2017-04-05, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Till hennes försvar så har jag faktiskt också blivit utredd för propp i lungan när jag hade lunginflammation. kom inte ihåg varför för jag var så in i helvete dålig och antibiotikan tog inte. men det var dubbelsidig lunginflammation och jag fick ett bättre (annat) antibiotika sen blev jag bra. Men jag kan säga att jag inte kunde lyfta telefonen ens när jag väl var där

Latrinen åkte in i morse med akuta symptom. En helt annan sak än för dig.
Citera
2017-04-05, 21:33
Medlem
Är det här med frågestund ett skämt? Nivån är lägre än ett barns. Diskussionen mellan handling och person framstår inte som att det kommer från en normalbegåvad person. Jag förstår ingenting! Ansvar? Kan hon stava till det eller det blir som med insäkt (sic!). Mållös.
Citera
2017-04-05, 21:47
Medlem
Contants avatar
Läser FUP'en...Betalar HON 79 kr (20160905) för att vara medlem i Lexbase?!! Inte räkningar eller skulder men LEXBASE finns det pengar till av alla ställen? Är hon så pass försiktig så att hon kollar upp sina offer innan hon blåser dem så att hon inte trampar på förstora 'tår'? I så fall kan jag upplysa Dig , kära Catrin, att dem med riktigt stora 'tår' finns inte i Lexbase så Du ska vara innerligt tacksam över att Dina tår inte är klippta ännu...
Citera
2017-04-05, 23:23
Medlem
Blir fan mörkrädd av att läsa FUP'en. Vilket jävla avskräde till människa. Glad att verkligen äntligen kommer komma ikapp smutset nu.
Citera
2017-04-06, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nancygril
Blir fan mörkrädd av att läsa FUP'en. Vilket jävla avskräde till människa. Glad att verkligen äntligen kommer komma ikapp smutset nu.
Ja det är bra att hon blivit åtalad igen denna sophög till människa.
Citera
2017-04-06, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Är det här med frågestund ett skämt? Nivån är lägre än ett barns. Diskussionen mellan handling och person framstår inte som att det kommer från en normalbegåvad person. Jag förstår ingenting! Ansvar? Kan hon stava till det eller det blir som med insäkt (sic!). Mållös.
Hon slingrar sig som en ål genom sina frågestunder allt för att slippa prata som sina begångna brott.
Citera
2017-04-06, 01:10
Medlem
Jag tror att det är mycket möjligt att hon faktiskt varit på akuten. Antagligen på grund av panikångest. Men inte för att hon bedragit sina offer utan för att åtal har väckts. Hon mår nog dåligt av allt detta men inte för att hon gjort fel utan för att hon åkt fast igen. Hon vet att fängelse är nästa anhalt. Aldrig att hon skulle ångra det hon gjort men för att hon åkt fast och för att hon vet att nu blir det ett kännbart straff.

Stackars barn
Citera
2017-04-06, 01:59
Medlem
flugrekorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Hon vet att fängelse är nästa anhalt.

Jag är inte så säker på detta. Med kvinnorabbaten som det talas om här på forumet och med tanke på hennes barn så tror jag det blir en dask på handen om jag känner våra kära svenska domstolar rätt.
Citera
2017-04-06, 02:45
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugrekorder
Jag är inte så säker på detta. Med kvinnorabbaten som det talas om här på forumet och med tanke på hennes barn så tror jag det blir en dask på handen om jag känner våra kära svenska domstolar rätt.

Nej den har hon redan tagit ut under förra rättegången. Eftersom hon var så dum att begå samma brott under den tid då hon var villkorligt dömd kan hon inte få någon rabatt eller villkorligt. Eftersom åklagaren anser att det är systematisk brottslighet åtalas hon dessutom för grovt bedrägeri som bara kan landa i fängelse. Det enda alternativet är att hon blir frikänd, men då kommer domen garanterat att överklagas av åklagaren.

En möjlighet är också att hon själv överklagar och får vänta tills fallet tas upp i hovrätten. Där kommer det att bli fängelse men det kan då dröja tills någon gång nästa år innan hon åker in. Det blir inga resor under den här tiden och det ses förstås inte med blida ögon om hon återfaller i kriminalitet innan allt är avslutat. Det är bra att hon suttit några skräckdygn i häktet. Det bör ha gett henne en bild av vad som väntar.
Citera
2017-04-06, 04:40
Medlem
Enligt svaren på bloggen så lider hon av cellskräck.. Oh the irony!
Citera
2017-04-06, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Enligt svaren på bloggen så lider hon av cellskräck.. Oh the irony!
Nej, källarskräck står det.
Citera
2017-04-06, 07:34
Medlem
Jarnabos avatar
Alltså, denna fantasivärld denna människa lever i... Alla dessa lögner och påståenden, som hon själv är så säker på är verklighet. Vilket de säkert är - i hennes värld.
I senaste blogginlägget skriver hon att hon och kommunen pratat om skuldsanering, att oavsett om hon får skuldsanering eller inte, så spelar det ingen roll hur mycket hon skulle jobba...
Nej, jag tror inte ett uns på något av allt som hon påstår. Allt hon skriver är för att håna och provocera.
Undrar hur länge till hon ska få hållas och komma undan med alla lögner? Snälla, kan inte någon skicka henne på psykiatrisk undersökning?
Så j-via frustrerande att människan fortfarande går fri och kan fortsätta förstöra så för andra! 😡

OBS! Använd https://unvis.it/catrinhedlund.com/2.../vad-hander-nu om ni besöker hennes blogg, så räknas inte ditt besök. 😜
Senast redigerad av Jarnabo 2017-04-06 kl. 07:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in