2019-12-27, 16:00
Medlem
roppermans avatar
Jag svarar lite om mina erfarenheter med urinprov och analys:

Nitrazepam (Apodorm, Mogadon) - 5 mg syns ej på sticka(200ug) efter 5 dagar.

Alprazolam (Xanor, Ksalol) - 1 mg syns ej på sticka(200ug) efter 3 dagar.

Heroin - Större doser(~1g/dygn) syns på sticka efter 3-4 dagar. Syns även på analys.

Cannabis - 0.1 g syns på sticka(25ug) efter 4 dagar men ej på verifieringsanalys.
Citera
2019-12-27, 21:50
Medlem
Opiaters avatar
Tror ni jag kan röka den här 0,075ish :
https://ibb.co/qFkMpk2

Och klara mig genom eventuella LARO pisstest på måndag?

Det borde jag eller hur? Har 0 tolerans och 0 metaboliter i kroppen redan

Har svårt att se att denna lilla lilla bit standardhash skulle ge utslag på sticka

Men jag frågar er, vad tror ni? E det lugnt ?
Citera
2019-12-27, 23:34
Medlem
Tja jag undrar ifall jag skulle kunna röka ca 2-3 bloss på en spliff, meckat på en 0.1 förövrigt väldigt bra brunt.
Är ren sedan tidigare flera månader bakåt och kommer att få lämna prov nu tidigast tis-ons?

Väger förövrigt 100kg om det har någon betydelse peace
Citera
2019-12-28, 08:50
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzdead
Tja jag undrar ifall jag skulle kunna röka ca 2-3 bloss på en spliff, meckat på en 0.1 förövrigt väldigt bra brunt.
Är ren sedan tidigare flera månader bakåt och kommer att få lämna prov nu tidigast tis-ons?

Väger förövrigt 100kg om det har någon betydelse peace
Jag rökte ju min mini mini https://ibb.co/qFkMpk2
Igår och EVENTUELLT up på måndag men jag tror inte dem blossen räcker för att komma upp i koncentrationen....
Visar sig dock, dum man är som riskerar sitt boende för så lite lite röka...
Citera
2019-12-28, 14:20
Bannlyst
Tog 1g tramadol igår (fredag) runt 16:00, det var depot. Ska pissa på torsdag, bör väl vara ren tills dess?
Citera
2019-12-28, 14:38
Avstängd
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjanist
Tog 1g tramadol igår (fredag) runt 16:00, det var depot. Ska pissa på torsdag, bör väl vara ren tills dess?

Ja
Citera
2019-12-28, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Hej kära folket, vet av egen erfarenhet att adb-butinaca inte syns på urin prov samt att 4f-adb syns på analys,men min fråga är om jag röker lite 4f-adb ikväll, hinner de komma ut i urinen till imorgon bitti kl 0800 när ja har up? Alla urinprov skickas på analys(har inte rökt sen i torsdags så vet att ja är ren om ja inte röker ikv)
Mvh
Vill bara berätta att jag rökte några bloss iaf i söndags o de syntes inte på analysen däremot gav de utslag på bensodiazepin vilket jag tycker är sjukt.
Senast redigerad av Snospaaren 2019-12-28 kl. 19:36.
Citera
2019-12-28, 20:19
Medlem
[quote=Opiater|69732585]Jag rökte ju min mini mini https://ibb.co/qFkMpk2
Igår och EVENTUELLT up på måndag men jag tror inte dem blossen räcker för att komma upp i koncentrationen....
Visar sig dock, dum man är som riskerar sitt boende för så lite lite röka

Hehe aah men så är det ibland =D skriv gärna hur det gick för dig. Skulle vara roligt och veta ifall man kan kicka en liten på fredagarna, lämnar också prov hos LARO. Peace man
Citera
2019-12-28, 21:37
Medlem
Opiaters avatar
[quote=Bazzdead|69738957]
Citat:
Ursprungligen postat av Opiater

Hehe aah men så är det ibland =D skriv gärna hur det gick för dig. Skulle vara roligt och veta ifall man kan kicka en liten på fredagarna, lämnar också prov hos LARO. Peace man

Blev inte bäng eller ens fick munchies men lite avslappnad å chill , eftersom jag tagit mkt trippar förr tkr jag man får sjukt mycket mer effekt av cannabis idag än innan man var ny inom rökandet...

Fick dock några förståenden från den lilla biten då jag började tänka på mitt allmänna mående och förstod hur mkt jag förlitar mig på 24mg subuxone varje dag för att ”må bra” på ett väldigt onyttigt sätt så det är nått jag kommer försöka ändra..
Och de andra jag insåg var hur dåligt jag faktiskt andas och andas sjukt fel dygnet runt och det skapar sånt sjukt obehag och ångest

Så om det nu skulle visa sig så var det ändå inte förgäves.... kommer dock neka totalt och försöka övertala dem att det måste finnas ett sträck på den stickan för jag har inte tagit ett skit, bara varit med mina små kusiner över jul 😁

Men borde ej behövas

Peeeaaace
Citera
2019-12-28, 21:40
Medlem
Opiaters avatar
[quote=Bazzdead|69738957]
Citat:

Fan jag svara på min egen kommentar, men den va till dig såklart
Citera
2019-12-28, 22:13
Medlem
[quote=Opiater|69740066]
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzdead

Fan jag svara på min egen kommentar, men den va till dig såklart

Aaa hehehe jag är på väg in och har lämnat prov snart i 3 månader, med alla prover reko dvs. Så jag vågade inte chansa, tar hellre risken då man är inne i värmen så att säga! Dels för att inte få "börja" om en månad i onödan, plus att bruningen jag sitter på nu är sjukligt potent, men ska försöka få till något experiment så man kan unna sig en liten rackare. Hatar att dom har sådana sjuka cutts off nu för tiden, det går nog bra för dig mannen ! Bara och neka i sten som sagt må bäst pzpz
Citera
2019-12-29, 00:17
Medlem
Opiaters avatar
[quote=Bazzdead|69740456]
Citat:

Aaa hehehe jag är på väg in och har lämnat prov snart i 3 månader, med alla prover reko dvs. Så jag vågade inte chansa, tar hellre risken då man är inne i värmen så att säga! Dels för att inte få "börja" om en månad i onödan, plus att bruningen jag sitter på nu är sjukligt potent, men ska försöka få till något experiment så man kan unna sig en liten rackare. Hatar att dom har sådana sjuka cutts off nu för tiden, det går nog bra för dig mannen ! Bara och neka i sten som sagt må bäst pzpz
Vad tror du dem använder på laro-proven då ? 25 Ng ?

Alla behandlingshem har ju dem här iaf https://www.prodiagnostics.se/drogte...lita-multi-17/

Verkar som prodiagnostics är typ alla i Sveriges ”missbrukarvårdens” leverantörer
Senast redigerad av Opiater 2019-12-29 kl. 00:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in