2016-07-08, 21:05
Medlem
putteH_s avatar
Hur kommer det sig att på varje bild ska hon göra sig till lite? Finns liksom inga naturliga bilder. Dessutom så måste hon alltid kolla mot kameran.

Snygg, verkligen inte. Har ju iofs inget med saken att göra men just hennes kroppsform ibland ser ju helt efterbliven ut.

Sjukt att man kan hata en person så mycket utan att träffat denne. Det räcker med att läsa det hon skriver och allt som kommit upp här. Är det någon här som känner henne? O då tänker jag lite mer än ytligt.
Citera
2016-07-09, 08:20
Bannlyst
Jag tycker att hon är lite het faktiskt förstår att det är många som vill doppa henne
Citera
2016-07-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husby
Min app påminde även om detta som hände för ett år sedan. CH har alltså polisanmält panetoz Daniel. För liksom vadå?! Såhär i efterhand när allt kommit fram och CH erkänt framstår ju det här som helt jävla sinnessjukt!

http://i64.tinypic.com/2ut5lwp.jpg

Jag fick pm från hen som har den instagram konton som hänger CH. Och hon har tydligen kollat upp vilka anmälningar Catrin gjort, och der finns/fanns inga registrerade anmälningar från Catrin. Så mycket snack, liten verkstad eller något.
Hon tror väl att folk blir rädda när hon hotar med anmälningar 😂
Citera
2016-07-09, 16:24
Medlem
Fortfarande ingen uppdatering om hennes 30 årsfirande? Kanske inte dök upp nån 🙄😁
Citera
2016-07-09, 19:25
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Fortfarande ingen uppdatering om hennes 30 årsfirande? Kanske inte dök upp nån 🙄😁

En stor chans faktiskt. Ännu bättre är det att hon är här inne o läser. Hon anpassar sig efter vad vi skriver här inne. Patetiskt
Citera
2016-07-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
En stor chans faktiskt. Ännu bättre är det att hon är här inne o läser. Hon anpassar sig efter vad vi skriver här inne. Patetiskt

Haha ja det var lite så jag tänkte och trodde det skulle komma ett "OMG JAG FYLLDE ÅR OCH HELA JÄVLA SVERIGE KOM OCH GRATTADE"-inlägg
Citera
2016-07-09, 20:38
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Haha ja det var lite så jag tänkte och trodde det skulle komma ett "OMG JAG FYLLDE ÅR OCH HELA JÄVLA SVERIGE KOM OCH GRATTADE"-inlägg

Det är inte försent än
Citera
2016-07-09, 21:17
Medlem
Citat:
Det är inte försent än

Kom igen nu Catrin kör för faa-ann

https://youtu.be/w5MTdkPgKc8
Citera
2016-07-09, 21:20
Medlem
jag vet vem hon är och det är en mytoman utan gränser, håll er borta från henne. Hon ljuger om allt tom om hennes föräldrar. Ful är hon och äckligast är hon när hon börjar kicka igång sina lögner. Jag önskar ingen människa nån sjukdom men hade jag gjort det hade han vart den första överlägset. Hon lär brinna hårt i helvetet i alla fall jävla luder
Citera
2016-07-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manyak
jag vet vem hon är och det är en mytoman utan gränser, håll er borta från henne. Hon ljuger om allt tom om hennes föräldrar. Ful är hon och äckligast är hon när hon börjar kicka igång sina lögner. Jag önskar ingen människa nån sjukdom men hade jag gjort det hade han vart den första överlägset. Hon lär brinna hårt i helvetet i alla fall jävla luder

Oj oj, det var hårda ord från dig. Låter som du har ngn form av relation till CH, eller uppfattade jag dig fel?
Citera
2016-07-09, 21:49
Medlem
Några tankar från en objektiv betraktare, som fick kännedom om Catrin via den här tråden.

Citat:

Kan du förstå om du själv också framstår som lite patetisk? För medan Catrin lever livet, tycks ta väl hand om sina barn, och företar den ena trevliga aktiviteten efter den andra, så tycks du (m fl) sitta här på Flashback och spy galla över henne. Om du tänker efter, visst ligger det lite i det?

Och om hon händelsevis nu är narcissist så måste uppmärksamheten hon får här (om hon nu känner till tråden ifråga, men det låter som att hon gör?) verkligen göda hennes ego?

Jag tycker det är bra att det finns en tråd om henne, så att folk får kännedom om hur hon lurar folk, och jag läser själv i den. Visst borde hon stoppas från att fortsätta lura folk, och dömas till ett straff.

Det är även väldigt intressant att spekulera om hennes personlighet och eventuella störningar. På många sätt framstår hon ju som rätt snäll och skötsam... om det inte vore för benägenheten att lura folk och blåsa dem på pengar, och iofs även beskylla dem för våldtäkt m m. Mysko.

Men det kändes lite motsägelsefullt när du kallade henne patetisk, samtidigt som du följer henne som vore hon en favoritartist eller liknande.
Citera
2016-07-09, 21:50
Medlem
Citat:

Visst är det lite underhållande!😂👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in