2020-04-03, 21:36
Medlem
Hej! Någon som har koll på vad karolinska har för gränsvärde på THC när det ska på analys hos dom?

Tror ni fruktpektin tricket lirar där med? 😅 Ca 9 dagar kvar tills jag ska lämna piss o e otroligt sugen på några godnattbloss
Citera
2020-04-04, 00:10
Medlem
Dom jävla analyserna som skickas till Karolinska är mycket bättre än tidigare och än vad som folk skriver i dne här tråden.

Har torskat på både ladd röka och tjack efter 2-3 veckor. Hur fan är det ens möjlig?

Några supertester som kan visa upp till en månad eller vad är det frågan om?

https://nexusrecoveryservices.com/co...tay-in-system/

Once cocaine has left the system, certain drug/urine tests may still be able to detect cocaine usage for up to 90 days and sometimes even a year.
Senast redigerad av davidladde 2020-04-04 kl. 00:16.
Citera
2020-04-04, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
Ska pissa imorgon på psyk, har kört ganska hårt i helgen men olika substanser.
Googlade lite och hittade metoden med fruktpektin. Tro på fan att det funkade! Sänkte en flaska och en powerade, en b complex för färg. Pissade ca 5gg innan jag testade med en thc sticka med 50ng cutoff och det visade negativt!

Så om ni har piss prov med kort varsel så kan ni testa fruktpektin metoden, ha gärna egna stickor så ni vet säkert att det är negativt.

Finns på Youtube om ni söker på certo drugtest

Om du pissade 5ggr innan så är det väl bara utspätt?
Funkar det på analys?
Citera
2020-04-04, 12:50
Medlem
Någon som klarat sig på dom pisseproven som skickas till Karolinska som hade tagit anfetamin eller kokain i närtid?
Citera
2020-04-04, 13:43
Medlem
svampen211s avatar
Syns 3-CMC på piss prov hos beroende? Syns Ritalin på pissprov hos beroende? Analys vet jag de syns när de skickas till Tyskland, saliv prov alltså. Men jag behöver verkligen något, och väntar på Modanafil som funkar på mig men kan ta nån vecka innan det kommer. Sitter och funderar vad man kan använda sålänge. Koks i Fredags senast, var bara tom påse som ja hällde vatten i och drack upp. Sista linan var i Torsdags. Men kola verkar sitta länge på mig, hoppas ja inte behöver pissa förens Onsdag eller Fredag.
Citera
2020-04-04, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Syns 3-CMC på piss prov hos beroende? Syns Ritalin på pissprov hos beroende? Analys vet jag de syns när de skickas till Tyskland, saliv prov alltså. Men jag behöver verkligen något, och väntar på Modanafil som funkar på mig men kan ta nån vecka innan det kommer. Sitter och funderar vad man kan använda sålänge. Koks i Fredags senast, var bara tom påse som ja hällde vatten i och drack upp. Sista linan var i Torsdags. Men kola verkar sitta länge på mig, hoppas ja inte behöver pissa förens Onsdag eller Fredag.

3-cmc ger utslag som metamf. Det är ganska vanligt att metylfenidats stickor används inom beroende, för att dom vet att Ritalin o liknande har missbrukspotential.

Modafinil kommer inte synas, men jag har svårt att tro att det kommer göra dig nöjd. Det är som kaffe 2.0 inte mycket mer.

Det finns massa pv inrikes om du vill punda men inte får göra vad du vill med din kropp👍
Citera
2020-04-04, 18:43
Medlem
Levaxin, aktivt kol, c-vitamin och mycket vätska?

Jag behöver lämna urinprov på onsdag. Tog 3mg xanor (svenska), klonazepam och typ linor tjack igår. Det borde vara lugnt men har tagit ganska mycket AMF och Stada allra fram tills tre veckor och sen tagit enstaka piller och linor. Senaste igår.

Om jag kör kör hårt direkt mer c-vitamin, aktivt kol och tranbärsjuice? Kan levaxin hjälpa då det styr ämnesomsättningen? Samma sak med kolet, kan det hjälpa rena systemet så jag har marginal? Även om hört om petkinet(?) innan.. det är superviktigt att jag pissar rent, blir av med boende och jobb annars.

Vad tror ni om det jag nämnt och har jag missat eller missupfattat något? Levaxin verkar vara en rätt okänd metod, fungerar det att snabba på med nedbrytningen?
Klonazepam verkar det inte finnas konsensus om vid vanlig stadardsticka?

Har som sagt kört hårt tre veckor men sen tagit lugnt och framförallt dragit ner på Stadan och tjacket.

Väldigt tacksam för kunniga svar och inte gissningar bara.
Citera
2020-04-05, 15:19
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Någon som klarat sig på dom pisseproven som skickas till Karolinska som hade tagit anfetamin eller kokain i närtid?

Rätt svårt men ja det har jag. Kisset var genomskinligt dock hade druckit massvis med vatten pga lång binge på alkohol och fick ett slumpmässigt test hos frivården.

Hade både tagit sub Benzo o rökt fet dagarna innan.
Citera
2020-04-05, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Rätt svårt men ja det har jag. Kisset var genomskinligt dock hade druckit massvis med vatten pga lång binge på alkohol och fick ett slumpmässigt test hos frivården.

Hade både tagit sub Benzo o rökt fet dagarna innan.

Dagarna innan som i hur många?
Citera
2020-04-05, 16:19
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Dagarna innan som i hur många?

Rökte fet dagen innan och resten typ 3 dagar innan. Riktigt tur antar jag.

Då hade jag brukat sub o Benzo dagligen rätt länge så kan omöjligt lämna rent.
Citera
2020-04-05, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Rökte fet dagen innan och resten typ 3 dagar innan. Riktigt tur antar jag.

Då hade jag brukat sub o Benzo dagligen rätt länge så kan omöjligt lämna rent.

Jag har öppnat en ny tråd om det man jag har pissat 20-30 gånger tidigare, alltid skickats till Karolinska. För typ 2 år sedan klarade jag alltid mig både på benzo,röka,ladd och tjack. Nu har dom gjort om sina tester så jag torskar om jag så dragit ladd 10-15 dagar innan provtagning. Oerhört störigt
Citera
2020-04-05, 16:43
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Jag har öppnat en ny tråd om det man jag har pissat 20-30 gånger tidigare, alltid skickats till Karolinska. För typ 2 år sedan klarade jag alltid mig både på benzo,röka,ladd och tjack. Nu har dom gjort om sina tester så jag torskar om jag så dragit ladd 10-15 dagar innan provtagning. Oerhört störigt

kriminalvården skickar alltid på analys såsom polisen gör. Kokain är jag inte jätte erfaren av men vet att amfetamin är svårt o klara sig ifrån. Har rökt hasch men vart ren från det men ej amfetaminet när jag druckit mycket vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in