2016-05-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwanz
Hon är konstig, alltid velat stå i centrum, svår.

När hon bodde i Turkiet skickade hon meddelanden till samtliga (antagligen) hon kände och sa att hon inte hade pengar på telefonen och bad om spons för att ladda kontantkortet, de skulle få tillbaka sin hundring. De fick de inte. Undrar hur många som fick messet och nappade....

Ledsen, citerade fel inlägg ser jag nu...

Bestod "sponsen" i att hon skulle nämna folk på bloggen?
Citera
2016-05-24, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husby
Är det slut med Catrins snubbe nu? Nån som vet?

Har liksom fått lite indikationer på det… T.ex att hon försöker framhäva sig själv som en stark ensamstående mamma. Använder hastags som broesb4hoes etc etc..

Asså, fattar ju VERKLIGEN om snubben har dragit. Palla att vara kvar i den där soppan. Och vad jag förstått så har hon levt på hans tillgångar i snart ett år så det var väl bara en tidsfråga.
Jag undrar också det. Är det slut och vem är killen?

Får känslan av att de inte längre är ett par. Och med full förståelse ifall han insett vem han hängt ihop med och därför lagt benen på ryggen och dragit. Så duktig som hon verkar vara på att ljuga och manipulera så tvivlar jag inte en sekund på att hon lyckats uppvisa en falsk fasad som nu spruckit. Sånt håller aldrig i längden.

Jag får även känslan att något annat inte står rätt till. Nyss skulle hon ju på sin andra resa till Turkiet men som hastigt och lustigt blev avbokad. Sedan dess har hon bott med barnen hos sin mamma. Är det möjligtvis pga ekonomiska skäl eller helt enkelt för att det tagit slut med killen?
Citera
2016-05-24, 16:35
Medlem
Här är han;

http://sv.tinypic.com/r/so72w3/9

http://sv.tinypic.com/r/oh4okg/9
Citera
2016-05-24, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milajk

Får känslan av att de inte längre är ett par. Och med full förståelse ifall han insett vem han hängt ihop med och därför lagt benen på ryggen och dragit. Så duktig som hon verkar vara på att ljuga och manipulera så tvivlar jag inte en sekund på att hon lyckats uppvisa en falsk fasad som nu spruckit. Sånt håller aldrig i längden.

Jag får även känslan att något annat inte står rätt till. Nyss skulle hon ju på sin andra resa till Turkiet men som hastigt och lustigt blev avbokad. Sedan dess har hon bott med barnen hos sin mamma. Är det möjligtvis pga ekonomiska skäl eller helt enkelt för att det tagit slut med killen?

Kan också vara så enkelt att hon tycker det är trevligt att hänga hos sin mamma, sola, grilla osv som kan vara lite svårare i en hyreslägenhet. Och att hon sen inte pallar gå 2,5 km hem i uppförsbacke med två barn.
Citera
2016-05-24, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Här är han;

Tack!

Kollade på Viby Baskets hemsida, hans LinkedIn och på Miraculuz Work Academy (som han verkar vara ordförande för).

Får inte riktigt grepp om det sistnämnda. På sin Facebook-sida beskrivs det såhär: "Miraculuz Work Academy is a Professional Sports Organization compiled of various resources tailored to Sports Enhancement, Wellness and Mentorship." Vad fan innebär det?

Är det rätt uppfattat att han är baskettränare för barn och personlig tränare?

Gör han någonting mer än det?
Citera
2016-05-24, 19:04
Medlem
Citat:
Här är han;

Vet att det här är extremt lågt och way of topic MEN herrejävlar vad han ser pantad ut!

Har kollat på flera bilder och lite youtube-klipp med honom och dör av skratt. Hahaha!!!
Citera
2016-05-24, 20:05
Medlem
Citat:
Kan också vara så enkelt att hon tycker det är trevligt att hänga hos sin mamma, sola, grilla osv som kan vara lite svårare i en hyreslägenhet. Och att hon sen inte pallar gå 2,5 km hem i uppförsbacke med två barn.

Att hon hänger hos mamman tror jag också mest handlar om bekvämlighet. Utöver solning i trädgården och grillning hjälper mamman till att natta barnen, tar hand om barnen om de vaknar tidigt och Catrin är trött samt skjutsar till förskolan.

Lite som att bo på hotell med butler.

Killen och Catrin har som jag förstått det aldrig bott ihop heller. Så om de gjort slut påverkar det inte hennes boendesituation.

En sak som däremot borde påverka hennes boendesituation men inte verkar göra det är att en stor del av hennes inkassoakulder avser obetald hyra.

Vet ingenting om huruvida hon betalar sin hyra idag (gissar att hon gör det eftersom hon går på försörjningsstöd och socialen väl brukar hjälpa till med den biten eller åtminstone se till att det blir gjort) men hur kommer det sig att hon inte blivit vräkt?

Eller har hon blivit vräkt? När flyttade hon senast? Hyrorna som ligger hos inkasso kanske avser en annan lägenhet i Järna.
Citera
2016-05-24, 20:17
Medlem
Är det förresten bara jag som tycker rubriken på hennes långa snyftinlägg från igår är lite oklar?

"Jag gråter hellre i en Lamborghini än i en Volvo".

Hade varit en rimlig rubrik om inlägget handlat om hur dåligt hon mådde under tiden hon levde på stulna pengar men att hon resonerade som att det var bättre att må skit och ha det bra ställt materiellt än att må skit och vara fattig.

Men det hon beskriver är ju snarare hur nice hon hade det, hur bra hon mådde och att hon inte hade det minsta dåligt samvete eller ångest.
Citera
2016-05-24, 21:39
Medlem
husbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Någon frågade henne på bloggen idag om det är slut och hon svarade nej. Men som du säger så är det mycket som talar för att han är borta.

Efter senaste resan till Turkiet var tanken att hon skulle åka tillbaka igen, bara några dagar efter att hon och kidsen kommmit hem, med sin kille. Resan blev inställd i sista stund.

Sedan dess har man inte sett killen på bloggen en enda gång.

Häromdagen skrev hon att kvällens planer var att dricka vin med "babydaddy". Någon frågade om hon syftade på Kevins eller Kelians pappa (vilket Catrin inte ville svara på) men jag tänker att hon kanske bara felanvände ordet babydaddy och egentligen syftade på sin kille. Nästa dag skrev hon att planerna ändrats och att hon hängt med sin brorsa istället.

Någon som vet vad hennes kille (eller ex-kille) heter? Vem är han?

Ja, reagerade också på att hon skulle hänga med nån hon kallade för "babydaddy" men... antagligen har hon heeelt missuppfattat vad det innebär. Eller kan det vara så att de har en paus eller liknande? Hon hänger för övrigt väldigt mycket med sin bror eller mamma. Verkar vara väldigt ensam och inga vänner. De få gånger hon umgås med någon annan är det då den här snubben eller grannfrun som har barn på samma dagis.

Tänkte också att den här resan blev så plötsligt avbokad från ingenstans. Tror för övrigt inte ett skit på att hon fick resan i gåva av ett företag för att "recensera ett hotell". Asså, kom igen Catrin bättre kan du... Det var antagligen nån sista minuten resa till turkiet, har sett att resebolagen rear ut just turkietresor nu för att inte en jävel vill åka dit pga det politiska läget.

Undrar också vem hennes snubbe är? Nån som har ett namn?
Citera
2016-05-24, 21:42
Medlem
husbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milajk

Ja! tänkte också på att hon bott hemma hos morsan senaste veckan. Vet inte, fick bara känslan också av att nåt inte står rätt till. Hon brukar ju spamma ned sin instagram med meningslösa foton på den här snubben där hon bedyrar över hur de är "meant to be" och liknande dravel. Jag blir alltid misstänksam när någon bryter ett mönster så här.

Vet inte om de har gjort slut men.. nåt fishy är det fan!
Citera
2016-05-24, 21:44
Medlem
husbys avatar
Citat:

Ah, nice! Hmm.. vet du vad han gör i sverige? asså hur försörjer han sig? Elle rhar han levt på Catrins bedrägerier fram till nu?
Citera
2016-05-24, 22:27
Medlem
lukashs avatar
Hon verkar gilla det svarta guldet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in