Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-22, 02:45
  #985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafemugg90
Det är just det, och jag tänker inte bidra till att en 16-åring blir runkobjekt. Även om det så gäller hennes fötter. Principfråga.
Ja då kan man väl förbjuda ALLA slags bilder! Finns ju massa typer av fetisch.
Finns säkert äckel som sitter och runkar åt småbarn i Pampersreklamer,ska man då förbjuda för att vissa kanske blir tända av det?
Jag köper inte ditt argument
Citera
2014-03-22, 13:12
  #986
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Ja då kan man väl förbjuda ALLA slags bilder! Finns ju massa typer av fetisch.
Finns säkert äckel som sitter och runkar åt småbarn i Pampersreklamer,ska man då förbjuda för att vissa kanske blir tända av det?
Jag köper inte ditt argument

Det handlar nog mycket om syftet också. Att sända en pampersreklam på tv är i syfte att sälja blöjor, men att lägga upp en bild på fötter här, i Flashbacks stora fotfetishtråd, hade varit i syfte att folk skulle runka åt bilden.

Sen att det finns folk som runkar till allt möjligt går ju inte att göra något åt... Finns säkert dårar som runkar till Travextra v75 också.
__________________
Senast redigerad av Rembrandth 2014-03-22 kl. 13:13. Anledning: Editerade
Citera
2014-03-22, 14:40
  #987
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Ja då kan man väl förbjuda ALLA slags bilder! Finns ju massa typer av fetisch.
Finns säkert äckel som sitter och runkar åt småbarn i Pampersreklamer,ska man då förbjuda för att vissa kanske blir tända av det?
Jag köper inte ditt argument
Det är inte frågan om ett förbud på bilder. Frågan gäller väll om det är rätt eller fel att lägga upp en 16-årings fötter på Flashback i en sån här tråd. Då är ju syftet mer eller mindre att bilden ska runkas till. Och även om det inte är syftet, är det vad den kommer att användas till. Sen om hon gav mig bilden för att jag ska runka till den, kan jag inte svara på. Jag vet inte. Kanske. Men att sprida den vill jag heller inte. Jag sparade den adrig heller
__________________
Senast redigerad av Kafemugg90 2014-03-22 kl. 14:59.
Citera
2014-03-22, 19:26
  #988
Medlem
Och vad tror du hon ville med bilden, varför skickade hon den?? Hon kände bara att du behövde en bild på hennes fot?
Citera
2014-03-22, 19:29
  #989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Och vad tror du hon ville med bilden, varför skickade hon den?? Hon kände bara att du behövde en bild på hennes fot?
Japp! Nej, men kanske hon ville något mer med den.
Citera
2014-03-22, 19:31
  #990
Medlem
Fast nu känner jag att vi börjar spåra ut här pga en jäkla bild, delvis mitt fel. Vi skiter i det nu och fokuserar på vackra fötter istället! !
Citera
2014-03-22, 19:35
  #991
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin85
Fast nu känner jag att vi börjar spåra ut här pga en jäkla bild, delvis mitt fel. Vi skiter i det nu och fokuserar på vackra fötter istället! !

Ja, det är ju typ vårväder ute nu, inte länge innan vi börjar se ballerinaskor och barfötter ute, det ska bli grymt nice.
Sen tränar jag på ett gym där skor lämnas på hyllor innan man går in till omklädningsrummet, jag ska någon gång doppa näsan i ett par ballerinaskor eller liknande, just nu är det mest stövlar och kängor man ser, men en och en annan gympasko har man hittills sett.
Citera
2014-03-25, 23:59
  #992
Medlem
Något helt underbart hände ikväll. Jag var hemma hos några polare. Blandat killar och tjejer.
Jag satt i soffan i vardagsrummet. Vardagsrummet är rätt stort, och soffan ganska långt in mot rummet. Alltså inte mot väggen, utan typ mitt i rummet. Detta för att se tv:n bättre och göra det lättare när man spelar tv-spel.
Soffan däremot är rätt liten, men jag och en annan kille lyckades tränga ihop oss. Vi båda typ halvlåg i varsin ende av soffan. Hans flickvän kom upp bakom soffan och dök ner framstupa över ryggstödet och krälade typ med överkroppen över honom. Han drog ner henne något i soffan. Det resulterade att hennes underkropp gled ner i motsatt riktning. Dvs mot mig. Jag fick hennes ena fot rätt i ansiktet. Där var den tydligen för att stanna. Förmodligen för att hon inte visste var hon hade den. Jag passade på att vrida huvudet något, för att lukta lite diskret på hennes fot. På fötterna hade hon svarta ankelstrumpor. De var lätt grå undertill, vilket formgav trampytan på fotsulorna. Vackert. Och det luktade mumma.
Hon hade sin fot tvärsöver mitt ansikte i åtminstone 10-15 sekunder. Sen vände hon huvudet åt mitt håll och såg var hon hade foten. Hon vinklade då foten och placerade den över min näsa. Hon hade sin fot tätt mot min näsa, och skrattade lite. Den var lätt svettig och luktade riktigt najs. Sen flyttade hon foten från mitt ansikte.
Bara för att skoja, tog jag foten i min hand och hälsade på den. Precis som när man skakar hand. Och så presenterade jag mig för foten. Bara för att larva mig lite. Göra en kul grej av det, liksom. Hon fnittrade. Och jag kände lite ryck i foten, precis som om hon ville att jag skulle göra mer med den. Jag sa även till foten att det var trevligt att träffas. Så höjde han sin fot mot mig. Jag då drog bort huvudet och sa "Mindre trevligt". Hon rullade bort, och garvade.
Men det här var helt okej.
Citera
2014-03-26, 23:37
  #993
Medlem
Precis sådana tillfälligheter är helt underbart att få uppleva, då det på nått sätt "inte är planerat", tråkigt dock att det var din kompis flickvän och ingen du kanske kunnat träffa igen. Det är ju på något sätt "förbjuden mark".
Citera
2014-03-27, 00:45
  #994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hhumor
Precis sådana tillfälligheter är helt underbart att få uppleva, då det på nått sätt "inte är planerat", tråkigt dock att det var din kompis flickvän och ingen du kanske kunnat träffa igen. Det är ju på något sätt "förbjuden mark".
Ja, visst är det härliga tillfälligheter. Men förbjuden mark är det ju. Speciellt om de skulle veta att jag dessutom gillade det som hände. Nu var det ju typ bara en kul grej, liksom. Från deras perspektiv.
Men man får ju ta vara på de få chanser som erbjuds en. Och det här var just ett sånt.
Citera
2014-04-01, 23:54
  #995
Medlem
Har följt denna tråd ett tag nu och måste säga att det är riktigt roligt att läsa allas historier och upplevelser! Fortsätt gärna dela med er av det!
Jag själv gillar också fötter och tår, har gjort det så länge jag kan minnas.
Har sugit på tår och slickat fötter vid 5-6 tillfällen kanske. Undrar om någon har nåt riktigt bra tips när man just suger på tårna?
Sen så gillar jag fotsmycken också, främst tåringar. Vad tycker alla om detta? Vilken tå? Hur många ringar? Hur ofta ser ni kvinnor med tåring? Jag tror att om man bär just tåring så vill man kanske att folk ska kolla?
Citera
2014-04-02, 18:00
  #996
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver-surfer20
Har följt denna tråd ett tag nu och måste säga att det är riktigt roligt att läsa allas historier och upplevelser! Fortsätt gärna dela med er av det!
Jag själv gillar också fötter och tår, har gjort det så länge jag kan minnas.
Har sugit på tår och slickat fötter vid 5-6 tillfällen kanske. Undrar om någon har nåt riktigt bra tips när man just suger på tårna?
Sen så gillar jag fotsmycken också, främst tåringar. Vad tycker alla om detta? Vilken tå? Hur många ringar? Hur ofta ser ni kvinnor med tåring? Jag tror att om man bär just tåring så vill man kanske att folk ska kolla?

Det enda tipset jag kan ge dig när du gör det är att själv njuta så mycket du bara kan!

Jag gillar inte alls tåringar, tatueringar på fötterna och såna grejer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback