[quote=Bazzdead|69738957]
Citat:
Ursprungligen postat av
Opiater
Jag rökte ju min mini mini
https://ibb.co/qFkMpk2
Igår och EVENTUELLT up på måndag men jag tror inte dem blossen räcker för att komma upp i koncentrationen....
Visar sig dock, dum man är som riskerar sitt boende för så lite lite röka
Hehe aah men så är det ibland =D skriv gärna hur det gick för dig. Skulle vara roligt och veta ifall man kan kicka en liten på fredagarna, lämnar också prov hos LARO. Peace man
Blev inte bäng eller ens fick munchies men lite avslappnad å chill , eftersom jag tagit mkt trippar förr tkr jag man får sjukt mycket mer effekt av cannabis idag än innan man var ny inom rökandet...
Fick dock några förståenden från den lilla biten då jag började tänka på mitt allmänna mående och förstod hur mkt jag förlitar mig på 24mg subuxone varje dag för att ”må bra” på ett väldigt onyttigt sätt så det är nått jag kommer försöka ändra..
Och de andra jag insåg var hur dåligt jag faktiskt andas och andas sjukt fel dygnet runt och det skapar sånt sjukt obehag och ångest
Så om det nu skulle visa sig så var det ändå inte förgäves.... kommer dock neka totalt och försöka övertala dem att det måste finnas ett sträck på den stickan för jag har inte tagit ett skit, bara varit med mina små kusiner över jul 😁
Men borde ej behövas
Peeeaaace