Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Ha mys och bada badkar mitt emot varandra, när det börjar hetta till lite, dra foten till apparaten och säg: - Känner du jag är kt nu, eller vad du nu säger romantiskt, har du tur... kanske du får lite fot ikväll !

Åh, låter hur mysigt som helst! Synd bara att man inte har badkar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Jag skulle bara lägga tyngd på att uppskatta hennes fötter. Säg att dom är så fina/söta så och utveckla det senare. Då känner hon sig speciell och tycker inte att du är konstig för den sakens skull.
Tack för tipset!
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Ta med din tilltänkta till en skoaffär och med skoaffär menar jag inte en Willys butik som säljer träskor. Eftersom alla flickor älskar skor och du älskar henne så behövs ingen motivering till att du vill iklä hennes fötter något som förhöjer skönheten då hennes njutning är din njutning.
När du funnit en butik med sylvassa klackar ca 12cm i höjd så hjälper du henne med att få på skorna och passar givetvis på att massera fossingarna mellan provpromenaderna där du kan detaljstudera hennes gång och ge passande feedback.
För att få lite lugn och ro så gå dit när butiken är i det närmaste tom och skicka ut expediten på lagret att leta efter någon obskyr modell i en hopplös storlek. När du har fritt spelrum så be henne lägga upp fötterna i ditt knä så du på nära håll kan se passformen. Sitter skorna för tight så sug av hennes tår så foten lättare glider in i skon, givetvis står du på knä med hon sträcker fram sin vrist.
Om hon vid det här laget inte har snappat att hennes fötter har rönt ditt intresse kan du vid hemkomsten ge henne pedikyr och måla hennes tånaglar. När du i ord klär hur vackra hennes fötter, tår, vrister och trampdynor är så måste hon vara utvecklingsstörd om hon inte förstår vad din grej är.
Ett annat alternativ är att med hög promillenivå slå vad med henne att du kan putsa alla hennes skor utan vare sig borste eller skokräm
Ojoj, här har vi uppenbarligen en herre som vet vad han snackar om!
Jag hoppas verkligen att hon tycker om skor (högklackat), för då kommer jag helt klart att göra detta som du föreslog!
Tack för en utförlig beskrivning!
Citat:
Ursprungligen postat av holymountain
Vad gör man då om man inte har hunnit berätta för henne om sin fetish för fötter när hon har sagt tidigare att fötter är äckliga och hon kan inte förstå hur en del kan gilla det.

Usch, jag vet hur det är. Som sagt så har jag varit i precis samma situation som dig.
Mitt första förhållande gick åt skogen pga. just detta (inte enbart detta då, men..).
Hon tyckte också att jag var dum i huvudet och äcklig. Hon hatade själv sina fötter och hon fattade inte hur nån kunde gilla fötter öht. Jag vet inte hur mycket du lider av att inte få leva ut din fetish, men jag kan säga att det var rena tortyren för mig.
Så om du lider, så bör du tänka efter om hon verkligen är den rätta för dig. Det var just det jag fick göra och då insåg jag att hon inte alls var den rätta för mig. Om hon verkligen älskar dig så bör hon tillgodo se dina behov, även om hon själv inte tänder på det. För vem vill inte ge sin partner maximal njutning?
Vill du leva ut din fetish; Försök övertala henne eller lämna henne.
Skiter du i vilket så är det ju inga problem!