2016-05-29, 23:29
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Säger väl mer om sörlänningars usla geografikunskaper i så fall, i varje fall den svenska. Det skiljer 20 mil mellan Sundsvall och Östersund...
20 mil..Ja jävlar.... Göteborg-Helsingborg då typ..."Derby" idag då tydligen.
Citera
2016-05-29, 23:30
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Säger väl mer om sörlänningars usla geografikunskaper i så fall, i varje fall den svenska. Det skiljer 20 mil mellan Sundsvall och Östersund...

Och det vill du få till ett derby?

Hör du inte själv hur dumt det låter?
Citera
2016-05-29, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Vilket är detta kunnande? Om du utgår från just kunnande bajsar ju La Liga på PL, gör det den ligan till bättre eller mer underhållande för den delen?
Mig veterligen är La Liga den bästa ligan i världen, i Europa i alla fall så du är ju fri att tolka det hur du vill. Men okej, jag tycker väl personligen att La liga är mer underhållande än PL. Allsvenskan är en bra liga men den kommer ju aldrig överträffa någon av dessa ligor.
Citera
2016-05-29, 23:32
Medlem
Citat:
Och det vill du få till ett derby?

Hör du inte själv hur dumt det låter?
Nu är ju den diskussionen egentligen avslutad men åtminstone vi i Norrland kallar det för derby. Men ni får ju tolka hur ni vill. Varsågod.
Citera
2016-05-29, 23:33
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Nu är ju den diskussionen egentligen avslutad men åtminstone vi i Norrland kallar det för derby. Men ni får ju tolka hur ni vill. Varsågod.

Sjukt mkt derbyn det måste vara i Speedway och andra norrlandssporter då.
Citera
2016-05-29, 23:33
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Mig veterligen är La Liga den bästa ligan i världen, i Europa i alla fall så du är ju fri att tolka det hur du vill. Men okej, jag tycker väl personligen att La liga är mer underhållande än PL. Allsvenskan är en bra liga men den kommer ju aldrig överträffa någon av dessa ligor.
Det bästa är inte detsamma som det mest underhållande..Underhållande kan vad som helst vara enligt eget tycke. Du ska inte lägga dig i vad andra tycker....Och detta är en tråd för Allsvenskan. För oss som tycker om den. Så knip igen bara. Ingen skulle sakna det ändå.
Citera
2016-05-29, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det bästa är inte detsamma som det mest underhållande..Underhållande kan vad som helst vara enligt eget tycke. Du ska inte lägga dig i vad andra tycker....Och detta är en tråd för Allsvenskan. För oss som tycker om den. Så knip igen bara. Ingen skulle sakna det ändå.
Du missförstår mig, jag har absolut inte sagt att Allsvenskan är en dålig liga men du bestämmer inte vad jag ska lägga mig i och inte. Det här är ett fritt forum. Så du kan lika gärna knipa igen själv
Citera
2016-05-29, 23:38
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Du missförstår mig, jag har absolut inte sagt att Allsvenskan är en dålig liga men du bestämmer inte vad jag ska lägga mig i och inte. Det här är ett fritt forum. Så du kan lika gärna knipa igen själv

Du har inget att hämta i en tråd för allsvenska supportrar. Om du ska komma in här och tycka att vår liga är tråkig, mindre underhållande eller dålig kan du sitta och tycka det i nåt annat forum alternativt hålla käften.
Citera
2016-05-29, 23:40
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Jag tycker också allsvenskan är världens mest underhållande liga, allsvenskan engagerar ju mig på ett helt annat sätt än vad PL eller la liga gör. Att toppligorna i Europa är betydligt mycket bättre än allsvenskan spelar ju ingen roll vilken som är mest underhållande.
Citera
2016-05-29, 23:42
Medlem
Citat:
Du har inget att hämta i en tråd för allsvenska supportrar. Om du ska komma in här och tycka att vår liga är tråkig, mindre underhållande eller dålig kan du sitta och tycka det i nåt annat forum alternativt hålla käften.
Men jag tycker ju inte att Allsvenskan är dålig, bara det att jag inte tycker den håller samma klass som flera av dom stora europeiska ligorna. Ber om ursäkt om jag trampar på ömma tår här men jag tänker inte ljuga, verkligheten är som den är.
Citera
2016-05-29, 23:43
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Men jag tycker ju inte att Allsvenskan är dålig, bara det att jag inte tycker den håller samma klass som flera av dom stora europeiska ligorna. Ber om ursäkt om jag trampar på ömma tår här men jag tänker inte ljuga, verkligheten är som den är.

Verkligheten är sjukt irrelevant när du diskuterar fotbollsupplevelser med allsvenska lags supportrar.

Skiter i vad du tycker är objektivt mest underhållande/bäst.
Citera
2016-05-29, 23:46
Medlem
Citat:
Verkligheten är sjukt irrelevant när du diskuterar fotbollsupplevelser med allsvenska lags supportrar.

Skiter i vad du tycker är objektivt mest underhållande/bäst.
Ja men fortfarande har jag inte sagt att jag tycker vår liga är dålig, annars hade jag inte hängt här överhuvudtaget. Men sedan om du har problem att respektera någon annans åsikt är det bara att beklaga..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in