Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Jag vet egentligen inte men min känsla är att Sonny är en väldigt rättfram person och att PG är lite av en prinsessa på ärten.
Ok, jag har ingen aning men det låter inte otroligt direkt. Blir spännande att se vem som tar över.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Engvall fortsätter göra mål, 4:e raka matchen nu för han, inkluderar då även EL och Strömsgodset. Anfallsspelet helt ok, försvaret kändes inte vattentätt. Synd att inte Paka fick sätta sin 3:e, men det kommer snart ändå.
Det var ett mycket viktigt mål med, tidig ledning är alltid gött.
Det var dock inte så lysande som resultatet kan antyda om man bara ser till det men vi tar tre poäng, anfallarna gör mål (Tobbe var ju dessutom nära som inhoppare), Emil presterar som alltid och Tom fick trycka dit en.
Tom behöver få fler chanser förövrigt, det behövs en sådan "städgumma" på mitten.
Vi har fortfarande bara en pinne mindre än på motsvarande matcher ifjol och ligger med i toppen, det är ingen fara på taket direkt.
Idag har jag dock svårt att se att ÖSK skall tvåla ditt MFF men även om det är bra om lagen ovanför oss tappar poäng kan det samtidigt vara bra att det blir färre och färre lag som slåss i toppen ju längre tiden går så länge vi är ett av lagen som är med.
Förövrigt hoppas jag innerligt att Ankersen snart slipper bekymra sig om sin fars cancer (hjärntumör) och kan fokusera på fotbollen även om den givetvis kommer i andra hand när en familjemedlem drabbas av sådant.