2021-10-29, 16:57
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
2-Me-PVP var en lugn och trevlig substans och jag fick mycket gjort och var på gott humör. Inte alls som PV-analoger där man blir tokig.

Jag testade bara nasalt.

Testa röka på folie, eller i bong med aska som med koks base.
Ett sånt bloss gjorde att jag nästan svimma.
Men denna batch jag fick idag var inte lika bra och stark som när jag köpte 5g + 2g för nån månad sen.
Citera
2021-10-29, 17:00
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Ja,utan tvekan. Det är däremot inte helt lätt att hitta bra batcher men bra pihp tycker jag är ett par snäpp vassare och bra a-php är utan tvekan bättre. Nu finns ju inte den 3f-a-pvp asken sålde att hitta någonstans men den slår allihopa med hästlängder, och det borde absolut gå att hitta samma kvalité med lite tålamod. 2-me-pvp är bra och bästa på ett par år men ja,det finns utan tvekan bättre och mer euforiska pv.s att hitta även om man får shoppa från EU,,Holland och troligen mer och mer Spanien

Tycker denna batch var rätt "klen". 3F-PVP var ju sjukt bra Hela tiden. Antar dom kanske köper in då och då och att det påverkar kvaliteten. Testade ta en dos IV och kände knappt något, sist så tog jag lika mycket och det gav sån jävla rush att jag inte var mig själv på ett tag. Polaren bara kolla och tänkte "WTF" 🤣😂
Citera
2021-11-03, 11:11
Medlem
Är det nån som haft med rc inrikes. Nu att göra och är det nån som testat MAF OCH kan ge en ressension?
Citera
2021-11-15, 09:55
Medlem
rökbombs avatar
Ursäkta om jag postar i fel forum.
Men finns det någon oerhört stark laglig RC opiat för tillfället (i klass med "Etazene" eller "U-47700" som fanns tidigare)?

Ett gram vill jag skall räcka för en garanterad OD genom oralt intag - trots en hög opiattolerans.
Senast redigerad av rökbomb 2021-11-15 kl. 10:09.
Citera
2021-11-15, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
Ursäkta om jag postar i fel forum.
Men finns det någon oerhört stark laglig RC opiat för tillfället (i klass med "Etazene" eller "U-47700" som fanns tidigare)?

Ett gram vill jag skall räcka för en garanterad OD genom oralt intag - trots en hög opiattolerans.
Sök upp en psykolog genast, inte värt det.
Citera
2021-11-15, 12:01
Medlem
rökbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northw3st
Sök upp en psykolog genast, inte värt det.

Inte menat att jag skall ta livet av mig - mer nyfiken på om det finns så starka RC opiater fortfarande.
Citera
2021-11-15, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
Inte menat att jag skall ta livet av mig - mer nyfiken på om det finns så starka RC opiater fortfarande.
"Ett gram vill jag skall räcka för en garanterad OD genom oralt intag - trots en hög opiattolerans." varför har tolerans då någon betydelse? ska du mörda någon ?
Citera
2021-11-15, 12:29
Medlem
rökbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northw3st
"Ett gram vill jag skall räcka för en garanterad OD genom oralt intag - trots en hög opiattolerans." varför har tolerans då någon betydelse? ska du mörda någon ?

Vad anledningen till min fråga är håller jag för mig själv...
Citera
2021-12-15, 08:42
Medlem
Ej klassade RC-stimulanter?

Kan någon tipsa om något? Eller finns någon sida att söka på sånt här? Asså vad som är klassat?

Up på analys så får inte vara klassat öht.
Citera
2021-12-15, 08:47
Medlem
link71s avatar
Kolla med h*zard *hemicals
Citera
2021-12-15, 09:45
Medlem
Det finns några som är bra nu.
R*inrikes har 4f-mar som jag gillar.
Dom har även A-d2pv som har lite kortare rustid, 4-6 timmar. 4f-mar har en rustid på 9-10 timmar.
Dosera försiktigt, börja med 30-40 mg. Det är bättre att ta för lite och fylla på än att ta för mycket och må skit!
Det finns även cs på hygea-np* och hazard ch*ms!
Citera
2021-12-15, 10:49
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0mb8
Kan någon tipsa om något? Eller finns någon sida att söka på sånt här? Asså vad som är klassat?

Up på analys så får inte vara klassat öht.

Det som hygea har är inte ens klassat hälsofarligt ännu så det är lugnt....
utöver det så är det svårt med nå bra, eftersom Sverige är ökänt snabb på klassningar i jämförelse med resten av Europa!
Hazard är inte aktiva(röda), så kasta inte pengar på dem

Annars är det ju bara att hålla koll på folkhälsomyndighetens hemsida för klassningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in