Citat:
Ursprungligen postat av
Pocketpiano
Har besökt tråden lite då och då under senaste tiden och vill först och främst passa på att tacka er som har visat stöd och förståelse för vad jag och andra har råkat ut för. Det har varit ett rent ut sagt helvete till två år sedan bedrägeriet skedde mot mig.
/MM
Citat:
Ursprungligen postat av
Glufsglufs30
Hon har lurat dig på några tusenlappar och det låser som att ditt liv rasat samman och varit ett helvete pga det hör du inte hur patetisk du låter?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pocketpiano
Om du kallar 71.500:- några tusenlappar blir jag lite nyfiken på vilka förhållanden du har växt upp under.
Citat:
Ursprungligen postat av
Glufsglufs30
Har man råd svisha eller skicka över mer än 70k till en okänd människa då har man väl fan det inte illa ställt?

Citat:
Ursprungligen postat av
Glufsglufs30
Nej mitt inlägg var riktat till flanen som dök in i tråden och ville ha sympati för att han blivit blåst på över 70k inget annat och jag har aldrig försvarat Catrin i det hon gjort eller sysslar med på något vis men det får som sagt finnas lite rim och ranson i det hela.
Glufsglufs, om du hade haft någon som helst på vad Catrin har gjort så hade du förstått vem
Pocketpiano (som till och med signerar sitt första inlägg MM) är. Du hade då också vetat att det här inte är en person som swishat över 71 500 kronor till Catrin utan att historien där är en helt annan.
Att du inte har några som helst problem med att vara ett as mot folk har framgått med all oönskvärd tydlighet.
Men du kan väl åtminstone läsa på lite (det är inte för mycket begärt) och åtminstone försöka avhålla dig från att idiotförklara personer som på riktigt har fått sina liv förstörda av Catrin? (Och nej, i det här fallet är det ingen överdrift.)
Du fortsätter upprepa att du absolut inte tar Catrin i försvar, samtidigt som det är precis det du gör. Det är helt ok att du tar henne i försvar men sluta åtminstone ljuga om det.
Och kan du vänligen sluta anmäla precis alla mina inlägg, även de som uppenbarligen är on topic.