Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Det är sant, men jag bryr mig om föreningens ekonomi, det gör nog de allra flesta av oss, och då är det viktigt att få till en hyfsad placeringen trots att säsongen varit som den är. Kommer vi 4:a blir det ett tillskott på vad var det Jakob Andreasson nämnde, typ 4-5 miljoner, för våran klubb är det ganska mycket pengar står på spel. Gäller att stå ut med Jörgen tills kontraktet löper ut, och fortsätta jaga intäkter och kapa kostnader.
Jojo jag vet också om ekonomin och vill att den ska bli bättre, men det är fortfarande inget som efter alla mil, pengar, blåsiga skethål till bortaläktare, vidrigt försvar, usla anfallsförsök etc gör att jag går igång i slutet av denna säsong som supporter.
Det har gått för långt nu, alla års uppdämda frustration kommer fram. Vi hade fan inte ens vunnit guld 07 om vi inte varit TVINGADE att satsa ungt. Hade inte skandalen då kommit som föranledde det hade vi bara fortsatt i samma gamla hjulspår som innan.
Det är så många monumentala fel i klubben att jag inte orkar bry mig om resten av säsongen. Nu är det bara att invänta ett cupgruppspel i februari. Då kanske vi t.o.m. med lite tur klarar av att tvåla dit världslaget IK Frej.
Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Det där var ju jävligt välkommet en skitdag som igår när han t.o.m. SJÄLV erkänt att han coachat laget fel hela säsongen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pocca
Nån som vet om liknande regler gäller för tränare som spelare? Tänkte på Jörgen Lennartssons direkt efter matchen. Hade en spelare gjort samma hade det garanterat lett till en avstängning. Nu är säsongen snart slut och en tränare på läktaren nån/några matcher spelar nog ingen roll rent sportsligt. Bara intresserad vad som gäller...
Det spelar jätteroll sportsligt huruvida Lennartsson är med eller ej. Ju längre bort från klubben han kommer ju bättre är det. Vladivostok söker inte ny tränare?