2016-10-20, 19:14
Medlem
Boondocksaintss avatar
Frågor om/till Frivården?

Hej.
Jag har följt den här tråden länge. Egentligen har jag ett annat konto på FB, men har ingen lust att outa mitt yrke där. Det dyker ju upp en del funderingar och frågor om Frivården i den här tråden (och på IG), så jag tänker att jag kan försöka svara, om det är någon som är intresserad av lite mer info?
Citera
2016-10-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Älskar när det dyker upp folk som faktiskt känner/har känt Catrin!

Förstår att det kan vara lurigt att berätta saker utan att röja sin identitet men finns det något du kan berätta?

Nej tyvärr så är det svårt att säga något utan att röja sin identitet.. men jo, har fått en del knepiga erbjudanden och förslag som bekräftat min uppfattning om att allt inte stått rätt till.
Synd att man inte kan berätta allt utan att hon läser ikapp.
Kan dock bekräfta att hon ljuger om de mesta, hemlighåller saker uppenbart(säger a och vägrar säga b) bara för att verka mer intressant i verkliga livet också och noll.. noll verklighetsförankring.
Citera
2016-10-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boondocksaints
Frågor om/till Frivården?

Hej.
Jag har följt den här tråden länge. Egentligen har jag ett annat konto på FB, men har ingen lust att outa mitt yrke där. Det dyker ju upp en del funderingar och frågor om Frivården i den här tråden (och på IG), så jag tänker att jag kan försöka svara, om det är någon som är intresserad av lite mer info?

Vet du något om hur man gör riskbedömningen av återfall i brott? Är det rimligt det CH säger att hon bedömts som låg risk? Finns det något som kan få dem att göra en ny bedömning?
Jag tänker, om en person är dömd för alkoholrelaterade brott och ska vara alkoholfri tex så har man kontakt med frivården om jag minns rätt. Skulle man blåsa positivt så rapporteras väl de?
Hur kan man då i CHs fall fortsätta med samma bedrägerier?
Citera
2016-10-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea
Tack för inlägget. Och välkommen till FB!
Har du själv råkat ut för CH:s lurendrejerifasoner?

Tack, Nej jag har inte blivit blåst.. Tack och lov!
Har väl alltid umgåtts med henne med någon slags skräckblandad förtjusning.. Det är ju som sagt precis som det skrivs här som hon är i verkligheten.. saknar man lite drama i sitt liv är det en rätt Quick fix och slå en signal..
Citera
2016-10-20, 20:40
Medlem
husbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Vad har hänt i såpan "Catrins-värld" i dag då?

Man känner sig lite utanför då man under långa tider inte har tillgång till Internet/Telefon.

Jag har hunnit kolla att hon fortsätter sin "Spoken-word" stil på hashtaggarna och inseminerar att hon är någon slags kämpe/krigare, trots att hon alltså blir försörjd av staten, har skulder i miljonklass som hon inte betalar och tar daglig hjälp med barnen.

#grusväg #Porjus #lavidaloca

Jodå! hastaggandet flödar som vanligt på i en stril ström. Tycker det är så konstigt att hon också använder taggen #nouw fortfarande, trots att hon blev kickad från just den portalen.

Som vanligt är det också noll självinsikt. Hon är ena stunden en helt oskyldigt dömd hardworking bullmamma, för att i nästa vara en farlig gangster.
Citera
2016-10-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husby
Jodå! hastaggandet flödar som vanligt på i en stril ström. Tycker det är så konstigt att hon också använder taggen #nouw fortfarande, trots att hon blev kickad från just den portalen.

Som vanligt är det också noll självinsikt. Hon är ena stunden en helt oskyldigt dömd hardworking bullmamma, för att i nästa vara en farlig gangster.

Hon har blivit kickad från Nouw, vimedbarn OCH Finest. Använder fortfarande alla tre i nästan alla inlägg. Högst oklart.
Citera
2016-10-20, 22:46
Medlem
henki420s avatar
Vad härligt paranoid hon måste vara med alla nära och kära som börjat skriva här. Det gör alla omkring henne misstänkta.
Citera
2016-10-20, 23:48
Medlem
husbys avatar
Citat:
Hon har blivit kickad från Nouw, vimedbarn OCH Finest. Använder fortfarande alla tre i nästan alla inlägg. Högst oklart.

Finns det någon portal hon inte har blivit kickad från? Ja, förutom hennes egen då... Där hon själv valde att lägga ned bloggen, eller pausa den eller vad hon nu skrev i det där förvirrande hejdå-inlägget.

Nu har jag inte lusläst alla hennes meningslösa hashtags, men om jag minns rätt så använder hon #nouw i lite högre grad än de flesta. Bara en liten observation jag gjort. Undrar varför just #nouw?
Citera
2016-10-21, 09:55
Medlem
Senast Catrin var tyst såhär länge satt hon anhållen. Just sayin'...
Citera
2016-10-21, 10:46
Medlem
Hulda på Höjdas avatar
Citat:

Enligt hennes Instagram så pluggar hon inför en tenta idag!
Citera
2016-10-21, 11:42
Medlem
Citat:

Hon är uppdaterat med en bild. där hon står i ansiktsmask framför spegeln och ska plugga till en tentamen idag, om det är sanning eller inte vet man inte men jag tvivlar på hennes ord.
Citera
2016-10-21, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulda på Höjda
Enligt hennes Instagram så pluggar hon inför en tenta idag!

Ah! Såg det nu. Besvikelsen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in