2016-10-21, 23:12
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husby
Tack! Helglektyren är räddad! Nu ska jag avnjuta detta med en liten whiskeypinne.
Du läser det där på en kvart, med tid för omläsning. Beklämmande är det.

Jag sätter tusen spänn på att CH begått bedrägerier även efter det hon släpptes från häktet. Anybody against?
Faites vos jeux...
Citera
2016-10-21, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekfan
Borde inte den här senaste nyheten om det modern är misstänkt för kunna gynna fadern till K1 i vårdnadstvisten som kommer nu i december? För om modern också blir dömd och catrin hamnar i fängelse så skulle väl det kunna tala till fördel för fadern angående vårdnaden?

Jo. Det borde rimligtvis gynna K1:s pappa om även AH döms!
Citera
2016-10-21, 23:29
Medlem
426Hemis avatar
Så mamman är skyldig att föra över 40 K till sin dotters konto,inte bra alls
Citera
2016-10-21, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 426Hemi
Så mamman är skyldig att föra över 40 K till sin dotters konto,inte bra alls

Va? Nej.

Hon är misstänkt för bedrägeri.

Exakt vad hennes eventuella roll i bedrägeriet är vet vi inte då det inte framgår av just det här dokumentet. Det enda som framkommer är att Catrin påstår att mamman tagit emot 40.000 kr till sitt konto och sedan fört över samma belopp till Catrin.
Citera
2016-10-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husby
Tack! Helglektyren är räddad! Nu ska jag avnjuta detta med en liten whiskeypinne.

Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Du läser det där på en kvart, med tid för omläsning. Beklämmande är det.

Jag sätter tusen spänn på att CH begått bedrägerier även efter det hon släpptes från häktet. Anybody against?
Faites vos jeux...

Det är ett verk som tål flera genomläsningar!

Är inne på femte vändan nu och upptäcker nya "lager" och underhållande små detaljer hela tiden.
Citera
2016-10-21, 23:50
Medlem
husbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Jo. Det borde rimligtvis gynna K1:s pappa om även AH döms!

Har Tarzan Wihlborg börjat extraknäcka som reseförsäljare nu också?
https://s15.postimg.org/frt17fzzv/Sc...t_23_48_13.png
Citera
2016-10-21, 23:58
Medlem
husbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Det är ett verk som tål flera genomläsningar!

Är inne på femte vändan nu och upptäcker nya "lager" och underhållande små detaljer hela tiden.

Det här är så himla intressant läsning! Som det här lilla stycket text:
https://s22.postimg.org/m7a2kghqp/Sc...t_23_54_48.png

Senast redigerad av husby 2016-10-22 kl. 00:03.
Citera
2016-10-22, 00:05
Medlem
henki420s avatar
Hon tror att hon är smart när hon skickar tomma brev. Då blir det ord mot ord, men Catrins ord väger väldigt lätt när hon gör samma sak mot många personer.

Undrar om de hört tjejkompisen som ska ha jobbat på Ving och fixat billiga biljetter?
Citera
2016-10-22, 00:20
Medlem
Jag gillar hur Schrödingers katt-teoremet ersätts av Catrin Hedlund biljett-teoremet.

Biljetterna kan både vara skickade med posten och borttappade på en finlandsfärja, beroende på vem som frågar om dom

Det blir nog Nobelpris både i fysik och ekonomi till Catrin
Citera
2016-10-22, 02:13
Medlem
Massor av humor i dokumentet, gillar speciellt denna

Citat:
Det har ju hänt flera gånger att Catrin såld biljetter som målsägande inte fått och Catrin förklarar det med att hon tidigare behövde snabba pengar och inte hade några biljetter men nu är det inte så. Biljetterna har funnits.

Kan någon av hennes nuvarande anhängare läsa detta och fortfarande tro hon är oskyldig?

Man ser en skillnad mot tex en bedragare som Adam Öhman. Han har ibland faktiskt betalat tillbaka pengar till sina kvinnor, delar av det. Men naturligtvis betalat tillbaka med pengar han lurat nästa kvinna på. I någon mening varit besvärad och pressad i vissa lägen. Inte ett "samvete" som du och jag men någon form av känslor.

Catrin verkar inte för en enda sekund ha någon avsikt att göra rätt för sig och verkar helt sakna förmågan att känna. Dessutom ofantligt korkad som gör bedrägerierna för öppen ridå och hon ljuger otroligt dåligt.

Hon har ju visat efter förra domen att hon inte är värd en ny chans. Om inte rätten lyckas döma henne till fängelse denna gången så är det ingen idé att vi åtalar bedragare längre.
Citera
2016-10-22, 02:51
Medlem
Fick för mig att jag hade lagt upp dokumentet här i tråden det första jag gjorde men hade uppenbarligen missat. Här kommer det:

https://minfil.org/Rf60p6b3b0/H_ktningspromemoria.pdf

Detta är alltså häktningspromemorian![/quote]

Tack för länken.
Mycket intressant läsning,får nog läsa igenom det en gång till imorgon.
Här kommer det ju fram betydligt högre belopp som hon lurat till sig,och antagligen med hjälp av sin mamma,,,.

Inte så konstigt att hon slösat med pengar den sista veckan,jacka för 3000kr,Iphon och två restaurangbesök med K1.
Så fruktansvärt provocerande för dem som hon lurat av pengar av.
Hon har nog kontanter liggande hemma,för på kontot vågar hon inte ha dem,då kan fogden ta dem.
Senast redigerad av vigusa 2016-10-22 kl. 02:53.
Citera
2016-10-22, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Fick för mig att jag hade lagt upp dokumentet här i tråden det första jag gjorde men hade uppenbarligen missat. Här kommer det:

https://minfil.org/Rf60p6b3b0/H_ktningspromemoria.pdf

Detta är alltså häktningspromemorian!

Tack för länken.
Mycket intressant läsning,får nog läsa igenom det en gång till imorgon.
Här kommer det ju fram betydligt högre belopp som hon lurat till sig,och antagligen med hjälp av sin mamma,,,.

Inte så konstigt att hon slösat med pengar den sista veckan,jacka för 3000kr,Iphon och två restaurangbesök med K1.
Så fruktansvärt provocerande för dem som hon lurat av pengar av.
Hon har nog kontanter liggande hemma,för på kontot vågar hon inte ha dem,då kan fogden ta dem.[/quote]

Men varje gång hon slösar pengar så är det ju ett stort jävla fuck you i ansiktet till fåntrattarna hon blåst. Det är dags att åka till jäntan och sätta henne på plats förfan. Ni som blivit blåsta sluta skriv skit om henne på flashback och knyta näven i fickan. Gör något åt de istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in