2017-07-22, 16:33
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Men det funkar väl inte på instagram? Mig veterligen kan man bara spara bilderna genom att skärmdumpa där.

Men om någon vet ett sätt så säg till så ber jag min källa testa det.

Det går, jag besitter inte den kunskapen, men det finns folk som gör det, dem är dock få.

Men om någon kunnig läser detta, undersök vidare.
Citera
2017-07-22, 17:50
Medlem
Så hon har hindrat deras umgänge igen.

Till dig Latrin
Den som skiljer, kvarhåller/undanhåller barn från andra föräldern utan grund riskerar att förlora vårdnaden om barnet. Straffet för egenmäktighet med barn är böter eller fängelse i högst 1 år.

när K1 kan läsa allt om dig och får veta hur du hindrat umgänget med honom och och pappan så kommer han att avsky dig! Tycker verkligen synd om dina barn för du är verkligen en usel mamma
Senast redigerad av Denisa5 2017-07-22 kl. 18:21.
Citera
2017-07-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det går, jag besitter inte den kunskapen, men det finns folk som gör det, dem är dock få.

Men om någon kunnig läser detta, undersök vidare.

downloadgram.com

Gå in på instagram och till bild ni vill ha.
Sen trycker man på dom 3 prickarna ovan fotot på höger sida och trycker på koipera länk som brukar komma fram som förslag.
In på downloadgram klistra in och dåska en ruta komma upp längre ner där det står download, tröck och du får upp fotot i ny flik och bara spara ner.

Om man kan få fram vart fotot är taget eller hur man säger vet jag inte men man slipper ta screenshot.
Citera
2017-07-22, 18:03
Citat:
Ursprungligen postat av mooomin
downloadgram.com

Sen trycker man på dom 3 prickarna ovan fotot på höger sida och trycker på koipera länk som brukar komma fram som förslag.
In på downloadgram klistra in och dåska en ruta komma upp längre ner där det står download, tröck och du får upp fotot i ny flik och bara spara ner.

Om man kan få fram vart fotot är taget eller hur man säger vet jag inte men man slipper ta screenshot.

Kika vidare på det då, om du inte har något för dig!

Jag är helt handikappad på den punkten.

Jag tror dock att det krävs lite mer kvalificerade kunskaper för lösa det. Men allt går att lösa.
Citera
2017-07-22, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mooomin
downloadgram.com

Går inte att få fram alternativet "kopiera länk" för att kontot är privat.
Citera
2017-07-22, 19:14
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Hon är i Sverige. Åt på vapiano på söder igår. Ser svenskt ut i miljö och lekparker med.

Sam fick va med på bild. https://minfil.org/af16Z3b6b2/IMG_4342.PNG

https://minfil.org/b615Z1b4ba/IMG_4343.PNG

Sam har en axelremsväska med bagagetag på?
Citera
2017-07-22, 19:20
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Barnet är bortrest med någon annan familj.
Kan inte den familjen vara den biologiska pappans?
Citera
2017-07-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Kan inte den familjen vara den biologiska pappans?

Nej det är det inte.

Det var bilder på barn och så stod det nåt i stil med "K1 är iväg med min vän och hennes familj"
Citera
2017-07-22, 19:49
Medlem
Internethuliganens avatar
Hur kommer denna (Topp)bloggerska bli bemött av de andra intagna, när hon hamnar på kriminalvården?
Citera
2017-07-22, 19:59
Medlem
SmygarBerits avatar
Haha, vilken käck silverjacka a la 90-tal

Ja, de verkar ju uppenbart ha det stormigt. När de är ihop så syns han på gemensamma bilder där man ser käke och skägg. Sedan blir det tyst långa perioder vilket inneburit att det varit slut då. Känns inte så stabilt att de ska ha sådan relation om de nu ska sätta en unge till världen. Man får hoppas att de iallafall kan kommunicera om hur de ska lösa umgänge, ekonomiska ansvaret och andra delar under dessa rosa-moln perioderna än att bara bedyra på sociala medier..
Skulle inte förvåna mig ifall Catrin förväntar sig att denna Sam ska ha ansvar över kidsen när hon får bo på kurran ett tag. Fast när man ser hennes kommentarer på bloggbevakning så är nog hennes fulla inställning att det kommer bli fotboja. Hon verkar göra allt för att ta ett fängelsestraff med en axelryckning.

Nåja. Jag sitter mest och räknar ner dagarna till rättegången. Är helt och fullt övertygad om att hon fortsatt med sina bedrägerier så jag tror inte detta är sista gången fröken sportbil kommer dras inför rätta.

Mja, det va väl allt jag hade och säga ikväll. Skål.
Citera
2017-07-22, 20:43
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det går i vissa fall att återskapa.
Det gör det garanterat inte, du kan inte återskapa något som inte existerar. Är EXIF-datat borttaget från bilden så finns det inget att göra.
Citera
2017-07-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Sam har en axelremsväska med bagagetag på?

Jag noterade också detta. Fruktansvärt roligt att han ena dagen berättar om hennes "sommarboende" och sedan åker på semester utan henne. Jag tror inte en sekund på att dom är tillsammans utan dom är bara KK. Eftersom att hon fått mycket skit för att han är osynlig/inte finns så känner hon sig nödgad att lägga upp en bild på honom även fast dom inte är tillsammans. Hon tror väl att hon kommer undan med det genom sin privata instagram och att han inte skall få veta att hon lägger upp bilder och skriver om deras gemensamma liv. Bilden kommer vara borta inom en snar framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in