2016-06-16, 02:20
Medlem
vonDunajewskans avatar
CH:s bloggkommentarer från nu i veckan: https://minfil.org/p536nfbdb7/kommentarnasaterkomst.PNG

"Inget du vetat om", CH...? Säger du det? Okej:

Aktbilaga 11, s 197: Förhör med Catrin Hedlund, 2014-05-22 10:21, Diarienr. 0201-K98347-13 [namn ändrat till AD!]
"Hedlund vill återbetala pengarna till AD, de hade först kommit överens om detta men sedan ändrade sig AD och vägrade svara i telefon för att diskutera saken.
Hedlund informerad om att AD är döv och därför kan ha svårt att tala i telefon.
Hedlund åkte ifrån Turkiet innan AD kom ner till Turkiet så de träffades aldrig."
Du kan inte säga till folk att du lever ett ärligt liv när du fortfarande ljuger, Catrin Hedlund. Sluta ljug.
Citera
2016-06-16, 02:43
Medlem
vonDunajewskans avatar
https://minfil.org/Y740nabbb1/ch-svarpakevin.PNG

"Jag svär på Kevin".

Jag hoppas att du förlorar i ML vs CH, Catrin.

Jag är visst litet arg idag.
Citera
2016-06-16, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
https://minfil.org/Y740nabbb1/ch-svarpakevin.PNG

"Jag svär på Kevin".

Jag hoppas att du förlorar i ML vs CH, Catrin.

Jag är visst litet arg idag.

Pågår det en förundersökning på Catrin nu, finns det ett pågående mål på någon Tr?
Citera
2016-06-16, 08:15
Medlem
"Blev en sen dag för mig idag och skippade t.o.m den planerade AW:n för jag är så jäkla trött!"

"när kl var 16 och tåget rullade in i Järna!"

Ursäkta mig men min arbetsdag stutar 17.00 VARJE DAG och jag är hemma vid 18-tiden. Det kan OMÖJLIGT ha varit en sen jobbdag!
Citera
2016-06-16, 08:54
Medlem
chromacors avatar
Läsandet av FUP och denna tråd får mig att vilja skrika könsord rakt ut i luften, men det går ju inte an eftersom jag till skillnad från bedragarfittan har ett heltidsjobb där sådant inte uppskattas.

Fan jag lider med hennes barn och alla de hon har bedragit. Varför har ingen av alla som drabbats tagit saken i egna händer, det är för mig obegripligt?

Hela hennes person, allt från hur hon skriver i chattloggar, hennes svinaktiga ljugande, hennes konstlade utseende på alla jävla selfies till hennes vidriga blogg får mig att må illa.

Jag undrar hur hennes mamma ser på sin dotter? Morsan är ju förskolechef, så man får ju anta och hoppas att hon har en annan moral och inställning till rätt och fel än sin felknullade avkomma. Har mamman läst FUP:en, eller borde hon få den hemskickad av någon vänlig själ?
Citera
2016-06-16, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Läsandet av FUP och denna tråd får mig att vilja skrika könsord rakt ut i luften, men det går ju inte an eftersom jag till skillnad från bedragarfittan har ett heltidsjobb där sådant inte uppskattas.

Fan jag lider med hennes barn och alla de hon har bedragit. Varför har ingen av alla som drabbats tagit saken i egna händer, det är för mig obegripligt?

Hela hennes person, allt från hur hon skriver i chattloggar, hennes svinaktiga ljugande, hennes konstlade utseende på alla jävla selfies till hennes vidriga blogg får mig att må illa.

Jag undrar hur hennes mamma ser på sin dotter? Morsan är ju förskolechef, så man får ju anta och hoppas att hon har en annan moral och inställning till rätt och fel än sin felknullade avkomma. Har mamman läst FUP:en, eller borde hon få den hemskickad av någon vänlig själ?

Kan knappast skada med att morsan hennes för FUP hemskickad. Som sommarlektyr.
Citera
2016-06-16, 09:10
Medlem
Hennes familj lär leva i förnekelse, tyvärr.

Den här biten är intressant:

Citat:
Målsäganden har fått en ny följare på Instagram vid namn Tarzan Wihlborg.
Enligt målsäganden är Tarzans konto nyskapat och det används troligtsvis av
misstänkt för att spionera på honom.
Förutom det har målsäganden också fått tre bilder på misstänkt skickade till
sin mobiltelefon.
På bilderna ser det ut som om misstänkt blivit slagen. I bildtexterna
skriver misstänkt att det är målsägandens fel då han provocerat den man som
försvunnit med pengarna.

Catrin Hedlund skapar alltså en karaktär - Tarzan - som hon hotar folk med. Skickar photoshoppade bilder på misshandel till hennes offer.

Jag tycker verkligen synd om Martin. Catrin Hedlund beter sig ju som en psykopatisk gangster!

Det värsta jag läst hittills är:
Citat:
Vid ett tillfälle sa hon att hon var gravid med Martins barn och att han minsann skulle få
betala för det. Han hörde inget mer så det var nog inget barn på väg men Martin tycker inte
att man slänger ut sig sådana saker utan att det finns grund för det.

Fy fan!
Senast redigerad av Pezten 2016-06-16 kl. 09:19.
Citera
2016-06-16, 09:52
Medlem
Citat:

AH är troligen annorlunda än CH, men som alla föräldrar går man över lik för sina barn och barnbarn. Tror inte att hon egentligen vet omfattningen av den röra Ch skapat sig.
Senast redigerad av Calippo-lover 2016-06-16 kl. 10:14.
Citera
2016-06-16, 11:01
Medlem
Citat:
Vad har hon för regnummer på bilen?

SLA 312

En Toyota som står på hennes mamma.
Citera
2016-06-16, 11:17
Medlem
henki420s avatar
Mamman har lånat henne massor med pengar genom åren. En gång löste hon ut C från utlandet för 30 000. Mamman bråkar mycket på att C inte kan sköta sin ekonomi och jämnt ska ut och resa. Men hon älskar sina barnbarn.

Efter att ha läst hela chattloggen i natt tror jag inte det fanns något stöldgods. Det sa hon bara för att imponera på MM. För att visa hur smart affärskvinna hon är. Samma sak med de första festivalbiljetterna som hon sa sig ha sålt själv. När han vill sälja och gör det ser hon att det börja komma in pengar och hon vill genast ut och resa. Då kommer mer lögner om att det finns fler biljetter.
Citera
2016-06-16, 11:30
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLegerat
SLA 312

En Toyota som står på hennes mamma.

En mörkblå Volvo V40 -99 avställd, är reggad på CH.
Har diskuterats tidigare här i tråden. 😉
Citera
2016-06-16, 11:59
Medlem
Jarnabos avatar
På IG erkänner nu CH att hon "varit dum"...
Hennes senaste inlägg:
"Mina barn, min mamma, min familj, mina vänner och släkt och alla ni andra som fortfarande står vid min sida även fast jag varit dum: jag älskar er!
Alltså vilket jävla år det har varit hittills! Jag tror ingen jag känner har gått igenom det jag gjort på så här kort tid under hela deras livstid... Jisses! Men det som inte dödar... Som ni vet är jag jäkligt öppen på bloggen och i övrigt, men nu känner jag att det börjar bli alldeles för mycket fokus på mig igen, så kan ni snälla visa lite respekt och låta mig vara ifred? Iaf ett tag? Det finns m a andra ni kan följa, eller tillochmed hjälpa andra? Ni är bäst på att jävlas och på insamling, så starta en insamling och skänk till typ rädda barnen, röda korset, barn i krig, inte fan vet jag men vad som helst? Bara en tanke lixom!"

Kommentarer till Catrin:
1. Fantastisk insikt du kommit till, att du "varit dum". 👍
2. Nej, tror inte att det är många alls känner någon som betett sig som du, som har ljugit och lurat så många på så mycket pengar under så många års tid (om man nu inte umgås i grovt kriminella kretsar).
3. För mycket fokus på dig Catrin? Du om någon borde tatuera in (och det borde du väl gå gratis av din "kompis"?) "Mediakåt" på väl synligt ställe på din kropp... Nej visst ja, finns det någon bit av din kropp som du inte visat upp offentligt?
4. "Snälla visa respekt..." Vet du överhuvudtaget vad ordet respekt betyder? Du har ju inte visat minsta uns av respekt mot alla de du har ljugit för och lurat på stora summor pengar...
5. Du vill "vara ifred... Iallafall ett tag"? Ja så klart, för du kan inte vara utanför rampljuset längre än en liten stund, det vet vi.
6. Varför skulle du bli lämnad ifred? Du har själv satt dig i den här sitsen, genom att bete dig som du gjort och gör, samt att du blottar dig (tack, alldeles för mycket!) på alla tänkbara sociala medier. Så SKYLL DIG SJÄLV!
6. Var f-n kommer insamling till diverse välgörenhetsorganisationer in i sammanhanget? Du gör det du är så himla bra på: svamla... 😜
Senast redigerad av Jarnabo 2016-06-16 kl. 12:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in