2016-05-29, 21:40
Medlem
Förjävla skönt att Engvall fick näta idag. Nu hoppas vi på en ny Engvall höst, så kan han kanske sluta på runt 10 mål i år i alla fall.
Citera
2016-05-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
PS, Det är svårt att inte bli charmad av PaKa.

haha, ja, där finns det potential, det är väl fysiken då som kanske är lite utav en akilleshäl, detta är för övrigt ett jävligt roligt foto...

https://pbs.twimg.com/media/CjouPAXWsAARdl6.jpg

Blev jävligt förbannad på Jörgen idag kan jag väl också säga, han väntar med bytena tills spelarna faller ihop på plan.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-05-29 kl. 22:46.
Citera
2016-05-29, 22:46
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
haha, ja, där finns det potential, det är väl fysiken då som kanske är lite utav en akilleshäl, detta är för övrigt ett jävligt roligt foto...

PaKa.. Är det en förvuxen pojke i famnen hos sin vikingafar?

-

Usch vad man kommer sakna allsvenskan nu under en dryg månads tid, i mina ögon världens mest underhållande fotbollsliga, klart att EM kommer även det va underhållande och förhoppningsvis givande men det är inte riktigt samma sak.
Citera
2016-05-29, 22:50
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

Blev jävligt förbannad på Jörgen idag kan jag väl också säga, han väntar med bytena tills spelarna faller ihop på plan.

Jörgen är inget geni direkt. Hans byten lämnar mycket att önska, men jag är väldigt nöjd att vi vann med 3-1. Kändes som det kunde gå lite hur som faktiskt.
Citera
2016-05-29, 22:50
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Usch vad man kommer sakna allsvenskan nu under en dryg månads tid, i mina ögon världens mest underhållande fotbollsliga, klart att EM kommer även det va underhållande och förhoppningsvis givande men det är inte riktigt samma sak.
Alltid jobbigt med dessa uppehåll men samtidigt är det skönt med lite andrum. Skador i truppen som kan läka, kanske något nyförvärv in och man slipper även ångesten ett tag.
Citera
2016-05-29, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
PaKa.. Är det en förvuxen pojke i famnen hos sin vikingafar?

-

Allsvenskan världens mest underhållande liga? Trollar du? Visst, ska väl erkänna att man kommer ha abstinens nu under EM men det senare är ju ett utmärkt tillfälle att bota den abstinensen. Jag ser faktiskt fram emot EM. Om du anser att Allsvenskan är hetare än det så vet jag inte vad...
Citera
2016-05-29, 23:01
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Alltid jobbigt med dessa uppehåll men samtidigt är det skönt med lite andrum. Skador i truppen som kan läka, kanske något nyförvärv in och man slipper även ångesten ett tag.
Förvisso, det har sina fördelar men med formen gnaget var i kommer uppehållet olägligt, förhoppningsvis kan vi komma överens med CSKA om ett förlängt avtal med Carlos, det vore en ljusglimt.
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Allsvenskan världens mest underhållande liga? Trollar du? Visst, ska väl erkänna att man kommer ha abstinens nu under EM men det senare är ju ett utmärkt tillfälle att bota den abstinensen. Jag ser faktiskt fram emot EM. Om du anser att Allsvenskan är hetare än det så vet jag inte vad...
Vad ska man svara när fotbollsdelens största retard frågar om man trollar?
Citera
2016-05-29, 23:06
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:

Allsvenskan är alltid hetare än ett mupp-EM eller PL eller nån annan liga du tycker är mest underhållande.
Citera
2016-05-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Allsvenskan är alltid hetare än ett mupp-EM eller PL eller nån annan liga du tycker är mest underhållande.
Nåja att ni tycker Allsvenskan är hetare får stå för er. Varför tror ni Premier League räknas som en av världens bästa ligor?
Citera
2016-05-29, 23:08
Medlem
skrudiss avatar
Pelle är på god väg att döda känslorna för DIF. Har svårt att engagera mig, både på plats och framför TV:n. Spelet är så otroligt statiskt just nu där det känns som att det bygger på en (icke-existerande) riskminimering, där man går in för att spela lika. Så fort man släpper in ett mål vet man att "jahapp, det var det!". Att bygga spelet på kanter med gossar som Björkström, Berntsen, Moon, Käck borde vara sjukt, men nu är det lika förutbestämt som 442 att ingen höjer på ögonbrynen längre. Med Haris och Kerim borta, en Colley som kan försvinna, en forward på lån och en annan som kan bli såld vet man inte vad som väntar. Därtill går Høies kontrakt ut och den chansen man önskar att Nilsson skulle tagit, har hittills inte infriats. Andra som lär försvinna är Faltsetas och Karlsson på högerbacken.

Det är så frustrerande att aldrig riktigt röra sig framåt. Inget blir egentligen bättre.
Citera
2016-05-29, 23:10
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Nåja att ni tycker Allsvenskan är hetare får stå för er. Varför tror ni Premier League räknas som en av världens bästa ligor?

Det skiter jag fullständigt i. Men att gå in och klanka ner på allsvenskan i en allsvenskan-tråd på flashback och sen fortsätta argumentera mot det känns bara väldigt korkat.

Bryr mig endast på ett ytligt plan om PL.
Att PL är mest underhållande har ju knappast med kvalitéten på fotbollen att göra, PLs styrka i år är ju densamma som allsvenskan. Ovisshet och jämnhet mellan åren. PL är långtifrån så jävla bra tekniskt som PL-fantaster vill hävda.
Citera
2016-05-29, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Det skiter jag fullständigt i. Men att gå in och klanka ner på allsvenskan i en allsvenskan-tråd på flashback och sen fortsätta argumentera mot det känns bara väldigt korkat.

Bryr mig endast på ett ytligt plan om PL.
Att PL är mest underhållande har ju knappast med kvalitéten på fotbollen att göra, PLs styrka i år är ju densamma som allsvenskan. Ovisshet och jämnhet mellan åren. PL är långtifrån så jävla bra tekniskt som PL-fantaster vill hävda.
Nu var det iofs inte menat att klanka ner på Allsvenskan överlag. Men att hävda att den skulle vara världens underhållande liga som någon påstod och hetare än EM känns ju oerhört korkat också. Dom som påstår det är väl den skara som endast följer Allsvenskan och som skiter i alla landslagsturneringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in