Älskar detta klipp!
http://www.youtube.com/watch?v=iiIbaJ7qJLg
Vita nylonstrumpor/strumpbyxor är fan den läckraste nylon varianten som finns. Svart (standard) är just det, så standard. Hudfärgade är dock läckert, men vita gillar jag som har jag börjat märka!
Jag såg för ca ett halvår sedan när jag var nere på Ica och handlade, det väl slutet på sommaren skulle jag tro, sent Juli, möjligen Augusti / September... Hursomhelst, så var det en tjej där, kanske 17-19 års åldern som hade ett par halvförstörda skor, minns inte exakt vad det var för typ av skor, typ vanliga sneakers, tror inte det var ballerinaskor nu när jag tänker efter men jag vet som sagt inte. Hon stod där när hon och hennes mor diskuterade lite vad de skulle handla och tog ut den ena foten ur skon och liksom hade hälen utanför och stod så ett tag, shit tänkte jag...
Vid sådana tillfällen vill man ju bara "få en relation" till denna person så man kan umgås och "leka" med varandra. Det jag gillade med henne också är att hon inte är en sån där överprydd blåst bimbo (vilket är stor turn-off för mig) utan helt vanlig söt vit tjej. Exakt det jag eftersöker! Hon hade sådana vita tunna strumpor, måste ha varit vita nylonstrumpor då man såg halvt igenom, de var liksom inte som vanliga vita strumpor. Efter den dagen så började jag söka runt på nätet och leta efter sådana strumpor, fann inte så mycket men nu på senare dagar har jag funnit lite videoklipp där tjejer har sådana på sig (se länken ovan, t.ex).
Fantastiskt är det, men samtidigt lite pirrigt och spännande vid sådana situationer, men hur fan ska man göra om man vill få "kontakt" med personen... Har funderat på att bara vara lite snabb och ge någon lapp med nummer någon gång, går ju inte hålla på i en liten affär "hej, vill du byta nummer med mig? ev. "jag tycker du är läcker/verkar trevlig (???)", ni hör ju själva, det blir ju galet.
Ett nummer är perfekt, på så vis kan man sedan lära känna varandra bättre och se hur personen i fråga reagerar på vad man "upptäckte" hos henne som fick mig att börja glöda lol.
Sedan kan man ju träffas osv, hitta på saker och kanske kommer man någon vart. Det är en plan jag haft ett tag, men när tiden är inne så är det alltid någonting som hindrar en på något sätt.
Någon med liknande tankar eller bättre och enklare knep?