2016-09-29, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husby
Catrin lade upp denna på sin instagram stories för 4 timmar sedan. Vad försöker hon säga egentligen?

http://i64.tinypic.com/2qid89z.png

Hon är mest troligen så dum att hon tror att det inte blir något åtal bara för att det stod att åklagaren skulle väcka åtal senast den 29/9 enl häktningsframställan.
Citera
2016-09-29, 23:53
Medlem
husbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milajk
Hon är mest troligen så dum att hon tror att det inte blir något åtal bara för att det stod att åklagaren skulle väcka åtal senast den 29/9 enl häktningsframställan.

Lite det jag misstänkte... Men hennes advokat borde väl ha förklarat detta? Eller vägrar hon bara förstå och låtsas att det regnar?
Citera
2016-09-30, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scarletto
Enligt protokollet motsäger sig ju catrins vittnesmål med försvarets...

På vilket sätt menar du att Catrin och hennes försvarare säger emot varandra i protokollet från häktningsframställan?
Citera
2016-09-30, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
Risk finns det alltid. Men tror den är liten i catrins fall. Tror inte åklagaren först vill ha henne häktad för att sedan inte ha ett starkt fall som läggs ner. Tar tid att väcka åtal.

Delar baraemmhas bedömningar fullt ut.
Citera
2016-09-30, 08:01
Medlem
Jarnabos avatar
Kan rapportera att Catrin igår åkte pendeltåg (Bra där! Istället för att köra en obesiktad bil, med indraget körkort!) till Södertälje centrum och där försvann in på ett av stadens hotell...
#dagens-möten-avklarade
Citera
2016-09-30, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
På vilket sätt menar du att Catrin och hennes försvarare säger emot varandra i protokollet från häktningsframställan?

Som jag skrev i tidigare inlägg. Försvararen säger att hon inte fått biljetterna då konserten inte ägt rum. Catrin säger att hon haft dem och skickat dem på posten.
Citera
2016-09-30, 09:28
Medlem
Citat:
Som jag skrev i tidigare inlägg. Försvararen säger att hon inte fått biljetterna då konserten inte ägt rum. Catrin säger att hon haft dem och skickat dem på posten.

Får du inte ett RF-nummer som är spårbart när du skickar med REK-brev? Och i såna fall borde hon väl bistått med ett sådant till köparen. Försvararen måste ju tänka typ vinner vi det här ska jag fan i mig dansa naken på sergels torg.
Citera
2016-09-30, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Kan rapportera att Catrin igår åkte pendeltåg (Bra där! Istället för att köra en obesiktad bil, med indraget körkort!) till Södertälje centrum och där försvann in på ett av stadens hotell...
#dagens-möten-avklarade
Sälja vuxenkramar?
Citera
2016-09-30, 09:41
Medlem
mummas avatar
Citat:
Men har nu inte några av konserterna varit vid detta laget?

Citat:
Ursprungligen postat av elkk
lite ironiskt ändå att hon ska plugga till ekonomiassistent..? hon har lagt upp på snap där man ser att hon blivit antagen
Är det inte först vid årskiftet man vet om man blir godkänd till kommande komvuxutbildningar?

Citat:
Ursprungligen postat av latmasksamtal
Får du inte ett RF-nummer som är spårbart när du skickar med REK-brev? Och i såna fall borde hon väl bistått med ett sådant till köparen. Försvararen måste ju tänka typ vinner vi det här ska jag fan i mig dansa naken på sergels torg.
REK är alltid spårbart. Och hon borde både fått både separat kvitto för betalning av REK samt ett annat kvitto där det står REK numret. Så även om hon hade slarvat bort det icke-existerande kvittot med REK nummret så skulle hon kunnat visa upp ett kvitto där hon hade betalat REK för ett brev.
Citera
2016-09-30, 10:09
Medlem
I morse fick hon GÅ?!? till dagis, för AH är på konferens. K2 var glad för han fick åka vagn! Hon skriver t.o.m att han sällan åker vagn för de åker mest bil. AH har nog att göra än och köra runt på Catrin! Eller det är så att Catrin kör själv?
Citera
2016-09-30, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mumma
Men har nu inte några av konserterna varit vid detta laget?

Är det inte först vid årskiftet man vet om man blir godkänd till kommande komvuxutbildningar?
Jag tror det brukar vara så.

REK är alltid spårbart. Och hon borde både fått både separat kvitto för betalning av REK samt ett annat kvitto där det står REK numret. Så även om hon hade slarvat bort det icke-existerande kvittot med REK nummret så skulle hon kunnat visa upp ett kvitto där hon hade betalat REK för ett brev.

REK är ju spårbart. Hon ljuger så hon tror sig själv denna Catrin.
Citera
2016-09-30, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plexus100
I morse fick hon GÅ?!? till dagis, för AH är på konferens. K2 var glad för han fick åka vagn! Hon skriver t.o.m att han sällan åker vagn för de åker mest bil. AH har nog att göra än och köra runt på Catrin! Eller det är så att Catrin kör själv?

Är AH hennes mamma?

Måste mamman hjälpa till i allt med ungarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in