Här går vi nu omkring som äggsjuka hönor och inväntar spänt kommande bedrägerirättegångar. Att få se "äkta rättvisa" skipas har alltid fascinerat medborgare. Tråkig jämförelse blir då automatiskt bilden av skränande folkhopar samlade runt schavotten när det begav sig i Frankrike. Finns ingen i denna tråd som önskar livet ur Carezza, utan här vill vi att hon:
(1) upphör med bedrägerierna
(2) börjar betala tillbaka till drabbade
(3) slutar ljuga
(4) slutar köra bil i onyktert tillstånd
(5) slutar att i körkortslöst tillstånd framföra motorfordon
(6) ser till att både K1 och K2 får tillgång till sina resp pappor
(7) lär sig förstå barns rätt till integritet och därför genast slutar med att offentligt exponera sina pojkar -med bilder och text
Listan kan göras hur lång som helst. Den ovanstående är inte upprättad i en önskad prioriteringsordning. Orsaken till att jag skriver den beror på ett TT-telegram där man kan läsa bl a följande:
<Ett unikt mål tas upp i Österrike i november. För första gången prövas ett fall i landet där ett barn stämmer sina föräldrar för att de publicerat bilder på sociala medier utan att ha fått något medgivande. Det är en 18-årig kvinna som nu tar sina föräldrar till domstol, skriver The Locals edition i Österrike.
Kvinnan hävdar att hennes liv har blivit eländigt på grund av att föräldrarna sedan 2009 ständigt lagt ut pinsamma och intima barnbilder av henne.>
@Catrin Hedlund:Jag skall se om jag kan ordna så att jag kan närvara vid den förhandlingen. Jag har varit tydlig från min första dag här i tråden med att du är en usel mamma. Det är stor risk/chans att du om några år kommer att få höra det direkt från dina barn. Skärp till dig NU! Sluta omgående med att använda dina barn för att med deras ofrivilliga medverkan framställa dig som en god och strävsam mammabloggerska! Du är en parasit och en skam för alla
goda mammor i detta land!
Källa:
http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle23531315.ab