Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-18, 21:04
  #121
Medlem
Varför uppskattar inte män (enligt min erfarenhet) lite "personligare" skor? Typ av den här varianten: http://www.brandos.se/lola-ramona/an...eam-bow/a33236
Citera
2011-11-18, 21:17
  #122
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarahshemliga
Varför uppskattar inte män (enligt min erfarenhet) lite "personligare" skor? Typ av den här varianten: http://www.brandos.se/lola-ramona/an...eam-bow/a33236

Kanske för att de ser ut som något Mary Poppins skulle bära. Damskor bör ha röda sulor så inte blodet efter en trampling syns:
http://www.ernest-chausseur.com/tzlo...rnis-noir.html
Citera
2011-12-06, 01:10
  #123
Medlem
80talistens avatar
En fråga till er riktiga fotfetishter

Tänk er scenariet en tjej med fult ansikte med ok kropp men med så läckra fötter att det t.o.m skulle få det att växa i kalsongerna hos en icke fotfetisht, okej hon är villig att ge sig totalt till fotfetishten sexuellt, ni är fria att göra vad ni vill. Är ni beredda att bortse hennes fula utseende i ansiktet?
Citera
2011-12-06, 02:09
  #124
Medlem
Nicolkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Kanske för att de ser ut som något Mary Poppins skulle bära. Damskor bör ha röda sulor så inte blodet efter en trampling syns:
http://www.ernest-chausseur.com/tzlo...rnis-noir.html
HAHAHAHAHAHA underbart, det var min första tanke också, och FML vilka skor!

Citat:
Ursprungligen postat av 80talisten
Tänk er scenariet en tjej med fult ansikte med ok kropp men med så läckra fötter att det t.o.m skulle få det att växa i kalsongerna hos en icke fotfetisht, okej hon är villig att ge sig totalt till fotfetishten sexuellt, ni är fria att göra vad ni vill. Är ni beredda att bortse hennes fula utseende i ansiktet?
Nu är jag visserligen kvinna, men är rätt kaxig nu och vågar nog säga att, Ja dom skulle nog kunna bortse från det.... (?)^^
Citera
2011-12-06, 06:07
  #125
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80talisten
Tänk er scenariet en tjej med fult ansikte med ok kropp men med så läckra fötter att det t.o.m skulle få det att växa i kalsongerna hos en icke fotfetisht, okej hon är villig att ge sig totalt till fotfetishten sexuellt, ni är fria att göra vad ni vill. Är ni beredda att bortse hennes fula utseende i ansiktet?

Ja, det skulle jag nog kanske kunna bortse från, finns ju så mycket olika typer av "fula" i ansiktet. Vissa attraheras man ju inte alls av men vissa kan man ändå bortse från och bygga upp liten fantasi så fungerar det ganska bra, så länge jag inte behöver se hennes ansikte så går det väl bra. Det är en svår fråga att besvara med tanke på att man måste uttrycka sig och förklara så mycket som jag inte riktigt vet hur jag, med ord, ska göra det.

Jag kan försöka relatera och lägga in annat i huvudet och på så sätt "bortse" från det, men det är väldigt individuellt. Det handlar om så mycket annat också, finns ju de som inte är jätte vackra i ansiktet (vad är en ful liksom? alla definierar ju olika), men som definitivt kan vara attraktiva och få en att bli galen på andra sätt, om det är en sådan person, så ja. Men om det bara är en med ett "fult" ansikte, så beror det som sagt mer på vad det är för någon typ av kvinna, hur gammal hon är, hur hon är i övrigt osv.

Jag tror man gör ett misstag att tro att bara för att man älskar kvinnors fötter så betyder inte det att ingenting annat spelar in. Det kan ibland låta så (kanske omedvetet) från vissa kommentarer/inlägg och då blir det väldigt dumt. Jag kan ju bara tala för mig själv och jag är väldigt petig och noga med hur det ska vara, fast ändå inte. Gaah! Blev jobbigt det här... Jag menar, bara det är en tjej som tilltalar mig så fungerar det. Det finns ju de som kan tycka någon ser ful ut fast som andra tycker är skitsnygg. Men visst förstår jag vad du menar med fult ansikte, och som sagt då står jag fast vid mitt tidigare svar att hur hon är övrigt spelar in och avgör.

Ska bli kul att se andras svar!
__________________
Senast redigerad av lanzer 2011-12-06 kl. 06:18.
Citera
2011-12-06, 09:49
  #126
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag är mäktigt fot och skofetishistisk när det gäller kvinnofötter.
För mig är det formen på foten som är viktig, höga fotvalv, långa femenina tår och smala fötter, dom bästa fötterna sitter oftast på tonåringar, dom brukar vara väldigt välformade och lena.
Sen blir det ju givetvis härligare känsla om man får leka med fötterna om tjejen ser väldigt bra ut över lag.
Jag går igång på såväl fötter som luktar gott och är välvårdade som fötter som luktar svett och varit instängda i skor hela dagen.
Pricken över i:et är när tjejer ovetandes rör och leker med sina fötter när dom sitter på parkbänkar och ploppar ut fötterna ur sina skor och sandaler eller ligget på mage med fötterna i vädret.
Se på fötter brukar räcka för mig, men får jag så vill jag lukta på dom, mysa med dom med mitt ansikte och gärna suga tårna och slicka på dom.
Men det finns givetvis tjejer som har fula och avtändade fötter också, plattfötter gillar jag verkligen inte eller uppsvällda fötter på grovt överviktiga kvinnor.
Tjejer vet nog inte om hur mycket makt dom har över oss sko/fot fetishister med sina fötter och skor.
Det är väldigt svårt att förklara men det är sjukt farligt nu under sommaren.

Så sant!
Citera
2011-12-12, 01:24
  #127
Medlem
Frankthespacebunnys avatar
Jag "äger"/har ägt några fotetishister och har även sådana manliga vänner. Ofta är det att fötter är något privat, förbjudet. Något lite förnedrande... Den tanken är tändande. Och ja, svettiga/smutisga strumpor, skor och fötter är ofta snarare ett plus eller ett minus har jag förstått.
Citera
2011-12-12, 01:39
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankthespacebunny
Jag "äger"/har ägt några fotetishister och har även sådana manliga vänner. Ofta är det att fötter är något privat, förbjudet. Något lite förnedrande... Den tanken är tändande. Och ja, svettiga/smutisga strumpor, skor och fötter är ofta snarare ett plus eller ett minus har jag förstått.

Japp, läderpumps som stinker efter en hel dags arbete på kontoret är drömmen, och givetvis dom svettiga fötterna i pumpsen.
Citera
2011-12-12, 23:27
  #129
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarahshemliga
Varför uppskattar inte män (enligt min erfarenhet) lite "personligare" skor? Typ av den här varianten: http://www.brandos.se/lola-ramona/an...eam-bow/a33236

Finns de bara i zebra så är det inte sådär jättesexigt...

Men ryms ett par gosiga (högst/störst) 38or i dem så spelar fodralet ingen roll!
Citera
2011-12-14, 06:54
  #130
Medlem
Wishforitnows avatar
Börjar undra om tjejen jag "nästan" har en relation med, gillar att man suger och leker med hennes fötter.

Det började med att hon frågade mig om jag någon gång hade sugit på fötter.
Generad som jag var så svarade jag ja på den frågan.

Sen när vi hade sex så satte hon fötterna mot mina bröst och sedan helt plötsligt så tryckte hon dom mot mitt ansikte och mun.

Detta har sedan fortsatt varje gång, och hon frågar mig om jag kan massera dom t ex när vi ser på film, eller att hon fryser och vill att jag värmer dom (dvs håller dom med händerna).

WinWin sits eller har jag fått för mig fel?
Citera
2011-12-14, 22:25
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wishforitnow
Börjar undra om tjejen jag "nästan" har en relation med, gillar att man suger och leker med hennes fötter.

Det började med att hon frågade mig om jag någon gång hade sugit på fötter.
Generad som jag var så svarade jag ja på den frågan.

Sen när vi hade sex så satte hon fötterna mot mina bröst och sedan helt plötsligt så tryckte hon dom mot mitt ansikte och mun.

Detta har sedan fortsatt varje gång, och hon frågar mig om jag kan massera dom t ex när vi ser på film, eller att hon fryser och vill att jag värmer dom (dvs håller dom med händerna).

WinWin sits eller har jag fått för mig fel?

Vad väntar du på? Hon vill att du ska suga hennes tår medan du knullar henne. Go for it!
Citera
2011-12-14, 23:31
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wishforitnow
Börjar undra om tjejen jag "nästan" har en relation med, gillar att man suger och leker med hennes fötter.

Varför kan inte jag få sånna tjejer för?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback