2016-09-18, 21:10
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
E: Fel tråd.

Bjuder istället på en fråga; hur hittade Djurgården Olunga?
Han dominerade ju i kenyanska ligan förra året. Kände man inte till Olunga innan säsongen kan man knappast källa sig fotbollsintresserad. In ingenjören we trust!
Citera
2016-09-18, 21:13
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xIcaRdix
Äckliga plastlaget får inte vinna igen och skämma ut sig i CL kvalet.
Haha, det låter som ni alltid har gått till CL-gruppspel och lyckats i Europa-spelet. Minnet är uppenbarligen väldigt kort.
Citera
2016-09-18, 21:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Måste ställa sig frågande varför Norling inte spelar Isak från start? Killen har bevisat vad han går för och bidrar alltid med nåt konstruktivt men istället satsar han på Avdic? Eero har jag förståelse för då hans målsnitt är förvånansvärt bra.

Derbyt som väntar har jag svårt å se att vi vinner och jag försöker inte "anti-jinxa". Djurgården gjorde en av sina bästa matcher för säsongen nu mot Malmö och kommer va taggade till tusen, ser betydligt mycket mer energifulla och inspirerade ut nu under Dempsey och denna femåriga svit måste dessvärre brytas. Det kommer göras krönikor, dvd:er och alla möjliga sorters hyllningar till spelarna och detta sura äpple väntar bara på en

Bara å hoppas att det inte är fittungen Magnus Eriksson som sänker oss..

-

Btw varför fan skriver Allan Kuhn alltid ursäktande tweets efter varje motgång? Fjäsk för publiken skippade han denna gång dock.
Citera
2016-09-18, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xIcaRdix
Äckliga plastlaget får inte vinna igen och skämma ut sig i CL kvalet.

Tror du på allvar att Peking med sina rejects som DMK, Niklasson och S.Andersson kommer vinna Allsvenskan?

MFF har ett överlägset lag på pappret. Dessutom är Blomqvist borta säsongen ut - vår bästa spelare i år.

Räcker med en till skada för att allt ska raseras.
Citera
2016-09-18, 21:34
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Han dominerade ju i kenyanska ligan förra året. Kände man inte till Olunga innan säsongen kan man knappast källa sig fotbollsintresserad. In ingenjören we trust!

Mjaha, okej. Den stora frågan är kanske egentligen varför du slår till med att översätta hans smeknamn till svenska i en engelsk mening.

Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Tror du på allvar att Peking med sina rejects som DMK, Niklasson och S.Andersson kommer vinna Allsvenskan?

MFF har ett överlägset lag på pappret. Dessutom är Blomqvist borta säsongen ut - vår bästa spelare i år.

Räcker med en till skada för att allt ska raseras.

Niklasson? Håller du ens på Peking? Ditt nick har ju onekligen kopplingar till häckenfans, trots allt.
Citera
2016-09-18, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Haha, det låter som ni alltid har gått till CL-gruppspel och lyckats i Europa-spelet. Minnet är uppenbarligen väldigt kort.

Blir man utspelade utav Rosenborg har man ingeting i ett europakval att göra.
Rosenborg är rankade 134 i Europa och ni kunde inte igens slå dom.
Citera
2016-09-18, 21:43
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz

Hårt sagt efter att ha blivit utspelade av Djurgården.
Citera
2016-09-18, 21:45
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Vart ligger Landskrona i rankingen?
Citera
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Rosenborg var trots allt förhandsfavoriter, har större plånbok och mer färsk erfarenhet av Europa-spel. Hemma var vi definitivt inte utspelade och jag skäms inte ett dugg över att vi föll mot dem i dubbelmötet.
Citera
Bannlyst
Citat:
Hårt sagt efter att ha blivit utspelade av Djurgården.

Dagens resultat skiter jag fullständigt i, det handlar vem som lyfter bucklan i november.

Tror du på fullaste allvar att peking skulle haft någon chans mot till exempels salzburgs presspel?

Knappast va.
Citera
2016-09-18, 21:50
Medlem
Korders avatar
Citat:
Dagens resultat skiter jag fullständigt i, det handlar vem som lyfter bucklan i november.

Tror du på fullaste allvar att peking skulle haft någon chans mot till exempels salzburgs presspel?

Knappast va.

Det hade ju inte ni heller, bara flyt med Salzburgs fantastiska ineffektivitet. De hade 43 avslut över två matcher, ni 15. Säger det mesta. Jämförelsevis hade vi 18-23 mot Rosenborg som vi alltså blev "utspelade" av.

Hade det varit något möglag i stil med Qarabag som lyckats med samma sak mot Salzburg hade man kallat det tur. Lätt att bli hemmablind.

Vi var allt annat än bra borta mot Rosenborg, men lura inte dig själv till att tro att ni hade annat än flyt som slog ut Salzburg. Med det sagt är jag ändå tacksam för att ni gjorde det - äckligare lag än Salzburg existerar inte i europeisk fotboll.
Citera
2016-09-18, 21:55
Bannlyst
Citat:
Det hade ju inte ni heller, bara flyt med Salzburgs fantastiska ineffektivitet. De hade 43 avslut över två matcher, ni 15. Säger det mesta. Jämförelsevis hade vi 18-23 mot Rosenborg som vi alltså blev "utspelade" av.

Hade det varit något möglag i stil med Qarabag som lyckats med samma sak mot Salzburg hade man kallat det tur. Lätt att bli hemmablind.

Vi var allt annat än bra borta mot Rosenborg, men lura inte dig själv till att tro att ni hade annat än flyt som slog ut Salzburg. Med det sagt är jag ändå tacksam för att ni gjorde det - äckligare lag än Salzburg existerar inte i europeisk fotboll.

Vi slog ut Salzburg pga 12e spelaren.
Sett till de två åren spelmässigt var vi underlägsna mot Salzburg men vi lyckades skapa ett sådant tryck på stadion som gav spelarna en tro att dom kunde fixa det.
Angående äckligaste laget i Europa håller jag fullständigt med om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in