2016-04-12, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tele2 Arena: Arenaslingan 14, 121 77 Johanneshov.
Stadium holding 30,000 for Hammarby IF & Djurgårdens IF.

Hammarby samarbetar med Djurgården och har gjort det under snart tre år, att dela arena och därav hemmaplan är ett samarbete i min värld. Självklart är det misstänksamt. Och att då tro att ett samarbete inte skulle existera klubbarna emellan för att hjälpa varandra är bara löjeväckande.

Ser du inte själv vilket hjärndött argument du kommer med?

Du, plocka gärna fram kopplingen till domarkåren och fotbollsförbundet mellan oss och bajen.

?
Citera
2016-04-12, 00:31
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg

Någon skrev "det är din personliga åsikt", vilket är så typiskt svenskt och tråkigt så man somnar...
Men jag erkänner att det inte står på Wikipedia och liknande, om det nu är så viktigt.
Ja, det är så typiskt svenskt att kräva källa på anmärkningsvärda påståenden. Så sjukt tråkigt..
Citera
2016-04-12, 00:31
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Alltid skönt med bittra Gaisare, det borde finnas någon slags call service, så att man kan beställa en av er när man haft en mindre bra dag, allt ni skulle behöva göra är att vara ert naturliga bittra jag, det får en att se saker i ett annat ljus, det finns alltid dom som har det sämre liksom.

Du förnekar iallafall inte den uppenbara agendan

Man får hoppas att Djurgårn får till ett år likt norrköpings förra året, Malmö lär inte ta guld och inte AIK heller. Kan bli ont om svåra konkurrenter för SvFF i år...
Citera
2016-04-12, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Jag bedömer dig som 100% jävig. AIK får absolut minst med sig av samtliga lag, räcker nästan att se straffstatistiken för att inse det.
Nu är jag också en smula enögd men Malmö är i särklass när det gäller gullande, och AIK i särklass mest mobbat av galningarna med pipa och flaggor.

Edit: Statistiken ovan säger inte ett skit.

Redan glömt höstderbyt förra året när ni fick tre poäng till skänks av Markus Strömbergsson?
Citera
2016-04-12, 00:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Du, plocka gärna fram kopplingen till domarkåren och fotbollsförbundet mellan oss och bajen.

?

Hur fan är det jag som ska bevisa nånting när det är du som kommer med absurda påståenden om att AIK "sover sked" med förbundet, gynnas av domarkåren och att det bidragit till att vi oftast är uppe i toppen?! Istället för att dra slutsatsen att vi är bättre än de flesta drar du slutsatsen att vi inte är det utan gynnas ständigt av domarkåren, förbundet och alla möjliga saker.. Sitter du med en foliehatt framför datorskärmen också?
Citera
2016-04-12, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Alla allsvenska klubbar samarbetar i någon mån med SvFF med tanke på att förbundet administrerar Allsvenskan.
Det är fan en skandal! Var är alla journalister när de behövs som mest?

Apropå journalister, SvFF och AIK så kan det inte vara ett sammanträffande att den f.d. journalisten Andreas Alm tränar AIK. Det är riktigt misstänksamt faktiskt. Det kanske är så man lyckats hålla detta utanför media?
Citera
2016-04-12, 00:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Redan glömt höstderbyt när ni fick tre poäng till skänks av Markus Strömbergsson?
Du menar i den match där Moon blocka Carlgren två gånger och ni gjorde mål på en hörna tack vare detta? Samma match där ni spelar ca en timme med en man mer men ändå lyckas med bedriften att släppa in 1-0 och stå för en av dom sämsta forceringarna man sett?

Du kommer säkert dra upp att ni skulle haft straff på frisparken som går på Banguras arm men då kontrar jag med vårderbyt när Johan Blomberg gör 2-0 men linjedomaren vinkar helt felaktigt av Sam Lundholm vid inlägget som leder fram till detta.

Sitta och antyda att Strömbergsson gav oss tre poäng i den matchen.. Ja allt är allas fel förutom mitt egna..
Citera
2016-04-12, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Hur fan är det jag som ska bevisa nånting när det är du som kommer med absurda påståenden om att AIK "sover sked" med förbundet, gynnas av domarkåren och att det bidragit till att vi oftast är uppe i toppen?! Istället för att dra slutsatsen att vi är bättre än de flesta drar du slutsatsen att vi inte är det utan gynnas ständigt av domarkåren, förbundet och alla möjliga saker.. Sitter du med en foliehatt framför datorskärmen också?

Om du inte förstår sammanhang ska du kanske inte ge dig in en diskussion som berör just sammanhang.

Förstår jag dig rätt att du förnekar att AIK och Svenska Fotbollsförbundet delar lokaler och arena, och gjort så under lång tid?

Herregud.. gnaget som fibblat till sig flera guld också. Men det kan vi ta en annan gång.
Citera
2016-04-12, 00:51
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Om du inte förstår sammanhang ska du kanske inte ge dig in en diskussion som berör just sammanhang.

Förstår jag dig rätt att du förnekar att AIK och Svenska Fotbollsförbundet delar lokaler och arena, och gjort så under lång tid?

Herregud.. gnaget som fibblat till sig flera guld också. Men det kan vi ta en annan gång.
http://www.adlibris.com/se/produkt/lar-dig-lasa-abc-karnan-23390059
Citera
2016-04-12, 00:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

Vart i det inlägget nämnde jag ens nånting om AIK och lokaler? Förnekade att vi "delar arena" (när det i själva verket är så att vi spelat på nationalarenan i 78 års tid) vilket är exakt vad ni och Hammarby gör, ska jag va konspiratorisk ala zeitgeist mupparna kan jag lika gärna dra slutsatser om ett samarbete där.

Gillar att du inte ens bemöter det man skriver utan kommer med ännu mer flummiga slutsatser. Sammanhang kallar du det? De flesta mentalt friska kallar det sinnessjukt.
Citera
2016-04-12, 00:55
Medlem
Vilka matcher det var ikväll. Riktigt kul. Dock höll målvakterna på friends en mycket dålig. Sen blev det ju ett väldigt trevligt resultat i Malmö Förutom "folkets lag" så är det väl roligast att se Rosenberg och gänget förlora.Mot ett deltagarlag dessutom.
Citera
2016-04-12, 00:57
Medlem
csts avatar
Tycker den här tråden har spårat ur fullständigt. Kan vi inte diskutera serieledarna lite mer?

Kan bli ett spännande derby om en vecka, bajen har inga ytterbackar och vi har sett giftiga ut på kanterna.

Mvh
Serieledarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in