Bra avsnitt men som vanligt en massa uppenbarligen fel.
Att Jon inte lyssnade på Sansa så förstod man att han skulle hamna i skiten och soldaterna ifrån Vail skulle rädda dom i sista sekunden.
Rickon som springer rakt fram istället för sick sak är ju bara
Jon följer genast efter och riskera hela sin arme i öppen fight där han vanligtvis borde bli död.
Jon har liksom ingen plan för honom själv och armen som följer honom. Jon kanske är snäll och bra att slåss men där hade jag tappat en väldigt stor respekt för honom.
Sen när dom föll för Ramsay enkla knep för att låsa in dom. Så borde jätten kunna skapa ett håll så att dom kunde tränga igenom.
Att Ramsay skulle döda sina egna män genom att skjuta in pilar var väntat.
Finns många olika manövrar jag skulle gjort med en mindre arme. Hade kanske inte hjälpt men jag hade riskerat öppen strid som är det sämsta man kan göra.
Slott borde ju ha hemliga ingångar och där borde en styrka tagit över slottet medans dom strid till ex.
Sen att Ramsay bara gav upp i striden mot Jon är ju bara för sjuk och inte likt honom. Ramsay är ju ändå bra på slåss. Istället gör han inget motstånd och bara skratta när Jon slår hon i fejset.
Sansa borde ha plågat Ramsay länge. Typ tagit bort kuken, fingrarna, tårna, öronen, benen, armarna och hållit han vid liv så han ser att hans hundar äter på hans delar.