Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-19, 20:45
  #973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Fan, alltid är det nåt som inte stämmer!

Bra att du har den inställningen och inte lägger upp bilden, men hoppas på att du hade gjort annorlunda om hon vore över 18!
Ja, det kunde man ju ge sig fan på
Hade hon varit 18+, hade jag kanske lagt upp den
Citera
2014-03-19, 21:40
  #974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafemugg90
Hon är 16, bara ett barn ju typ
Jag förstår verkligen inte grejen här..vad spelar det för roll om hon är 16?? Det är vad jag förstår en bild på hennes fot, är det så jävla farligt???
Citera
2014-03-19, 21:49
  #975
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Jag förstår verkligen inte grejen här..vad spelar det för roll om hon är 16?? Det är vad jag förstår en bild på hennes fot, är det så jävla farligt???
Principfråga.
Citera
2014-03-19, 22:00
  #976
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Jag förstår verkligen inte grejen här..vad spelar det för roll om hon är 16?? Det är vad jag förstår en bild på hennes fot, är det så jävla farligt???

Jag har en bild på en 16 årings fot som jag kan lägga upp om du är intresserad.
Citera
2014-03-19, 22:18
  #977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Jag har en bild på en 16 årings fot som jag kan lägga upp om du är intresserad.
Handlar inte om bilden längre, tycker bara allt va lite löjligt. Kom igen det va en bild på en fot, inte en nakenbild på en 12 åring.. men men..kanske är jag som är dum i huvudet.
Citera
2014-03-19, 23:22
  #978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Handlar inte om bilden längre, tycker bara allt va lite löjligt. Kom igen det va en bild på en fot, inte en nakenbild på en 12 åring.. men men..kanske är jag som är dum i huvudet.

Tycker väl det jag också.
Citera
2014-03-21, 18:52
  #979
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Jag förstår verkligen inte grejen här..vad spelar det för roll om hon är 16?? Det är vad jag förstår en bild på hennes fot, är det så jävla farligt???

Eftersom personer med fotfetish kan bli upphetsade av en sådan bild, kanske det känns lite olustigt att bli det med tanke på att man vet att tjejen som foten tillhör bara är 16 år gammal?
Citera
2014-03-21, 19:09
  #980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Eftersom personer med fotfetish kan bli upphetsade av en sådan bild, kanske det känns lite olustigt att bli det med tanke på att man vet att tjejen som foten tillhör bara är 16 år gammal?

Det är ju ändå inte olagligt, sen har ju ändå tonårstjejer dom bästa, snyggaste, sexigaste, finaste, mest välformade fötterna.
Citera
2014-03-21, 19:17
  #981
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Det är ju ändå inte olagligt, sen har ju ändå tonårstjejer dom bästa, snyggaste, sexigaste, finaste, mest välformade fötterna.

Kanske inte, det handlar nog mer om att det känns olustigt på något sätt, och tjejer som är 18 eller 19 år gamla är ju också tonåringar?
Citera
2014-03-21, 22:08
  #982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Eftersom personer med fotfetish kan bli upphetsade av en sådan bild, kanske det känns lite olustigt att bli det med tanke på att man vet att tjejen som foten tillhör bara är 16 år gammal?
Det är just det, och jag tänker inte bidra till att en 16-åring blir runkobjekt. Även om det så gäller hennes fötter. Principfråga.
Citera
2014-03-21, 22:13
  #983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafemugg90
Det är just det, och jag tänker inte bidra till att en 16-åring blir runkobjekt. Även om det så gäller hennes fötter. Principfråga.

Du har garanterat runkat till hennes fotbild= Hennes fötter är redan ett runkobjekt.
Varför inte fråga henne, om det är ok att du lägger upp bilden på hennes fötter? Låt henne avgöra helt enkelt.
Citera
2014-03-21, 22:31
  #984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Du har garanterat runkat till hennes fotbild= Hennes fötter är redan ett runkobjekt.
Varför inte fråga henne, om det är ok att du lägger upp bilden på hennes fötter? Låt henne avgöra helt enkelt.
Nej, helt ärligt. Det har jag inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback