2016-10-04, 21:19
Medlem
Harambes avatar
Vad är en sexårstand? Tydligen har K1 fått en sån och därför är han sjuk.
Och vad ska dom med astmamedecin med om han är förkyld och febrig?
Citera
2016-10-04, 21:37
Medlem
Neonights avatar
Tycker mig se ganska mycket damage control från Catrins sida. Nämner att hon ska till frivården, jobbsnack, familjemys. Innan det nya åtalet så var det mycke fest och hotellbilder etc
Citera
2016-10-04, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plexus100
Är det bara jag som tror att allt hon gör just nu är vad hennes advokat sagt åt henne...åka tåg-visa film på det, baka bullar och "rulltårtetårta", fixa jobb, börja plugga m.m. Allt för att det ska se bra ut inför en rättegång?

Allt för att manipulera..varje gång hon får problem ska hon börja plugga..vad hände med att plugga till sjuksköterska C? Hon är där ca 2 mån sen är barnen sjuka och fel på utbildningen..så länge tingsrätten hinner se att C har ordnat liv🙄
Citera
2016-10-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harambe
Vad är en sexårstand? Tydligen har K1 fått en sån och därför är han sjuk.
Och vad ska dom med astmamedecin med om han är förkyld och febrig?

De sk sexårständerna är de bakersta kindtänderna som brukar dyka upp runt 6-års åldern. Att en sexåring skulle bli sjuk pga tandsprickning är dock en nyhet för mig, när dom första tänderna kommer är det vanligt med feber mm men knappast hos en sexåring.. Antar att Catrin vill skylta med en legitim orsak att sitta på arslet och inte göra någon nytta..

Astmamedicin vid förkylning är inget konstigt alls, förkylning kan ofta trigga astma och därför sätter man ofta in förebyggande behandling vi tecken på förkylning.
Citera
2016-10-04, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Haha..Observanta jag ser en sak: Hon har slutat att toktagga #la #nyc #poland #sopot #ochenannanmassastäderoxå

Kan hon snappat upp det härinne eller på bedragarbloggen måntro att vi stör ihjäl oss...Eller har hon bara ¨mognat¨...(?)

Kan tänka mig att det är en kombination av att hon hånats här och på bedragerska-instagramen. Här är några exempel från den senare där det började drivas med Catrin för ett tag sedan genom att slängas in taggar på helt random städer.

(#arvidsjaur #smygehuk #flen #östersund #kristianstad #örebro osv.)

http://a66.tinypic.com/2h70x8o.jpg

http://a65.tinypic.com/afaeyx.jpg

http://a67.tinypic.com/1r6p39.jpg
Citera
2016-10-04, 23:11
Medlem
DreamTwisters avatar
Hennes officiella inkomster enligt (FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri

Finns det någon som kan förklara hur det öht är möjligt att leva på de pengarna (nu vet jag inte vilka inkomster man kan ha som inte syns i deklarationen men underhållsstöd och bostadsbidrag lär ju inte ge något överskott)?

#blattnicksele #ytterhogdal
Citera
2016-10-05, 06:23
Medlem
Harambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonko
De sk sexårständerna är de bakersta kindtänderna som brukar dyka upp runt 6-års åldern. Att en sexåring skulle bli sjuk pga tandsprickning är dock en nyhet för mig, när dom första tänderna kommer är det vanligt med feber mm men knappast hos en sexåring.. Antar att Catrin vill skylta med en legitim orsak att sitta på arslet och inte göra någon nytta..

Astmamedicin vid förkylning är inget konstigt alls, förkylning kan ofta trigga astma och därför sätter man ofta in förebyggande behandling vi tecken på förkylning.

Jaha, tackar för informationen, inte fan trodde jag att jag skulle lära mig något nytt i denna tråd
Citera
2016-10-05, 08:31
Medlem
Här var hon ju faktiskt rolig med sina hashtags

http://sv.tinypic.com/r/25g56j8/9
Citera
2016-10-05, 08:36
Medlem
Fortfarande inte lyckats nå åklagaren på telefon men fortsätter försöka. (Och nej, ringer inte från dolt nummer.)

Pratade däremot precis med Södertälje tingsrätt. Det senaste som hänt i brottmålet mot Catrin är att hon har förordnats en offentlig försvarare. Åtal är alltså inte väckt än.

När jag ändå hade dem på tråden ställde jag lite frågor om den pågående vårdnadstvisten mellan CH och ML (rörande K1). Som vi vet sedan innan meddelades den 1 augusti i år en deldom i målet. Den rörde umgänget.

I vårdnadsfrågan har CH och ML inte lyckats nå en förlikning så tingsrätten planerar att hålla en huvudförhandling i målet i december. Gissningsvis hålls huvudförhandlingen den 15 december men det var inte hugget i sten att det blir just det datumet så ingen av parterna har kallats än. (Men nu vet du att det kan vara bra att inte göra andra planer för den 15 december, Catrin. Varsågod!)
Citera
2016-10-05, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Här var hon ju faktiskt rolig med sina hashtags

http://sv.tinypic.com/r/25g56j8/9

Känns som ett ganska misslyckat försök att äga situationen.

Hon har för övrigt återupptagit #losangeles.
Citera
2016-10-05, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Fortfarande inte lyckats nå åklagaren på telefon men fortsätter försöka. (Och nej, ringer inte från dolt nummer.)

Pratade däremot precis med Södertälje tingsrätt. Det senaste som hänt i brottmålet mot Catrin är att hon har förordnats en offentlig försvarare. Åtal är alltså inte väckt än.

När jag ändå hade dem på tråden ställde jag lite frågor om den pågående vårdnadstvisten mellan CH och ML (rörande K1). Som vi vet sedan innan meddelades den 1 augusti i år en deldom i målet. Den rörde umgänget.

I vårdnadsfrågan har CH och ML inte lyckats nå en förlikning så tingsrätten planerar att hålla en huvudförhandling i målet i december. Gissningsvis hålls huvudförhandlingen den 15 december men det var inte hugget i sten att det blir just det datumet så ingen av parterna har kallats än. (Men nu vet du att det kan vara bra att inte göra andra planer för den 15 december, Catrin. Varsågod!)

Okej.
Du kan ju maila henne också
sara.sundstrom@aklagare.se
Citera
2016-10-05, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat

Är ML någon av hennes fd karlar? (Pappa till något barn).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in