3-CMC som fortfarande enbart är klassad som hälsofarlig vara skulle jag säga är den absolut bästa "lagliga" RC just nu. Nu är den ju inte helt laglig men fortfarande ingen direkt risk att importera m.m. Samt väldigt billig om man köper den utrikes och importerar. Går för under hundringen per gram för en 10a av väldigt (bättre än svensk) kvalité utrikes.
3-MMC av mycket bra kvalité köpte jag in för runt hundringen, beroende på kvantitet lite mer, från england tills nyligen då de fick skrota allt tyvärr. 4-MMC (mephedrone) av hög kvalité finns fortfarande för hyfsat lågt pris utrikes. Och det är riktig 4-mmc. Så det finns!
Det enda jag blivit av med pga tullverket är 4-MMC däremot, tror det rör sig om 50 gram totalt när jag knarkade 2016, varför just det blivit taget vet jag inte. Men det har aldrig blivit mer än ett telefonsamtal från tullverket, då jag är en hygglig ostraffad svensk ung man.
Senast redigerad av Risplockarn 2017-02-13 kl. 21:15.
2 ortamin tabbar känns som 1-2 metamina typ. Gillar den hyfsat dock ganska dyr att ta istället för annan Adhd medecin. Fick även lite tjackrysningar men var inga problem att sova 5 timmar efter sista kapseln.
Någon som kört 4-eph pulvret oralt? Tabbarna var ju värdelösa. Hur lång effekt har man och vilken dos oralt? 40-50mg? Liknar den mest Ritalin?
Personligen tycker jag att eph pulvret är bästa ute just nu men den finns inte på någon shop inrikes,så då kmr ortamin på andra plats,dock bara testat kapslar men funderar på köpa pulvret o se om de har samma effekt som kapslarna
söker en potent RC drog nått i stil med tjack som inte är narkotikaklassat. Vill inte ha nått dödligt skit utan en drog som tjack så man blir motiverad, pigg, glad osv...inget hallusinogent skit.
vad har ni för tips?
Med vänlig hälsning
söker en potent RC drog nått i stil med tjack som inte är narkotikaklassat. Vill inte ha nått dödligt skit utan en drog som tjack så man blir motiverad, pigg, glad osv...inget hallusinogent skit.
vad har ni för tips?
Med vänlig hälsning
4F-NEP. Klassas snart. Katinon. Sen måste du förstå att det finns ingen Narkotika eller RC damm,som inte är dödligt. Vissa RC stims är halucinogent i större doser. Varför är du inte pigg,motiverad och glad i livet? Har du någon kontakt med vården så finns bra läkare och annat. Va rädd om dig.
vad har ni för tips?
Med vänlig hälsning
Ptja utrikes finns betydlgt bättre, billigare och större utbud än Svea Rikes. Tyvärr är dock alla "bra" stimulanter klassade.. Inrikes är det väl a-pihp, ger mer kick än rus. 3-bmc, ger ett bra rus men tyckte den saknade något i min smak. 6-eapb, mdma-light i början sen tjackig afterglow.
Ptja utrikes finns betydlgt bättre, billigare och större utbud än Svea Rikes. Tyvärr är dock alla "bra" stimulanter klassade.. Inrikes är det väl a-pihp, ger mer kick än rus. 3-bmc, ger ett bra rus men tyckte den saknade något i min smak. 6-eapb, mdma-light i början sen tjackig afterglow.
4F-NEP. Klassas snart. Katinon. Sen måste du förstå att det finns ingen Narkotika eller RC damm,som inte är dödligt. Vissa RC stims är halucinogent i större doser. Varför är du inte pigg,motiverad och glad i livet? Har du någon kontakt med vården så finns bra läkare och annat. Va rädd om dig.
aldrig träffat en bra läkare och dom vill man ska va ren för att över huvudtaget ens få träffa en läkare på både blod o pissprover
Har väl mer eller mindre testat alla lagliga just nu, olika batcher av dessa också.
3-bmc tar hem priset i min bok utan tvekan, en shysst batch a-pihp e fint det också
Gillade 4f-neb men biverkningarna och priset blir bara för mycket.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!