatar
Utlandsresor brukar följas av polisanmälningar för nya brott. Kan vi vara så lyckligt lottade att vi kan se fram emot en tredje rättegång?

Någon som vet hur det gått med samhällstjänsten?
Citera
2018-04-05, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loppet

De bilderna hon la upp är exakt samma som förra året då hon bla var gravid, tvivlar på att hon varit där nyligen.
Hur har det gått med hennes samhällstjänst samt har någon fått tillbaka pengar från henne?
Innan Catrin Hedlund ens funderar på en billig Åbo kryssning, borde hon betala folk pengar, det hon är dömd till?
Citera
2018-04-05, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
En liten undran:
Hur får ni en resa till Böda Camping(?) till utlandssemester?
Eller vet ni om ytterligare en resa förutom de till Grekland och Gran Canaria som hon nämnt på bloggen?

Det kanske inte är utomlands men att hyra stuga på Böda är inte billigt!
Citera
2018-04-05, 21:36
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
De bilderna hon la upp är exakt samma som förra året då hon bla var gravid, tvivlar på att hon varit där nyligen.

Jag tänkte samma sak när jag såg bilderna, de var väldigt likartade som de hon lade upp i höstas. (Dessutom ingick inga bilder på det nyfödda barnet i mallorca-miljö, vilket är konstigt eftersom varannan bild i hemmiljön numera är en bild på bebisen. Plus att hon själv inte varit solbränd på bilderna hemma efteråt).

Nu kan man ju inte klandra någon som lägger upp några fejkade semesterbilder, det händer väl nästan dagligdags inom IG-sfären numera. Det som dock är oroväckande i CH's fall är att det här återigen är ett exempel på hur beroende hon är av att visa vilket bekymmersfritt leverne hon kan unna sig. När hon hellre borde prioritera återbetalning till sina brottsoffer.
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-04-05 kl. 21:55.
Citera
2018-04-07, 13:40
Medlem
Nä brottsoffren får inget. Istället prioriterar hon resor, shopping och (god) mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in