2016-10-17, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Just nu känns det som vi inte kan städa av något lag överhuvudtaget.
Mads är avstängd dessutom. Nog borde vi vinna och det tror jag vi gör men vi vinner inte stort.

I övrigt får man väl hoppas Peking kan vinna så det blir spänning nånstans i serien...
Inte städat av kanske, men 3-2 är dock en seger. Även om det inte ska behövas tre mål för seger hemma?
Citera
2016-10-17, 20:57
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Inte städat av kanske, men 3-2 är dock en seger. Även om det inte ska behövas tre mål för seger hemma?
3-3 är ingen seger!
Citera
2016-10-17, 20:57
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:

Du missade att Alvbåge stod och dunade i 93:e
Citera
2016-10-17, 21:09
Medlem
Citat:

Slutade 3-3
Citera
2016-10-17, 21:36
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Ändå en sympatisk Ranégi i intervjun efteråt. Önskar honom lycka till i framtiden.
Citera
2016-10-17, 21:51
Medlem
Nån som vet om liknande regler gäller för tränare som spelare? Tänkte på Jörgen Lennartssons direkt efter matchen. Hade en spelare gjort samma hade det garanterat lett till en avstängning. Nu är säsongen snart slut och en tränare på läktaren nån/några matcher spelar nog ingen roll rent sportsligt. Bara intresserad vad som gäller...
Citera
2016-10-17, 22:01
Medlem
simonvps avatar
Nästa gång får ni börja med 3-0 dif.

Med vänlig hälsning

Vi som tog 6/6 p av serieledarna
Citera
2016-10-17, 22:14
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pocca
Nån som vet om liknande regler gäller för tränare som spelare? Tänkte på Jörgen Lennartssons direkt efter matchen. Hade en spelare gjort samma hade det garanterat lett till en avstängning. Nu är säsongen snart slut och en tränare på läktaren nån/några matcher spelar nog ingen roll rent sportsligt. Bara intresserad vad som gäller...
Vad gjorde han?
Citera
2016-10-17, 22:46
Medlem
OleYellers avatar
Jag sätter min själ på att den här upplagan DIF är bättre än dito Bajen. Skillnaden i kvalitet är egentligen tydlig. Hemskt att se skiten rämna om och om igen. Sjukt mörka energier och onda slumper i spel här. Jag förstår att det kan förekomma invändningar här men så är det.

Så jävla bittert att bevittna skiten.. Igen..

Nästa år osv.
Citera
2016-10-17, 22:46
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Vad gjorde han?

https://twitter.com/nittontio/status/788103482603606016

Citera
2016-10-17, 22:53
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Jag sätter min själ på att den här upplagan DIF är bättre än dito Bajen. Skillnaden i kvalitet är egentligen tydlig. Hemskt att se skiten rämna om och om igen. Sjukt mörka energier och onda slumper i spel här. Jag förstår att det kan förekomma invändningar här men så är det.

Så jävla bittert att bevittna skiten.. Igen..

Nästa år osv.
Du sätter din själ på det? Djurgården har mött Hammarby tre gånger i år och förlorat samtliga.
Djurgården - Hammarby 1-3
Hammarby - Djurgården 4-2

Hammarby har dessutom plockat fyra poäng mer hittills i år och ligger därtill två placeringar över Djurgården i tabellen efter 26 spelade matcher. Dessutom var man i semifinal i cupen. Vad grundar du detta på? 35 minuter i ett derby som man förlorade med 4-2? 10 insläppta på tre matcher säger väl det mesta.
Citera
2016-10-17, 22:55
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Du sätter din själ på det? Djurgården har mött Hammarby tre gånger i år och förlorat samtliga.
Hammarby - Djurgården 4-2

Hammarby har dessutom plockat fyra poäng mer hittills i år och ligger därtill två placeringar över Djurgården i tabellen efter 26 spelade matcher. Dessutom var man i semifinal i cupen. Vad grundar du detta på? 35 minuter i ett derby som man förlorade med 4-2? 10 insläppta på tre matcher säger väl det mesta.
Ja. Som sagt, jag förstår att det kan förekomma invändningar.

Det skulle krävas en bäst-av-35-serie för att bevisa min tes men den är solid.
Senast redigerad av OleYeller 2016-10-17 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in