Citat:
Ursprungligen postat av
MoaLjung
Ja, men vi på andra sidan finns också. Det beror ju helt på foten naturligtvis, precis som andra kroppsdelar. Den får vara fräsch och skött i så fall, om den sitter på en riktig lortgris så vill man ju inte ha med den att göra. Men det måste ju vara samma sak för män.
Kanske hade börjat suga lite på en tå, eller flyttat foten mot fittan. Gillar killar det eller får man en spark då?

Ja men ni är väldigt ovanliga, alternativt att ni inte vågar prata om det, det finns ju givetvis män som skäms eller vägrar erkänna att dom gillar kvinnors fötter.
Hmm, jag vet inte faktiskt, jag har på senaste tid fått erfara hur skönt det är när tjejer håller på med mina fötter, men då har det varit en massage, eller som när jag var på en skoaffär nyligrn för att testa skor så fick jag stå på ett glas för att hon skulle se hur jag la vikten på fötterna och då började hon att känna och klämma på mina fötter med sina kalla händer, det var grymt skönt och härligt.
Jag skulle kunna tänka mig att låta en tjej göra vad hon vill med mina fötter även om jag nu själv är fotfetishist.