2016-10-15, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finkan
Det där är för lite för att få det ruset man vill åt.
När man kör i snoken så är det minst 100mg linor och är man van så brukar folk dra 200mg-400mg i näsan.

OK, så jag låg troligen under terapeutisk bredd för att få de positiva egenskaperna. men jag har svårt att se att de mindre angenäma egenskaperna minskar vid dosökning. Pris/gram är ju oxå väldigt högt vs MDMA som jag då skulle använda hellre alla dagar i veckan om jag var tvungen.

Nån annan som tycker detta är klockrent och har tips på dos eller andra manövrar vid intag.
Citera
2016-10-15, 13:08
Medlem
Finkans avatar
grejen med denna är att jag får ingen at och jag kan köra i perioder utan att bli "beroende"...
sen så är den ju satans stark! kanske inte dosmässigt men rusmässigt slår det så det heter duga
Citera
2016-10-15, 13:15
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av febriggurka
Ortetamin på svenska. Finns nog redan utomlands heter då typ orteamine googl lite. Har läst både bra och dåligt men väl värd att prvöa bbberoende på det svenska priset. Kan iinte formeln men bara googla.
Ortetamine aka 2-MA?
Citera
2016-10-15, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finkan
grejen med denna är att jag får ingen at och jag kan köra i perioder utan att bli "beroende"...
sen så är den ju satans stark! kanske inte dosmässigt men rusmässigt slår det så det heter duga

Men vad får du för rus? Eufori?
Citera
2016-10-15, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Ortetamine aka 2-MA?
Ja precis! Nån som testat den för den är på väg in igen. Om man jämför med vanligt tjack? Vad är skillnaden?
Citera
2016-10-16, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Ja precis! Nån som testat den för den är på väg in igen. Om man jämför med vanligt tjack? Vad är skillnaden?
Om vi snackar ortetamin. Vad ska det kosta, -vad är normal dos utan tolerans? Hur lång är effekten?

Någon med koll på denna som har kust att asvara på tusen frågor så blir jag tacksam!
Citera
2016-10-16, 15:49
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Om vi snackar ortetamin. Vad ska det kosta, -vad är normal dos utan tolerans? Hur lång är effekten?

Någon med koll på denna som har kust att asvara på tusen frågor så blir jag tacksam!
finns en tråd du kan läsa om substansen i redan, den har funnits här innan
Citera
2016-10-16, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
finns en tråd du kan läsa om substansen i redan, den har funnits här innan
Orkar inte bläddra. Och tänkte att någon som testat de batchar som kommer nu visste mer. Tänkte nån orkade berätta lite mer för en rc noob
Citera
2016-10-16, 23:45
Medlem
Finns det något laglig rc som fungerar "bra" överhuvudtaget nu för tiden?
Citera
2016-10-17, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generelhopp
Finns det något laglig rc som fungerar "bra" överhuvudtaget nu för tiden?

Nej, skulle inte säga det.
Citera
2016-11-08, 23:00
Medlem
darkreapers avatar
Hej! vad finns det nu då för centralstimulanta RC? och jag vill veta ungefär hur farlig den ni rekommenderar är...gillar inte RC så kan ingeting om det.
Citera
2016-11-08, 23:41
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
Hej! vad finns det nu då för centralstimulanta RC? och jag vill veta ungefär hur farlig den ni rekommenderar är...gillar inte RC så kan ingeting om det.

Håll koll på de trådar som går varmast för tillfället, där har du dem i stort sett. Farligheten är svårt att säga något om, särskilt som att många av de som tillkommit sedan senaste klassning är väldigt nya och har inte testats av så många alls.

Vad är syftet med ditt ev. RC-bruk? För att någon ska kunna rekommendera måste de ha något att gå efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in